تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 833
  • بازدید دیروز : 1221
  • بازدید کل : 7826458

مديريت استراتژيك


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 35
مديريت استراتژيك در اين كارگاه چه گفته خواهد شد؟ بررسی عوامل خارجی ابزارها و روشهاي پيش‌بيني الگوي پنج نيروي پورتر تحليل عوامل خارجی(EFE) (External Factor Evaluation) ماتريس بررسی رقابت(CPM) (Competitive Profile Matrix) الگوی جامع مدیریت استراتژیک تحليل محيطي فرآيندي سيستماتيک به منظور کسب آگاهي از تحولات محيطي و شناسايي فرصت ها و تهديدهاي محيطي فرصت ها (opportunities) تهديد ها (threats) تحليل محيطي مدل PEST محيط سياسي (Political) محيط اقتصادي (Economical) محيط اجتماعي (Social) محيط تکنولوژيک (Technological) فرصت ها فرصت ها ، عبارتند از هر گونه موقعيت مطلوب يا مناسبي كه محيط براي تحقق اهداف نصيب مؤسسه مي سازد . روندهاي كليدي محيطي ، يكي از منابع فرصت هاي سازمان تلقي مي شوند. شناسايي بخشي از بازار كه پيش از اين در نظر گرفته نشده ، ظهور گروه جديدي از مشتريان ، تغييرات فناوري ، كاهش موانع تجارت خارجي در بازارهاي جذاب خارجي و … ، از جمله فرصت هاي يك مؤسسه هستند. تهديدها تهديدها ، عبارتند از هر گونه مانع يا محدوديت كليدي در موقعيت جاري يا آتي مؤسسه كه تحقق پذيري اهداف مؤسسه را با خطر يا دشواري مواجه سازد. ورود رقباي جديد ، افزايش محصولات جايگزين ، رشد كند بازار ، تغييرات فناوري ، تغيير در قوانين و مقررات و … ، از جمله تهديدات يك مؤسسه تلقي مي شوند. بررسی عوامل خارجی هدف از بررسي عوامل خارجي اين‌است كه از فرصتهايي كه مي‌توان بهره‌برداري كرد و از تهديداتي كه مي‌توان احتراز كرد، يك فهرست نهايي تهيه كنيم. هدف شناسايي متغيرهاي اصلي است كه شركت بايد در مقابل انها واكنش عملي نشان دهد. شركتها بايد از طريق تدوين استراتژي به اين متغير ها ( عوامل) به صورت تدافعي يا تهاجمي واكنش نشان دهند. به طوريكه از فرصتها بهره‌برداري و اثرات ناشي از تهديدات را به حداقل برسانند. بررسی عوامل خارجی بررسی عوامل خارجی بررسی عوامل خارجی بررسی عوامل خارجی بررسی عوامل خارجی بررسی عوامل خارجی بررسی عوامل خارجی بررسی عوامل خارجی بررسی عوامل خارجی بررسی عوامل خارجی الگوي پنج نيروي پورتر تحليل محيطي – الگوي رقابتی پنج نيرويي پورتر هم‌چشمي بين سازمانهاي رقيب تحليل محيطي تحليل عوامل خارجی(EFE) (External Factor Evaluation) تحليل عوامل خارجی(EFE) (External Factor Evaluation) ماتریس ارزیابی عوامل خارجی تحليل عوامل خارجی(EFE) - سيگار بدون دود تحليل عوامل خارجی(EFE) - سيگار بدون دود ماتريس بررسی رقابت(CPM) (Competitive Profile Matrix) ماتريس بررسی رقابت(CPM) (Competitive Profile Matrix) ماتريس بررسی رقابت(CPM) ماتريس بررسی رقابت(CPM) ماتريس بررسی رقابت(CPM)

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 15,925 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 414

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت