تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 791
  • بازدید دیروز : 1150
  • بازدید کل : 7787934

دینامیک قطار


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 39
1 به نام خدا دینامیک قطار (traction)کشش قطار در یک قطار لکوموتیو نیروی کشش را فراهم می کند. توان لکوموتیو ممکن است از موتورهای درونسوز و یا از موتورهای الکتریکی برآورده گردد. چرخ هایی که قوه ی کشش را وارد می نمایند بنام چرخ های محرک وچرخ هایی که قوه کشش وارد نمی کنند چرخ های دنباله ای نامیده می شوند. 1.موتورهای درون سوز(دیزل) انواع موتورهای لکوموتیو 2.موتورهای التریکی 1.محرک انواع چرخ ها 2.دنباله ای انواع مختلف نیروهای مقاوم در طی حرکت قطار نیروهای مقاومی شکل می گیرند که نیروی کشنده باید بر آنها غلبه کند. مقاومت هوا(مکانیکی و آیرودینامیکی) در حرکت مستقیم مقاومت در اثر قوس مقاومت در شیب ها اینرسی(ناشی از شتاب) مقاومت حرکتی   =کل جرم قطار(تن)M جرم به ازای هر محور(تن)=m =پارامتری که مقدار آن به نوع وسیله نقلیه ریلی بستگی λ دارد. برای خط با کیفیت خوب: 1 1k = به شکل جلو و عقب قطار بستگی دارد S = مساحت سطح مقطع جلو قطار K2 =وابسته به وضعیت سطح P.L (سطح تراز ریل ها) P = محیط قسمتی که پایین تر از سطح ریل قرار دارد(حدودm10( . مقاومتهای مکانیکی و آیرودینامیکی به عنوان تابعی از سرعت . مقاومت حرکتی و قدرت کشش موتور به عنوان تابعی از سرعت فرمول های تجربی برای مقاومت حرکتی در این فرمول ها مقادیر A,B,C به خصوصیات قطار بستگی دارد. شرکتهای مختلف فرمول های تجربی متفاوتی ارائه نموده اند: فرمول های راه آهن فرانسه فرمول های راه آهن آمریکا فرمول های راه آهن آلمان فرمول هایی برای راه آهن های عریض و باریک حرکت قطار در تونل ها . مادامیکه رابطه زیر برقرار باشد تاثیر قابل ملاحظه ای بر آسایش مسافرین نمی گذارد. حرکت توام قطارها در تونل(دو طرفه) . مقایسه مقاومت بین وسایل حرکتی راه آهن و راه در جدول زیر مقاوت حرکتی برای کامیون ها، قطارها و اتومبیل های شخصی مقایسه شده است : مقاوت مربوط به قوس های خط مقاومت ویژه ی اضافی را که در طول قوس رخ می دهد با رابطه زیر می توان بیان نمود : مقاومت ایجاد شده به دلیل جاذبه: مقاومت لختی(شتاب) نیرو های چسبندگی . توان مورد نیاز قطار . . شتاب گیری و کاهش شتاب قطار . ترمز گیری قطار ترمز گیری قطار ترمز گیری قطار درصد ترمزگیری برای انواع ترمزگیری وسیله نقلیه ریلی و ترمزها فرمول تجربی پدلاک برای مسافت ترمز زمانبندی خط اجزاء یک وسیله نقلیه کشیده شده چرخها محورها محورها .

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 17,745 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 394

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت