تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 702
  • بازدید دیروز : 1221
  • بازدید کل : 7826327

نقش کلیدی روابط عمومی ها در کشورهای پیشرفته در مقایسه با نقش تقلیدی آن در کشورهای درحال توسعه


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 13
نقش کلیدی روابط عمومی ها در کشورهای پیشرفته در مقایسه با نقش تقلیدی آن در کشورهای درحال توسعه روابط عمومی تشکیلاتی که: سکون در آن معنی ندارد. هرگز تعطیل نمی شود. فعالیت فرهنگی و اجتماعی دارد درحالیکه با تمام پیکر سازمان مرتبط است. نهادی باور مدار و اندیشه مدار است. چشم و گوش و قلب سازمان است نه فقط زبان آن. روابط عمومی چه می کند؟ توزیع اطلاعات ارتباط دوسویه تجزیه و تحلیل بازخوردها بررسی نقاط ضعف و برتری انجام تبلیغات روابط عمومی عصای دست سازمان است نقش های روابط عمومی 1- آینده نگری 2- بحران ستیزی 3- اعتبار سازی برای سازمان 4- فرهنگ سازی مدیریت ارتباط با رسانه ها ارتباطی دو سویه هم تعهد هم توقع از یک سو روابط عمومی ها بر اساس یک سنت و آموزۀ کهن و منسوخ ناچار به ”پنهان کاری برخی حقایق و واقعایات“ مرتبط با کار خود هستند... ... و از سوی دیگر رسانه ها با توجه به مسئولیت خطیر و رسالتشان ملزم به آشکار کردن بیشتر اطلاعات دریافتی از روابط عمومی هستند. ... در حالی که این دو قرار است باهم همکاری نزدیک و صمیمانه داشته باشند. برای حل این مهم تا به امروز چند کار انجام شده: 1- داد و ستد غیر اخلاقی و غیر حرفه ای بین روابط عمومی ها و رسانه ها 2- گزینشی کردن اخبار و ارسالِ کنترل شده علیرغم همه این مشکلات و با آنکه در نگاه اول: منافع و مصالح دو گروه مغایر با هم جلوه میکند ولی به واقع: این دو، شاخه های اطلاع رسانی و اخبار به مردم هستند مشکلات کار کجاست؟ نداشتنِ نیروی انسانی متخصص و آشنا جهتِ ایجاد ارتباط حرفه ای عدم شناخت حال و هوا، آداب و رسوم و اخلاق رسانه ای ضعف ما رسانه ای ها در مقابلِ شما روابط عمومی ها: حذف روابط عمومی و ارتباط مستقیم با مدیران برای نتیجه گیری سریع تر! برای داشتن روابط خوب با ما رسانه ای ها باید: 1- انتقاد پذیر باشید. 2- صادق باشید و از دادن اطلاعات درست طفره نروید 3- بدانید چه می خواهید بگویید: زیاد صحبت نکنید، شروع صحبت بدون هدف و صحبتِ بی جهت برای مطرح شدن درد سر آفرین است. 4- مفید باشید مفید سخن بگویید. 5- واقع گرا باشد اگر در حوزۀ شما ایراداتی وجود دارد، چشمتان را بر واقعیت نبندید. 6- در دسترس باشید فرار از دست ما به ضرر شماست. کارکرد مطلوب روابط عمومی: 1- همراه کردن کارکنان با سیستم 2- تقویت روابط عاطفی مدیران و کارکنان 3- اطلاع رسانی دولت و فرهنگ سازی در سازمان ها کارکرد موجود روابط عمومی: 1- اقتدار گرایی مدیران 2- دانای کل جلوه دادن مدیران 3- ناباوری، بی توجهی و یا کم توجهی به طرح های پژوهشی و افکار سنجی انتظار می رود با گماردن مدیران علمی و ارزش گرا، مدیرانی در صدر امور روابط عمومی ها قرار گیرند که از همه لحاظ تواناییِ جلب اعتماد افکار عمومی را داشته باشند.

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 5,915 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 228

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت