تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 572
  • بازدید دیروز : 1221
  • بازدید کل : 7826197

جامعه اطلاعاتي و ويژگيهاي آن


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 24
به نام آنكه جان را فكرت آموخت جامعه اطلاعاتي و ويژگيهاي آن جامعه چيست؟ جامعه شناسان تعاريف متعددي را از جامعه ارائه مي دهند. بعنوان مثال: «ويلفردوپارتوجامعه شناس ايتاليايي » جامعه جمعي از ذرات انساني است كه در يك رابطة متقابل يا پيچيده قرار دارند. صورت واقعي اين هيأت اجتماعي متنوع و متعدد است و عوامل گوناگوني موجب تشكيل آن مي شوند. جامعه چيست؟ «هنري گيدينگزجامعه شناس آمريكايي» «جامعه دسته اي از مردم است كه براي نيل به هدف عام المنفعه در حال همكاري هستند. « ژرژ گورويچ جامعه شناس فرانسوي» جامعه واقعيتي كلي و كثيرالاجزا و جامع جميع جهات است. «اميل دوركيم» جامعه را مجموعه اي از افراد ميداند كه گردهم آمده اند و مناسبات و روابطي در ميان آنها حاكم است اين روابط بوسيله مقررات، مؤسسات يا نهادهاي اجتماعي مستحكم شده و براي اجرا و حفظ آنها مكافات يا ضمانت اجرايي وجود دارد علم جامعه شناسي علم جامعه شناسي از قرنها قبل و توسط كساني چون سقراط، افلاطون، ابن خلدون، مونتسكيو و ساير فلاسفه ديگر بنيان نهاده شده است. كه آن نيز از تعاريف متعددي برخوردار است بعنوان مثال: اگوست كنت جامعه شناسي را علم قوانين كلي پديده هاي اجتماعي مي داند كه خود حاصل عمل تاريخي و واقعيات اجتماعي پيچيده اي است كه بصورت كلي اخذ شده و در قالب قوانين درآمده است. به زبان ساده جامعه شناسي علمي است كه در رابطه با روابط انسانها و زندگي گروهي آنان مطالعه مي كند و بعبارت بهتر علم جامعه است. دگرگوني هاي اجتماعي دگرگوني هاي اجتماعي معمولا در سه بعد بروز مي كند: الف) دگرگوني شكل و ريخت جامعه نظير كوچك شدن روستاها در اثر مهاجرت روستائيان به شهرها و بزرگ شدن شهرها ب) دگرگوني در نهادهاي اجتماعي شامل : دگرگوني در نهاد خانواده نظير پدر‌سالاري، زن‌سالاري و ... دگرگوني هاي اجتماعي منشا تغييرات در جامعه منشا تغييرات دو دسته است : عوامل غير ارادي و عوامل ارادي شبيه : جنگ رشد علوم و فنون عوامل جمعيتي وقايع طبيعي افراد برجسته تغيير در دانش و فرهنگ دسته بندي جوامع بشري مقايسة جامعة شهري و روستايي تاثير فناوري اطلاعات بر وجوه مختلف جامعه تاثير فناوري اطلاعات بر وجوه مختلف جامعه جامعه اطلاعاتي ارائه كننده مدلي نوين از جامعه است كه در آن : مفاهيم سنتي آموزش ، كسب و كار ، اقتصاد و تجارت متحول ميگردد. ارزشهاي اطلاعاتي جايگزين ارزشهاي مادي ميشود. اطلاعات بسرعت توليد و در اختيار همه قرار ميگيرد. فعاليتهاي كاري بيشتر در پردازش اطلاعات است تا در توليد صنعتي يا كشاورزي. ويژگيهاي جامعه اطلاعاتي زير ساخت‌هاي فنّي-اجتماعي جامعة اطلاعاتي زير ساخت‌هاي فنّي-جامعة اطلاعاتي مدل توسعه فناوري اطلاعات (UNDP) توسعة زيرساخت  ايجاد شبكة ارتباطي مناسب  توسعه دسترسي همگاني توسعة منابع انساني  آموزش و تربيت متخصصان  افزايش مهارتهاي فني دركاربران  افزايش قابليت‌هاي كارآفريني توسعة سياست‌ها (محيط حقوقي، قوانين نظارتي و خط مشي‌هاي اجرايي ) تدوين سياستهاي شفاف و جامعه توسعة چهارچوب قانوني و نظارتي حقوق مالكيت معنوي  نظام مالياتي عادلانه توسعة محتوا وكاربرد توسعة كاربردهاي بخشي و فرابخشي در زمينه‌هاي بهداشت و درمان الكترونيك، تجارت الكترونيك، آموزش الكترونيك، دولت الكترونيك و غيره  بومي‌سازي كاربردها (از لحاظ زبان مورد استفاده و غيره)  توسعه دسترسي همگاني به كاربردها توسعة نهادها  ايجاد و توسعه شركتهاي كوچك و متوسط( SME ) Small Medium Enterprise  ايجاد و توسعه انكوباتورها ( مراكز رشد) Incubator  تأمين مالي و اعتبارات  حمايت از افزايش كارايي و اثربخشي نهادها  ايجاد دسترسي به بازارهاي محلي و بين‌المللي براي بخش خصوصي  پيشتاران: شامل 13درصد ازكشورهاي جهان مانند: امريكا، سنگاپور و آلمان  تندروندگان: شامل 11درصد ازكشورهاي جهان مانند: ايتاليا، مجارستان وكويت  آيندگان: شامل 20درصد ازكشورهاي جهان مانند: افريقاي جنوبي، شيلي وروسيه  آغاز گران: شامل 19درصد ازكشورهاي جهان مانند: چين، مصر و فيليپين  بازماندگان : شامل 37درصد ازكشورهاي جهان مانند : كنيا ، عراق و ويتنام سهم كشورها از ايستگاههاي اطلاعاتي اينترنتي  دركشورهاي شمال به ازاي هرهفت نفريك كامپيوتر وجود دارد.  دركشورهاي شرق آسيا به‌ازاي هرهشتــاد نفريك‌كامپيوتر وجود دارد.  70درصد ازكاربران اينتـرنت مربوط بهكشورهـاي شمال ( آمريكا : 45درصد و اروپا : 25درصد ) است .  1درصد كاربران اينترنت مربوط به كشورهاي آفريقايي است.  5/0درصد كاربران اينترنت مربوط به كشورهاي خاورميانه است.

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 10,920 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 201

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت