تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1181
  • بازدید دیروز : 1675
  • بازدید کل : 7836399

مقدمه اي بر رسانايي گرما


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 25
مقدمه اي بر رسانايي گرما مقدمه اي بر رسانايي گرما اگر دما در هر نقطه مستقل از زمان باشد ، سيستم را سيستم پايدار ، دائم و يا مي ناميم و واژه يك بعدي بدين معني است كه فقط در يك بعد انتقال حرارت داريم مثلا در جهت محور ها ، براي انتقال حرارت دو بعدي فرض بر اين است كه انتقال حرارت دو بعدي مي باشد . ولي در واقعيت انتقال حرارت سه بعدي ، يعني در جهت محور ها و ها و ها مي باشد ولي براي سادگي انتقال حرارت را يك بعدي فرض مي كنيم . (Steady State) x x y z (Simple Wall ) 1- ديواره ساده : فرض كنيد دو طرف يك ديوار داراي درجه حرارت متفاوتي باشد در شكل روبرو حرارت از سمت زياد به كم خود به خود در حال حركت خواهد بود و تغييرات خطي مي باشد و علت آن اين است كه ضريب انتقال حرارت يعني مقدار ثابتي است و اگر تغيير كند ، تغييرات ، تغييرات سهموي خواهد بود . k k q ثابت K L ضخامت يك خاصيت مهم اجسام مي باشد. ي زياد يعني اينكه جسم رساناي بسيار خوبي مي باشد ، و ي كم يعني جسم عايق مي باشد . ضريب هدايت حرارتي (k) ( يعني در حدود 0.1 ) k k 1- جامدات : انرژي حرارتي منتقل شده در جامدات توسط الكترون آزاد صورت مي گيرد و انرژي از ناحيه اي با حرارت بيشتر به ناحيه اي با حرارت كمتر حركت مي كند . آلومينيوم آهن فولاد كربن دار k در k Temp مواد عايق به موادي گفته ميشوند كه ضريب هدايتي آنهابسياركم باشد، ضريب هدايتي آنها كمتر از مي باشد مانند : براي گازها ضريب هدايت يا بستگي شديد به درجه حرارت دارد و از رابطه زير پيروي مي كند . سوال : در يك ديواره جامد ، تغييرات دما در حالت پايا به صورت زير است : يك خاصيت مهم ديگر اجسام ضريب نفوذ حرارتي يا ضريب پخش حرارتي مي باشد كه به صورت زير تعريف مي شود . اين خاصيت نشان دهنده سرعت پخش ، نفوذ و يا انتشار گرما در جسم است و هرچه بيشتر باشد گرما سريعتر در جسم پخش مي شود. از جدول زير استفاده كرده و مقدار را براي مواد مختلف مي خوانيم . يك المان در داخل حجم كنترل انتخاب ميكنيم و فرض ميكنيم كه در داخل اين المان حرارت توليد شود. qout = qx+dx = – اگر طرفين را بر تقسيم نماييم و به جاي مقدار آن يعني را قرار دهيم ، معادله كلي هدايت يك بعدي ناپايدار براي يك ديواره با منبع حرارتي بدست ميآيد. هدايت دو بعدي در فصلهاي بعدي بررسي خواهد شد و براي اجسامي كه انتقال حرارت سه بعدي در آنها انجام مي شود مانند شكل زير عمل مي كنيم مانند شكل زير قبلا براي يك ديواره معادله كلي آن را به دست آورديم : فرض كنيد يك استوانه اي مطابق شكل زير داريم كه شعاع آن از مركز برابراست و يك المان انتخابي براي آن انتخاب مي كنيم مي توان معادله انرژي را براي استوانه نوشت . اگر مقادير فوق را در معادله انرژي قرار دهيم و تقسيم بر نماييم و به جاي مقدار آن يعني را قرار دهيم : معادله كلي حرارت يك بعدي ناپايدار براي يك استوانه با منبع حرارتي : بنابراين با قرار دادن مقادير فوق در معادله انرژي و تقسيم بر و جايگزيني براي داريم : 1- با دو روش نرخ انتقال گرماي ورودي به ديوار زماني كه است و همچنين خروجي از ديوار زماني كه است را تعيين كنيد . 2- با دو روش نرخ تغيير انرژي ذخيره شده را در ديوار محاسبه كنيد . 3- نرخ زماني تغيير دما را در و و به دست آوريد .

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 11,375 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 288

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت