تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1435
  • بازدید دیروز : 1675
  • بازدید کل : 7836653

كسب و كار خانوادگي


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 38
بسمه تعالي كسب و كار خانوادگي مفهوم كسب و كار خانوادگي هندلر (Handler, 1989) : کسب و کار خانوادگی ، به مثابه سازمانی است که اصلی ترین تصمیمات و برنامه های عملیاتی آن برای انتقال و جایگزینی رهبری ، تحت تاُثیر و نفوذ اعضای خانواده ای قرار دارد که این اعضا در مالکیت و یا مدیریت آن سازمان نقش اصلی را بر عهده دارند. تعریف کسب و کار خانوادگی Rosenblatt, deMik, Anderson, & Johnson, 1985 هر نوع کسب و کاری که بخش عمده مالکیت یا کنترل آن در اختیار یک خانواده باشد و خانواده به طور کامل و یا پاره وقت ، مستقیماً در آن درگیر می باشد. Babicky, 1987 نوعی کسب و کار کوچک می باشد که توسط یک یا چندین نفر از اعضای یک خانواده که از ابتدا ایده تحقق آن را داشته و برای موفقیت آن سخت تلاش نموده اند شروع شده است. تعریف کسب و کار خانوادگی Lyman, 1991 کسب و کاری که : مالکیت آن بطور کامل در اختیار خانواده باشد ؛ حداقل یکی از مالکان آن در کسب و کار مشغول به کار باشد ؛ عضو دیگری از خانواده در کسب و کار مشغول به کار باشد یا حتی اگر وی به صورت رسمی در استخدام کسب و کار نیست به طور منظم از بیرون به آن کمک نماید. Leach, et al (1990) & Astrachan, 1993 شرکتی که بیش از 50 درصد سهام و آراء آن در تسلط یک خانواده می باشد ، و / یا گروهی از خانواده ها کنترل اصلی شرکت را بر عهده دارد ، و / یا اکثریت مدیران ارشد آن از اعضای یک خانواده هستند. تعریف کسب و کار خانوادگی شركت ها، مؤسسات و كسب و كارهايي كه بوسيله ارتباطات و تعاملات خانوادگي و افراد خانواده تحت تاًثير قرار مي گيرند. كسب و كاري كه متعلق به افراد يك خانواده مي باشد و توسط افراد فاميل و غيرفاميل اداره مي شود. نوعي كسب و كار بزرگ و چند مليتي كه توسط چندين خانواده محلي اداره مي شود. نوعي كسب و كار مشترك ميان چند شريك غير فاميل كه هركدام از آنها پسر و يا دختر و يا ديگر افراد خانواده و فاميل خود را در آن درگير نموده است. يك كسب و كار خانوادگي گاهي مي تواند فراتر از يك شركت خانوادگي باشد. و گاهاً نيز فقط در قالب يك شركت خانوادگي باشد. در تعريف اين نوع كسب و كار سه عامل مهم مطرح مي باشد: خانواده، مالكيت و مديريت. همگرايي عامل خانواده و تنها يكي از دو عامل مالكيت یا مديريت (خانواده و مالكيت يك كسب و كار ، يا خانواده و مديريت يك كسب وكار) مي تواند به تعريف يك كسب و كار خانوادگي بسنده كند. مدل های مطالعه کسب و کار خانوادگی نقش و اهميت كسب و كار خانوادگي سهم شركت هاي خانوادگي از كل شركت هاي موجود در اروپا حدود 60 – 93 درصد ايالات متحده حدود 95 درصد آمريكاي مركزي و جنوبي حدود 65 درصد حدود 35 درصد (175 شركت) از 500 شركت بزرگ آمريكايي از نوع شركت هاي خانوادگي مي باشد. شركت هايي مانند Peugeot Henkel BMW Dr. Oetker Johnson & Johnson IKEA Tetra Pak از نوع شركت هاي خانوادگي مي باشند. خانواده به عنوان انتقال دهنده جبهه اي از اصطلاحات آيين ها و رفتارهاي اجتماعي مانند توفيق طلبي ; استقلال طلبي و خطر پذ يري در عرصه فعاليت اقتصادي و همسازي با واقعيت هاي کاري در جامعه به اعضاي خود حرفه خانوادگي به عنوان نوعي آموزشگاه و آزمايشگاه واقعي در جهت تعليم و پرورش مفاهيمي همچون استقلال، فرهنگ تلاش و كار، خطر پذيري، مسئوليت پذيري، نقش آفريني و خبرگي و پختگي خانواده ها و شركت هاي خانوادگي به عنوان عاملي براي حفظ و ايجاد دوام و ثبات در اقتصادهاي محلي و منطقه اي، و عامل پيدايش نوآوري ، تجارت، صنعت، تكنولوژي، بازار مصرف ، بازار كار ، رفاه ، آسايش و امنيت اقتصادي به مناطق و محل هاي خود ، به دليل ناتواني و ضعف دولتها در انجام اين مهم ايجاد و توسعه اشتغال در بخشهاي اقتصادي کشور و به تبع ان استقلال اقتصادي خانواده ها دگرگوني در روند توليد با استفاده از تکنولوژي پيشرفته و به دنبال آن تغيير در فرهنگ مصرف تنوع شغلي و ايجاد رقابت گسترده در بازارهاي اقتصادي بسط و توسعه صادرات با اتکا به منابع موجود در خانواده ها کاهش نرخ بيکاري وتورم وبه دنبال آن کاهش آسيب هاي اجتماعي در جامعه و خانواده افزايش آسايش و رفاه خانواده ها و به تبع آن رشد فرهنگي جامعه همگرايي و اتحاد بيشتر بين خانواده و اجتماع افزايش حضور زنان در محيط هاي كاري و كاهش تنش ها و فشارهاي رواني بر مردان افزايش نقش و سهم زنان در توسعه اقتصادي جامعه و به دنبال آن افزايش ميزان آرامش و رضايتنمندي آنها اتكا به منابع مالي و انساني خانواده ها براي توسعه و رشد كارآفريني امكان رشد و نگهداري مشاغل و حرفه ها براي نسل هاي بعدي عوامل مؤثر بر راه اندازي كسب و كارهاي خانوادگي نتایج کلی بررسی سوالات اصلی تحقیق (تاُثیر هر کدام از متغیرها بر متغیر ایجاد کسب و کار) با تشكر از حسن توجه شما و آرزوي توفيق

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 17,290 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 261

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت