تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 71
  • بازدید دیروز : 1150
  • بازدید کل : 7787214

سیاست های حمایتی تولیدی و صادراتی ایران از محصولات پویا


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 19
سیاست های حمایتی تولیدی و صادراتی ایران از محصولات پویا 1 مقدمه : با توجه به نقش و اهمیت روزافزون محصولات پویا در تجارت جهان امروز ، در این فصل به بررسی اقدامات و سیاست های حمایتی از تولید و صادرات این دسته از محصولات در ایران پرداخته خواهد شد . این بررسی شامل سیاست های حمایتی در موارد سیاست های اعتباری ، تحقیق و توسعه ، کمک های فنی ، نهاد ها و موسسات دولتی و غیر دولتی تسهیل کننده و ... برای بخش تولید و صادرات کشور ( به ویژه محصولات پویا ) است . 3 سیاست های اعتباری - ارائه تسهیلات و اعتبارات مالی از جمله سیاست های حمایتی از بخش صادرات به شمار می رود و در سال های اخیر تلاش های بسیاری در جهت افزایش ارائه این تسهیلات شده است . این تسهیلات به صور ارزی ، ریالی و اعتبارات اسنادی در اختیار تولید کنندگان و صادر کنندگان قرار می گیرد . - تسهیلات ارزی : اعطای تسهیلات ارزی از طریق بانک توسعه صادرات به صادر کنندگان و مجریان طرح های خودگردان با اولویت طرح های نیمه تمام پرداخت می گردد. بانک صنعت و معدن با هدف تشویق سرمایه گذاری بخش خصوصی و کارآفرینان در کلیه زمینه های صنعتی و معدنی اعم از ایجاد واحد های جدید و یا توسعه و نوسازی واحد های موجود و همچنین طرح های موجود به ایجاد نهاد های مالی ، فنی و ... به شرطی که طرح های فوق به تائید بانک رسیده باشد تسهیلات ارزی پرداخت می گردد . 4 . - تسهیلات ریالی : بانک توسعه صادرات ایران از جمله بانک های فعال در حوزه اعطای تسهیلات ریالی قبل و بعد از صدور کالا است . تسهیلات قبل از صدور به آن دسته از صادرکنندگان که جهت خرید ، جمع آوری ، بسته بندی و یا تهیه مواد اولیه و سایر هزینه های قبل از صدور کالا نیاز به نامین مالی داشته باشد ،اعطا می شود ، تسهیلات بعد از صدور به آن دسته صادر کنندگانی تعلق می گیرد که کالای خود را صادر نموده اند و جهت تداوم صادرات خود نیاز به تامین مالی دارند . - اعتبارات اسنادی : اعتبار اسنادی ، تعهد مشروط یک بانک ( براساس درخواست خریدار ) است ، مبنی بر پرداخت یا تعهد پرداخت به ذینفع در صورت ارائه اسناد حمل مطابق شرایط اعتبار و تحقق کامل آن شرایط می باشد . در ایران سه نوع اعتبار اسنادی داخلی ریالی ، اعتبار اسنادی وارداتی و اعتبار اسنادی صادراتی وجود دارد . - تامین مالی پس از حمل ( اعتبار خریدار/اعتبار فروشنده ) سایر تسهیلات نهادهای پشتیبانی کننده صادرات استراتژی های سازمان در راستای حمایت از صنایع صادراتی عبارتند از : رئوس کلی سیاست های حمایتی و تشویقی توسعه صادرات غیر نفتی کشور عبارت اند از : صندوق ضمانت صادرات ایران انواع بیمه نامه های میان مدت و بلند مدت این صندوق عبارتند از : سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در زیر مجموعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، معاونت توسعه صنایع پیشرفته برنامه های مربوط به صنایع پیشرفته را در قالب دو استراتژی انجام می دهد : وظایف و ماموریت های اصلی شرکت های تخصصی در این برنامه ها عبارتند از : برای رسیدن به اهداف کلان تعیین شده ، مرکز صنایع نوین مهم ترین وظایفش را حول محور های ذیل قرار داده است : . صندوق تحقیق و توسعه ی صنایع و معادن سایر نهاد های پشتیبان :

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 8,645 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 268

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت