تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 213
  • بازدید دیروز : 1675
  • بازدید کل : 7835431

مباحثی در سينتيک تولید آهن


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 15
مباحثی در سينتيک تولید آهن ترموديناميك توانايي پيش‌بيني حالت تعادل يك واكنش را دارد اما قادر به بحث در مورد سرعت و چگونگي انجام واكنش نيست. سينتيک سرعت و چگونگی انجام واکنش و روند تاثير پذيری آن از عوامل مختلف مانند دما و غلظت را مورد بررسی قرار می دهد. سرعت نهايي توليد( به عنوان اصلي ترين عامل اقتصادي وتعيين كننده قابليت رقابتي روش) به سرعت احياي كانه آهن وابسته است. مقدمه واكنش هاي شيميايي عمدتا به دو دسته تقسيم بندي مي شوند: 1- واكنش هاي همگن كه شامل يك فاز هستند. 2- واكنش هاي ناهمگن كه داراي دو يا چند فاز مي باشند. احياي هماتيت با گازهاي احيا كننده مثالي از سيستم ناهمگن است كه داراي 5 فاز مي باشد: گاز، آهن فلزي، هماتيت، مگنتيت و در دماهاي بالاتر از ‍ 570 سانتيگراد، وستيت. فازهای جامد و گاز در اين سيستم به وسيله يك مرز از هم جدا شده اند‌.‌ سرعت واقعي واكنش های شيميايي و توليد نسبتا يا به طور كامل وابسته به واكنش انجام شده در اين مرز مي باشد . تعاريف سرعت واکنش : عبارت« سرعت » تعريفي كمي از سرعت واكنش هاي شيميايي ارائه مي دهد و ارتباطي كمي بين سرعت واكنش ها و ويژگي هاي سيستم را برقرار مي سازد.(چگونگی تاثير پذيری سرعت از عواملی چون غلظتها و دما در عبارت بيان کننده سرعت لحاظ می گردد.) سرعت واكنش همگن : تعداد مولكول هايي كه در واحد زمان و در واحد حجم، در حال تبديل شيميايي (انجام واکنش) خاصي هستند. تفاوت تعريف سرعت واكنش هاي ناهمگن با واکنشهای همگن: به جاي « واحد حجم » از «واحد سطح» استفاده مي شود. مانند اكثر فرآيند هاي متالورژيكي، احياي اكسيد‌هاي آهن به دسته واكنش هاي ناهمگن تعلق دارند. اين فرآيند شامل پنج دسته فاز های جامد و گاز است كه به وسيله يك مرز از هم جدا شده اند‌.‌ سرعت واقعي واكنش شيميايي نسبتا يا به طور كامل وابسته به اين واكنش مرزی روی Reaction sites است.

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 6,825 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 359

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت