اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد اسلاید : 51
نقش اقدام پژوهی و رويکرد در افزايش کيفيت آموزشی و کاهش اتلاف آموزشی کارگروه تخصصی اجلاس رووسای مناطق آموزش و پرورش سرفصل مباحث اقدام پژوهی و معلم پژوهنده برکدام مفروضات علمی و فلسفی استواراست؟ دارای چه ظرفيتی برای افزايش کيفيت آموزشی و کاهش اتلاف آموزشی است؟ و سرانجام برای نهادينه سازی آن در سطح مدرسه چه بايد کرد ؟ رويکرد اقدام پژوهی و معلم پژوهنده بر کدام مفروضات و ديدگاهها استوار است ؟ معلم پژوهنده معلم پژوهنده از حيث اخلاقی و شغلی خود را متعهد و مسوول به فراهم سازی شرايط مناسب برای نيل به پيشرفت تحصيلی برای همه دانش آموزان می داند. پيشرفت تحصيلی برای همه دانش آموزان، روشن ترين تعريف و مقصد برای مجموعه کوششهای ناظر بر اقدام پژوهی و معلم پژوهنده است. گزارش يونسکو(1998) اشاره به اين دارد که صرف آموزش روشهای تدريس به معلمان برای مقابله با افت تحصيلی کفايت نمی کند ، معلمان بايد همراه با آموزشهای شغلی بياموزند و متعهد شوند که در قبال پيشرفت تحصيلی دانش آموزان برای همه دانش آموزان مسوولند و گر نه می توانند هر گونه شکست تحصيلی را به عوامل خارج از مديريت خود ( هوش ،استعداد ، خانواده و ... ....) نسبت دهند . . معلم پژوهنده پيشرفت تحصيلی برای همه دانش آموزان يعنی افزايش کيفيت آموزشی و کاهش افت تحصيلی/ يعنی نيل به مدارس اثربخش و مدارس عاری از شکست تحصيلی آيا نيل به مدارس بدون شکست تحصيلی ممکن است؟ هم نظريه های يادگيری وهم تجربه های جهانی ( در چارچوب مدارس اثربخش)تاييد کننده امکان دستيابی به مدارس بدون اتلاف و شکست هستند. در تجربه های جهانی ، گزارش 2006 يونسکو از کيفيت آموزش درجهان حاکی از موفقيت تعداد زيادی کشور در از بين بردن مردودی در سطح مدارس خود می باشد. مفهوم مدرسه اثربخش در جهان بازگو کننده مدرسه ای است که برای حذف ابعاد اتلاف آموزشی تلاش می کند . در نظريه های يادگيری هم ، بر امکان حذف شکست و مردودی در مدارس تاکيد شده است ؟ شايد بتوان نظريه يادگيری در حد تسلط بلوم نظريه پرداز بزرگ تعليم و تربيت را برجسته ترين و مرتبط ترين نظريه دراين زمينه دانست . همه دانش آموزان می توانند یاد بگیرند همه دانش آموزان می توانند یاد بگیرند همه دانش آموزان می توانند یاد بگیرند متغيرهاي مهم نظرية يادگيري آموزشگاهي همه دانش آموزان می توانند یاد بگیرند پذيرش اين باور ، اساس رويکرد معلم پژوهندهمعلم اثربخش ، يادگيری اثربخش و مدرسه اثربخش است معلم پژوهنده و مدرسه اثربخش معلم پژوهنده و مدرسه اثربخش معلم پژوهنده و مدرسه اثربخش معلم پژوهنده و مدرسه اثربخش به اين ترتيب معلمان پژوهنده در مقابل پديده های نامطلوب آموزشی احساس مسووليت می نمايند به اين ترتيب معلمان پژوهنده در مقابل پديده های نامطلوب آموزشی احساس مسووليت می نمايند موضوع فشار رواني و پيامدهاي آن را در كلاسهاي طبقهبندي شده مفهوم «درماندگي آموخته شده[1]» شده تأثير ناكامي بر رفتار معلمان پژوهنده در مقابل پديده های نامطلوب آموزشی احساس مسووليت می نمايند معلمان پژوهنده در مقابل پديده های نامطلوب آموزشی احساس مسووليت می نمايند اقدام پژوهی و معلمان پژوهنده مفروضات اقدام پژوهي (ويژگيهاي اقدام پژوهي) مفروضات اقدام پژوهي (ويژگيهاي اقدام پژوهي) مفروضات اقدام پژوهي مفروضات اقدام پژوهي (ويژگيهاي اقدام پژوهي) مفروضات اقدام پژوهي (ويژگيهاي اقدام پژوهي) مفروضات اقدام پژوهي ( تبار شناسي مفهوم اقدام پژوهي) مفروضات اقدام پژوهي ( تبار شناسي مفهوم اقدام پژوهي) تبار شناسي مفهوم اقدام پژوهي مفروضات اقدام پژوهي مفروضات اقدام پژوهي مفروضات اقدام پژوهي مفروضات اقدام پژوهي مفروضات اقدام پژوهي (ويژگيهاي اقدام پژوهي) مفروضات اقدام پژوهي (ويژگيهاي اقدام پژوهي) عمل و پژوهش حرکت بين نظريه و عمل حرکت بين نظريه و عمل چگونگي انجام و مراحل اقدام پژوهي مراحل اقدام پژوهي چگونگي انجام و مراحل اقدام پژوهي عمل و پژوهش اقدام پژوهي همرا ه با ساير عناصر در خدمت يادگيري دانش آموزان قرار می گیرد . چه اقداماتی برای نهادينه سازی مورد نياز است ؟ چه اقداماتی برای نهادينه سازی مورد نياز است ؟ چه اقداماتی برای نهادينه سازی مورد نياز است ؟
قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 16,380 تومان