تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 511
  • بازدید دیروز : 1349
  • بازدید کل : 7834054

قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 108
به نام خدا 2     قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی هدف: آشنایی با قوانین مناقصات کشور و اجزای آن سرفصل مطالب-بخش اول ویژگی های قانون مناقصات فرآیند برگزاری مناقصات ارزیابی فنی بازرگانی عدم الزام مناقصات تعاریف مناقصه فرآیندی است رقابتی برای تامین کیفیت مورد نظر (طبق اسناد مناقصه) که در آن تعهدات موضوع معامله به مناقصه گری که کمترین قیمت متناسب پیشنهاد کرده باشد واگذار می گردد. مفهوم و اهمیت مناقصه و مزایده مزایای رعایت قانون نظم در جامعه تسهیل کننده روابط فردی موجبات آرامش خاطر عمومی جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی حفظ حقوق دولت ، ملت و بیت المال مشمولین قانون برگزاری مناقصات قوای سه گانه ج.ا.ا موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی که از بودجه کل کشور استفاده می نمایند. موسسات عمومی،بنیادها و نهاد های انقلاب اسلامی،شورای نگهبان قانون اساسی.وشهرداریها و.... دستگاه ها و واحد هاییکه قانون خاص دارند واز قوانین عام نیز تبعیت می کنند نظیر وزارت جهاد کشاورزي، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، سازمان گسترشو نوسازي صنایع ایران، سازمان بنادر و کشتیرانی جمهوري اسلامی ایران، سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنایع معدنی ایران، سازمان صدا و سیماي جمهوري اسلامی ایران و شرکتهاي تابعه آنها موظفند در برگزاري مناقصه مقرراتاین قانون را رعایت کنند. ویژگی قانون برگزاری مناقصات قانون خاص است که فقط برای معاملات دولتی کاربرد دارد. به منظور تعیین روش و مراحل برگزاری مناقصات به تصویب رسیده است. مناقصه : خریدار مال (یا اموال معین) وخدمات از طرف مامور رسمی به کمترین قیمتی که (متناسب باشد) از طرف فروشندگان پیشنهاد می شود. مناقصه یک مسابقه است برای پیشنهاد ارائه کمترین قیمت و بهترین کیفیت. منظور از معاملات در قانون (عقد یا قراردا دی که جنبه مالی و اقتصادی دارد) معاملات دولتی است که یک طرف آن دولت و طرف دیگر شخص حقیقی یا حقوقی می باشد. ارکان اصلی مناقصه ساختار کمیسیون مناقصه کمیته فنی بازرگانی طبقه بندی معاملات مناقصات از نظر روش دعوت مناقصه گران روش های مناقصه مناقصات از نظرمراحل بررسی طبقه بندی وظایف کمیسیون مناقصه وظایف هیات رسیدگی به شکایات فرایند برگزاری مناقصات ارزیابی کیفی مناقصه گران مراحل ارزیابی کیفی مناقصه گران(پیمانکاران) موازین و معیارهای ارزیابی کیفی مناقصه گران به منظور تحقق موارد زیر است: فرایند ارزیابی کیفی مناقصه گران وظایف (محوله ) کمیته فنی – بازرگانی در ارزیابی کیفی مناقصه گران تمهیدات ارزیابی قبل از انتشار آگهی آگهی ارزیابی کیفی باید شامل موارد زیر باشد استعلام ارزیابی باید حداقل حاوی اطلاعات زیر باشد حداقل تعداد مناقصه گران در فهرست کوتاه اعتبار فهرستهای کوتاه معیارهای ارزیابی کیفی پیمانکاران پیمانکاران معیارهای ارزیابی کیفی معیارهای ارزیابی کیفی پیمانکاران معیارهای ارزیابی کیفی تامین کنندگان ارزیابی توان مالی تامین کنندگان ماده 13 – فراخوان مناقصه ماده 14- اسناد مناقصه اسناد مناقصه ماده15- ترتیب تهیه و تسلیم پیشنهادها ماده16- شرایط تسلیم و تحویل پیشنهادها ماده 18 – مراحل گشایش پیشنهادها ماده19- ارزیابی فنی بازرگانی پیشنهادها ماده 20-ارزیابی مالی و تعیین برنده مناقصه هدف از مستند سازی تحقق موارد زیر است: تعریف مفاهیم مستند سازی فرایند مستند سازی مناقصه مستند سازی جلسات مناقصه مناقصه در شرایط زیر تجدید می شود: مناقصه در شرایط زیر لغو می شود نحوه رسیدگی به شکایات ماده26- نحوه برگزاری مناقصه محدود مقررات دعوت به مناقصه محدود معیارهای تهیه فهرست مناقصه گران صلاحیت دار برای مناقصات محدود به منظور تحقق موارد زیر است: مراحل تهیه فهرست بلند توسط دستگاههای مرکزی تامین کنندگان معیارهای ارزیابی صلاحیت معیار های ارزیابی صلاحیت در امورپیمانکاری رعایت مقررات زیر درتکمیل اسناد ارزیابی ضروری است: اسناد ارزیابی صلاحیت ماده 27- ترک تشریفات مناقصه چه موقع و چه مقامی دستور ترک مناقصه می دهد؟ ترک تشریفات مناقصه ماده29- موارد عدم الزام به برگزاری مناقصه موارد عدم الزام به برگزاری مناقصه آئین نامه اجرائی بند ه ماده29))ضوابط،موازین و معیارهای خدمات مشاوره مسئولیتهای کارفرما در خرید خدمت مشاوره تمهیدات خرید خدمات مشاوره کارفرما باید گزارش شناخت طرح را به ترتیب زیر تهیه کند تهیه گزارش شناخت طرح شرح کلی خدمات مشاور باید حاوی موارد زیر باشد کارفرما می تواند به روشهای زیر فراخوان مشاوره را منتشر کند تشخیص صلاحیت مشاوران و موازین کلی انتخاب مشاور از طریق مناقصه ارزیابی کیفی مشاوران طی مراحل زیر انجام می شود استعلام ارزیابی کیفی مشاوران باید شامل موارد زیر باشد استعلام ارزیابی کیفی مشاوران امتیاز دهی برای ارزیابی کیفی مشاوران صورتجلسه ارزیابی کیفی مشاوران شامل موارد زیر است روشهای انتخاب مشاوران تهیه و تحویل پیشنهادها ارزیابی فنی پیشنهادهای مشاوران ارزیابی مالی پیشنهادهای مشاوران صورتجلسه ارزیابی پایانی پیشنهادهای مشاوران طبقه بندی پیمانکاران رتبه بندی پیمانکاران طبقه بندی نصاب و انواع مناقصات طبقه بندی نصاب معاملات مطالب مطروحه در جلسه پیش فراخوان ممنوعیت شکستن معاملات طبقه بندی انواع مناقصات ماده 4 قانون برگزاری مناقصات نیز یکی از محاسن این قانون می باشد در این ماده با تعیین کردن طبقه بندی انواع مناقصات ، چگونگی دعوت از مناقصه گران ، مراحل بررسی و تصمیم گیری در کمیسیون مناقصه را تعیین می کند. در این ماده طبقه بندی به شرح ذیل تعیین گردیده است 1- روش مراحل بررسی (مناقصات یک مرحله ای ، مناقصات دو مرحله ای) 2- روش دعوت به مناقصه ( مناقصه عمومی ، مناقصه محدود) معاملات عمده به استناد ماده 4 آیین نامه شهرداری ها خریدهای عمده به طور کلی بایستی با تشریفات مناقصه عمومی صورت پذیرد. مراحل خرید از طریق برگزاری مناقصه عمومی تعیین شرایط مناقصه تامین منابع مالی تهیه اسناد مناقصه مفاد آگهی فراخوان شرایط تسلیم و تحویل پیشنهاد ها برگزاری کمیسیون عالی معاملات دعوت از برنده مناقصه تجدید مناقصه لغو مناقصه مرجع رسیدگی به شکایات شیوه نامه انجام معاملات به صورت مناقصه محدود انجام خرید کالا یا خدمات در شهرداری حدالمکان بایستی از طریق مناقصه عمومی صورت گیرد اما در مواردی موقعیت ایجاب می یابد تا شهرداری از طریق مناقصه محدود تهیه نماید. دلایل یا ضرورت های مناقصه محدود 1- محدودیت های زمانی 2- ضرورت کمک رسانی به شهروندان 3-در مواردی که برای کار خاصی پیمانکار واجد شرایط زیاد در جامعه وجود نداشته باشد و یا اینکه پیمانکار واجد شرایط در منطقه نباشند. فرآیند انجام خرید از طریق مناقصه محدود شیوه نامه انجام معاملات به صورت ترک تشریفات گاهی اوقات ضرورت ایجاد می نماید تا شهرداری بدون در نظر گرفتن تشریفات اداری و قانونی در اسرع وقت کالا یا خدمات را بدست آورد موارد ضرورت ترک تشریفات 1- مسئله زمان مثال کمک دولت در خصوص خرید ماشین آلات 2- کالاهایی که برای فروش آن زمان تعیین شده است مراحل انجام ترک تشریفات موارد عدم الزام به برگزاری مناقصه

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 49,140 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 236

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت