اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد اسلاید : 124
اصول و مبانی کارآفرینی خلاصه مطالب ترم اصول کارآفرینی و ویژگی کارآفرینان خلاقيت و نوآوري مدیریت کسب و کارهای کوچک فرهنگ کسب وکار طرح تجاری Business Plan تعاريف كارآفرينى در قرن شانزدهم ميلادى واژه فرانسوى Entreprendre كارآفرينى اولين بار براى افرادى به كار برده شد كه در ماموريتهاى نظامى خود را به خطر مىانداختند. بعدها اين واژه به كسانى اطلاق شد كه مخاطره يك فعاليت اقتصادى را مىپذيرفتند و آن را سازماندهى، تقبل و اداره مىكردند. تعاريف كارآفرينى «ژان باتيست سى»اولين كسى بود كه بر نقش حياتى كارآفرينان در جابجايى منابع اقتصادى براساس اصول بهرهورى تأكيد كرد. «ژان باتيست سى» كارآفرينى را مختص فردى مىدانست كه منابع اقتصادى را از يك حوزهى داراى بهرهورى و سود پایين به حوزهى داراى بهرهورى و سود بالاتر منتقل مىكرد. تعاريف كارآفرينى «جفرى تيمونز» كارآفرين را ايجاد كننده يك چيز ارزشمند از هيچ مىداند. تعاريف كارآفرينى «مككلهلند» تعريف گستردهترى از كارآفرينى بيان مىكند و فرآیند كارآفرينى را فراتر از شغل و حرفه، بلكه يك شيوهی زندگى تعبير مىنمايد؛ به طورى كه خلاقيت و نوآورى، عشق به كار و تلاش مستمر، پويايى، مخاطره پذيرى، آينده نگرى، ارزش آفرينى، آرمان گرايى، فرصت گرايى، نياز به پيشرفت و مثبت انديشى، زير بنا و اساس زندگى كارآفرينانه مىباشد؛ در اين زندگى شكست به معنای پلهاى براى بالا رفتن و موقعيتى براى آموختن است. در دنیای کارآفرینی شکست، تصور ناقصى از واقعيت مبهمی است كه در هدف وجود دارد؛ واقعهاى كه هنوز فوايد آن تبديل به سود نشده است. در اين زندگى پول انگيزهى اصلى و اوليهی فعاليتهاى اقتصادى نيست، بلكه معيارى براى سنجش ميزان موفقيت فرد محسوب مىشود. در زندگى كارآفرينانه هدف اصلى از كار و فعاليت، ارضای حس كنجكاوى، تحقق بخشيدن به آرمانها، آزادسازى انرژىهاى ذهنى و تبديل آنها به ايدههاى عملى و درنهایت خلق ارزش است و همه چيز تحت الشعاع آرمان شخص قرار مىگيرد. تعاريف كارآفرينى انواع كارآفرينى ويژگىهاى كارآفرينان رويكرد رفتارى كارآفرينان تأثیرات اقتصادى و اجتماعى كارآفرينان فرآیند کارآفرینی فرآیند کارآفرینی باورهای اشتباه راجع به کارآفرینی تعاریف خلاقيت تعاریف خلاقيت عناصر خلاقيت افراد خلاق چگونه فكر مىكنند؟ فرآيند خلاقيت فرآيند خلاقيت موانع خلاقيت پرورش استعدادها و مهارتهاى خلاقيت تكنيكهاى خلاقيت تکنیک طوفان ذهنى تکنیک طوفان ذهنى تكنيك « چرا؟» تكنيك پى. ام. آى (P.M.I) تكنيك «چه مىشود اگر...؟» تكنيك اسكمپر SCAMPER تكنيك اسكمپر SCAMPER تكنيك اسكمپر SCAMPER تكنيك اسكمپر SCAMPER تكنيك اسكمپر SCAMPER تكنيك اسكمپر SCAMPER تكنيك اسكمپر SCAMPER تكنيك در هم شكستن مفروضات توصيههايى براى خلاقيت توصيههايى براى خلاقيت توصيههايى براى خلاقيت توصيههايى براى خلاقيت توصيههايى براى خلاقيت بخش دوم: نوآورى تعريف نوآوری تفاوت خلاقيت و نوآورى فرآيند نوآورى ويژگىهاى نوآورى انواع نوآورى موانع نوآورى موانع نوآورى سطوح نوآوری ابتداييترين مفهوم مربوط به كسب و كار موفق: فرهنگ كارآفرينى فرهنگ كارآفرينى فرهنگ كار در غرب فرهنگ كار در ژاپن فرهنگ كار در ايران راهکارهای توسعهی کارآفرینی در ایران ديدگاه اسلام دربارهی كارآفرینی ديدگاه اسلام دربارهی توكل : ديدگاه اسلام دربارهی زهد: باورها و هنجارهای قالب بر محیط کسب و کار موفق طرح تجارى (Business Plan) مزایای طرح تجاری طرح تجارى يك صفحهاى اجزای طرح تجاری سوالات تحریک کننده ذهن چرا؟ چگونه؟ کجا؟ كى؟ كِى؟ سعی کنید نکات مثبت و منفی و جالب طرح خود بیان نمائید. PMI رابا بهره گیری از تکنیک می توانید از تکنیک اسکمپر SCAMPER استفاده کنید. مأموریت حد و مرز کار را مشخص کنید. اهداف استراتژىها عوامل مهم در ايجاد فعاليت برنامهها برنامه بازاریابی برنامه خدمات برنامه سازماندهی برنامه مالی برنامه زمانبندی
قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 56,420 تومان