تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 338
  • بازدید دیروز : 1685
  • بازدید کل : 7827648

نقش اقدام پژوهی و رويکرد در افزايش کيفيت آموزشی و کاهش اتلاف آموزشی


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 51
نقش اقدام پژوهی و رويکرد در افزايش کيفيت آموزشی و کاهش اتلاف آموزشی کارگروه تخصصی اجلاس رووسای مناطق آموزش و پرورش سرفصل مباحث اقدام پژوهی و معلم پژوهنده برکدام مفروضات علمی و فلسفی استواراست؟ دارای چه ظرفيتی برای افزايش کيفيت آموزشی و کاهش اتلاف آموزشی است؟ و سرانجام برای نهادينه سازی آن در سطح مدرسه چه بايد کرد ؟ رويکرد اقدام پژوهی و معلم پژوهنده بر کدام مفروضات و ديدگاهها استوار است ؟ معلم پژوهنده معلم پژوهنده از حيث اخلاقی و شغلی خود را متعهد و مسوول به فراهم سازی شرايط مناسب برای نيل به پيشرفت تحصيلی برای همه دانش آموزان می داند. پيشرفت تحصيلی برای همه دانش آموزان، روشن ترين تعريف و مقصد برای مجموعه کوششهای ناظر بر اقدام پژوهی و معلم پژوهنده است. گزارش يونسکو(1998) اشاره به اين دارد که صرف آموزش روشهای تدريس به معلمان برای مقابله با افت تحصيلی کفايت نمی کند ، معلمان بايد همراه با آموزشهای شغلی بياموزند و متعهد شوند که در قبال پيشرفت تحصيلی دانش آموزان برای همه دانش آموزان مسوولند و گر نه می توانند هر گونه شکست تحصيلی را به عوامل خارج از مديريت خود ( هوش ،استعداد ، خانواده و ... ....) نسبت دهند . . معلم پژوهنده پيشرفت تحصيلی برای همه دانش آموزان يعنی افزايش کيفيت آموزشی و کاهش افت تحصيلی/ يعنی نيل به مدارس اثربخش و مدارس عاری از شکست تحصيلی آيا نيل به مدارس بدون شکست تحصيلی ممکن است؟ هم نظريه های يادگيری وهم تجربه های جهانی ( در چارچوب مدارس اثربخش)تاييد کننده امکان دستيابی به مدارس بدون اتلاف و شکست هستند. در تجربه های جهانی ، گزارش 2006 يونسکو از کيفيت آموزش درجهان حاکی از موفقيت تعداد زيادی کشور در از بين بردن مردودی در سطح مدارس خود می باشد. مفهوم مدرسه اثربخش در جهان بازگو کننده مدرسه ای است که برای حذف ابعاد اتلاف آموزشی تلاش می کند . در نظريه های يادگيری هم ، بر امکان حذف شکست و مردودی در مدارس تاکيد شده است ؟ شايد بتوان نظريه يادگيری در حد تسلط بلوم نظريه پرداز بزرگ تعليم و تربيت را برجسته ترين و مرتبط ترين نظريه دراين زمينه دانست . همه دانش آموزان می توانند یاد بگیرند همه دانش آموزان می توانند یاد بگیرند همه دانش آموزان می توانند یاد بگیرند متغيرهاي مهم نظرية يادگيري آموزشگاهي همه دانش آموزان می توانند یاد بگیرند پذيرش اين باور ، اساس رويکرد معلم پژوهنده معلم اثربخش ، يادگيری اثربخش و مدرسه اثربخش است معلم پژوهنده و مدرسه اثربخش معلم پژوهنده و مدرسه اثربخش معلم پژوهنده و مدرسه اثربخش معلم پژوهنده و مدرسه اثربخش به اين ترتيب معلمان پژوهنده در مقابل پديده های نامطلوب آموزشی احساس مسووليت می نمايند به اين ترتيب معلمان پژوهنده در مقابل پديده های نامطلوب آموزشی احساس مسووليت می نمايند موضوع فشار رواني و پيامدهاي آن را در كلاس‌هاي طبقه‌بندي شده مفهوم «درماندگي آموخته شده[1]» شده تأثير ناكامي بر رفتار معلمان پژوهنده در مقابل پديده های نامطلوب آموزشی احساس مسووليت می نمايند معلمان پژوهنده در مقابل پديده های نامطلوب آموزشی احساس مسووليت می نمايند اقدام پژوهی و معلمان پژوهنده مفروضات اقدام پژوهي (ويژگيهاي اقدام پژوهي) مفروضات اقدام پژوهي (ويژگيهاي اقدام پژوهي) مفروضات اقدام پژوهي مفروضات اقدام پژوهي (ويژگيهاي اقدام پژوهي) مفروضات اقدام پژوهي (ويژگيهاي اقدام پژوهي) مفروضات اقدام پژوهي ( تبار شناسي مفهوم اقدام پژوهي) مفروضات اقدام پژوهي ( تبار شناسي مفهوم اقدام پژوهي) تبار شناسي مفهوم اقدام پژوهي مفروضات اقدام پژوهي مفروضات اقدام پژوهي مفروضات اقدام پژوهي مفروضات اقدام پژوهي مفروضات اقدام پژوهي (ويژگيهاي اقدام پژوهي) مفروضات اقدام پژوهي (ويژگيهاي اقدام پژوهي) عمل و پژوهش حرکت بين نظريه و عمل حرکت بين نظريه و عمل چگونگي انجام و مراحل اقدام پژوهي مراحل اقدام پژوهي چگونگي انجام و مراحل اقدام پژوهي عمل و پژوهش اقدام پژوهي همرا ه با ساير عناصر در خدمت يادگيري دانش آموزان قرار می گیرد . چه اقداماتی برای نهادينه سازی مورد نياز است ؟ چه اقداماتی برای نهادينه سازی مورد نياز است ؟ چه اقداماتی برای نهادينه سازی مورد نياز است ؟

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 16,380 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 481

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت