تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 336
  • بازدید دیروز : 609
  • بازدید کل : 7786329

اصول و مبانی کارآفرینی


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 124
اصول و مبانی کارآفرینی خلاصه مطالب ترم اصول کارآفرینی و ویژگی کارآفرینان خلاقيت و نوآوري مدیریت کسب و کارهای کوچک فرهنگ کسب وکار طرح تجاری Business Plan تعاريف كارآفرينى‏ در قرن شانزدهم ميلادى واژه فرانسوى Entreprendre كارآفرينى اولين بار براى افرادى به كار برده شد كه در ماموريت‏هاى نظامى خود را به خطر مى‏انداختند. بعدها اين واژه به كسانى اطلاق شد كه مخاطره يك فعاليت اقتصادى را مى‏پذيرفتند و آن را سازماندهى، تقبل و اداره مى‏كردند. تعاريف كارآفرينى‏ «ژان باتيست سى»اولين كسى بود كه بر نقش حياتى كارآفرينان در جابجايى منابع اقتصادى براساس اصول بهره‏ورى تأكيد كرد. «ژان باتيست سى» كارآفرينى را مختص فردى مى‏دانست كه منابع اقتصادى را از يك حوزه‏ى داراى بهره‏ورى و سود پایين به حوزه‏ى داراى بهره‏ورى و سود بالاتر منتقل مى‏كرد. تعاريف كارآفرينى‏ «جفرى تيمونز» كارآفرين را ايجاد كننده يك چيز ارزشمند از هيچ مى‏داند. تعاريف كارآفرينى‏ «مك‏كله‏لند» تعريف گسترده‏ترى از كارآفرينى بيان مى‏كند و فرآیند كارآفرينى را فراتر از شغل و حرفه، بلكه يك شيوه‌ی زندگى تعبير مى‏نمايد؛ به طورى كه خلاقيت و نوآورى، عشق به كار و تلاش مستمر، پويايى، مخاطره پذيرى، آينده نگرى، ارزش آفرينى، آرمان گرايى، فرصت گرايى، نياز به پيشرفت و مثبت انديشى، زير بنا و اساس زندگى كارآفرينانه مى‏باشد؛ در اين زندگى شكست به معنای پله‏اى براى بالا رفتن و موقعيتى براى آموختن است. در دنیای کارآفرینی شکست، تصور ناقصى از واقعيت مبهمی است كه در هدف وجود دارد؛ واقعه‏اى كه هنوز فوايد آن تبديل به سود نشده است. در اين زندگى پول انگيزه‏ى اصلى و اوليه‌ی فعاليت‏هاى اقتصادى نيست، بلكه معيارى براى سنجش ميزان موفقيت فرد محسوب مى‏شود. در زندگى كارآفرينانه هدف اصلى از كار و فعاليت، ارضای حس كنجكاوى، تحقق بخشيدن به آرمان‏ها، آزادسازى انرژى‏هاى ذهنى و تبديل آنها به ايده‏هاى عملى و درنهایت خلق ارزش است و همه چيز تحت الشعاع آرمان شخص قرار مى‏گيرد. تعاريف كارآفرينى‏ انواع كارآفرينى‏ ويژگى‏هاى كارآفرينان‏ رويكرد رفتارى كارآفرينان‏ تأثیرات اقتصادى و اجتماعى كارآفرينان فرآیند کارآفرینی فرآیند کارآفرینی باورهای اشتباه راجع به کارآفرینی تعاریف خلاقيت‏ تعاریف خلاقيت عناصر خلاقيت افراد خلاق چگونه فكر مى‏كنند؟ فرآيند خلاقيت فرآيند خلاقيت موانع خلاقيت‏ پرورش استعدادها و مهارت‏هاى خلاقيت تكنيك‏هاى خلاقيت تکنیک طوفان ذهنى تکنیک طوفان ذهنى تكنيك « چرا؟» تكنيك پى. ام. آى (P.M.I) تكنيك «چه مى‏شود اگر...؟» تكنيك اسكمپر SCAMPER تكنيك اسكمپر SCAMPER تكنيك اسكمپر SCAMPER تكنيك اسكمپر SCAMPER تكنيك اسكمپر SCAMPER تكنيك اسكمپر SCAMPER تكنيك اسكمپر SCAMPER تكنيك در هم شكستن مفروضات توصيه‏هايى براى خلاقيت توصيه‏هايى براى خلاقيت توصيه‏هايى براى خلاقيت توصيه‏هايى براى خلاقيت توصيه‏هايى براى خلاقيت بخش دوم: نوآورى تعريف نوآوری تفاوت خلاقيت و نوآورى‏ فرآيند نوآورى‏ ويژگى‏هاى نوآورى‏ انواع نوآورى‏ موانع نوآورى‏ موانع نوآورى سطوح نوآوری ‏ ابتدايي‌ترين مفهوم مربوط به كسب و كار موفق: فرهنگ كارآفرينى فرهنگ كارآفرينى فرهنگ كار در غرب‏ فرهنگ كار در ژاپن‏ فرهنگ كار در ايران‏ راهکارهای توسعه‏ی کارآفرینی در ایران ديدگاه اسلام درباره‏ی كارآفرینی ديدگاه اسلام درباره‏ی توكل : ديدگاه اسلام درباره‏ی زهد: باورها و هنجارهای قالب بر محیط کسب و کار موفق طرح تجارى (Business Plan) مزایای طرح تجاری طرح تجارى يك صفحه‏اى اجزای طرح تجاری سوالات تحریک کننده ذهن چرا؟ چگونه؟ کجا؟ كى؟ كِى؟ سعی کنید نکات مثبت و منفی و جالب طرح خود بیان نمائید. PMI رابا بهره گیری از تکنیک می توانید از تکنیک اسکمپر SCAMPER استفاده کنید. مأموریت حد و مرز کار را مشخص کنید. اهداف استراتژى‏ها عوامل مهم در ايجاد فعاليت برنامه‏ها برنامه بازاریابی برنامه خدمات برنامه سازماندهی برنامه مالی برنامه زمانبندی

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 56,420 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 346

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت