تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1191
  • بازدید دیروز : 1221
  • بازدید کل : 7826816

مدیریت استراتژیک در ورزش


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 101
Strategic Management Concept and Cases تامسون / استريكلند (Management) مديريّت فرآيند انجام كارها به‏طور اثربخش و كارآ به‏وسيله ديگران برنامه‏ريزي سازمان‏دهي رهبري كنترل دستيابي به اهداف ارتباط وظايف مديريّت انواع برنامه‏ريزي انواع برنامه براساس سطوح سازماني استراتژيك (Strategic) عبارت‏است‏از، تعيين اهداف بلندمدّت و حياتي سازمان و طريقه نيل به آن، با توجه به عوامل محيطي و با درنظر گرفتن آينده سازمان تاكتيكي (Tactical) عبارت‏است‏از، اتخاذ تصميم‏هاي كوتاه مدّت براي حداكثر بهره‏وري از منابع موجود باتوجه به تحوّلات محيط. دراين نوع برنامه‏ريزي وسايل (Means) لازم براي تحقق اهداف استراتژيك مشخص مي‏شود و اين كار سبب هماهنگي واحدهاي سازماني مي‏گردد در اين حالت تلاش جهت حصول به بهترين نتايج است (اثربخشي) عملياتي (Operational) عبارت‏است‏از، تعيين عمليات (فعّاليّت‏هاي) لازم جهت نيل‏به اهداف استراتژيك، ازطريق وسايل (تاكتيك‏هاي) تعيين‏شده در اين حالت تلاش جهت بهتر انجام دادن كارها مي‏باشد (كارآيي) ويژگي‌هاي برنامه‌راهبردي راسل اي كاف ويژگي‌‌هاي برنامه‌ريزي راهبردي را چنين تعريف مي‌كند: به دور از جزئيات سراسر سازماني به دور از اجرا راهبرد قاعده كلان مرحله‌مند تصميم براي سراسر سازمان راهبرد از كلي‌تر كردن قواعد جزئي به كمك تلفيق و دسته‌بندي حاصل مي‌شود. راهبرد يا از جزئيات حاصل مي‌شود و يا از كليات (چشم‌انداز) قاعده‌اي كه براي همه مراحل مراحل مصداق دارد راهبرداست و قاعده‌اي كه فقط در يك مرحله مصداق دارد سياست است . كاستي‌ها، قوت‌ها،تهديدات و فرصت‌‌ها مصاديق جزئي هستند كه با تلفيق آنها مي‌توان به سياست‌ها و راهبرد‌‌ها رسيد. برنامه‏ريزي استراتژيك(Strategic Planning) ويژگي‏هاي برنامه‏ريزي استراتژيك مراحل فرآيند برنامه ریزی استراتژيك فرآيند مديريّت استراتژيك تهيه و تدوين چشم‌انداز و ماموريت مدل برنامه ريزي استراتژيك فرآيند مديريت استراتژيك Strategic Management Process Major Components of the Strategic Plan / Down to Action تحليل، شناخت و هدف‏گذاري ذي‏نفع‏ها(Stakeholders) شناسائی مشتریان و نیازهای آنها چشم‏انداز(Vision) چشم‌انداز استراتژيك Vision ٌWhere we are going ? نقشه راه آينده سازمان ، دورنماي همه جانبه و گسترده سازمان است . تمركز ما در مورد آينده تكنولوژي ، محصول ، مشتريان و امور مهم چه خواهد بود ؟ شركت در كجا قرار خواهد گرفت ؟ تصويري است از آينده سازمان Which way I ought to go from here? “That depends(1) on where you want to get to” Lewis carroll VISION دورنما ویژگی چشم انداز: نحوه تهیه چشم انداز: ماموريت Mission Who we are and what we do ? چه كاري را انجام مي‌دهيم و فلسفه وجودي ما چيست ؟ وضعيت حاضر كسب و كار شركت را تشريح مي‌كند . عمدتاٌ بر روي قابليت هاي حاضر ، مشتريان و فعاليت ها تمركز دارند . نكته : Vision و Mission عصاره جهت گيري‌هاي سازمان هستند و چشم‌انداز بر آينده و ماموريت به حال حاضر شركت تمركز دارد . رسالت يا مأموريّت(Mission) رسالت يا مأموريّت (ادامه) رسالت MISSION نقش و اهداف بيانية مأموريّت بیانیه ماموریت Mission Statement شناخت محيط‏هاي سازماني شناخت محيط‏هاي سازماني (ادامه) ارزيابي عوامل محيطي Assessment Model: S W O T تهیه ماتریس ارزیابی عوامل خارجی External Factor Evaluation (EFE) ماتریس ارزیابی عوامل خارجی ارزيابي عوامل دروني شناسائی نقاط ضعف و قوت: شناسائی نحوه عملکرد سازمان در گذشته: شناسائی عملکرد فعلی سازمان : تهیه ماتریس ارزیابی عوامل داخلی Internal Factor Evaluation (IFE) الف – نگارش 5 نقطه قوت و 5 نقطه ضعف براساس میزان و الوویت تعیین شده (مجموعا 10 عامل) ب- تعیین ضریب ( مجموع 100 برای کل عوامل داخلی) ج – محاسبه رتبه برای هر یک از عوامل داخلی بر اساس وضعیت فعلی (1- بی تاثیر،2- تاثیر کم، 3- تاثیر متوسط،4- تاثیر زیاد) د- محاسبه نمره برای هر یک از عوامل داخلی ( رتبه × ضریب ÷100) هـ محاسبه امتیاز عوامل داخلی (مجموع نمرات نهائی) ماتریس ارزیابی عوامل داخلی Strength نقاط قوت: Opportunitiesفرصتها: Weaknessesنقاط ضعف : Threatsتهدیدات: تهیه ماتریس توز TOWS با کمک ماتـریس توز (TOWS) و وضعیت سازمان(IE)، استراتـژی ها را مشخص نمائید. - ماتریس توز (TOWS) چهار نمونه استراتژی را به ما پیشنهاد میکند: 1- SO : عالی ترین وضعیت است و میتوان با استفاده از نقاط قوت و فرصت ها سهم سازمان را در بازار افزایش داد. 2-WO : باید نقاط ضعف را کاهش داد واز فرصت ها بهره لازم برد مانند انتخاب تکنولوژی جدید. 3-ST : از نقاط قوت استفاده کرده واز تهدیدها دوری کنید. 4-WT : هدف کاهش نقاط ضعف و تهدیدها در حداکثر زمان ممکن است و وضعیت بسیار وخیم میباشد پس باید دنبال انحلال ، ادغام، کاهش عملیات و ... باشیم. نقاط ضعف وقوت، تهدیدها و فرصتهای ورزش قهرمانی کشور ضعف ورزش قهرماني ضعف ورزش قهرماني قوت ورزش قهرماني تهديد ورزش قهرماني فرصت ورزش قهرماني A strategy is a commitment (1) to undertake(2)one set Of actions rather than another. استراتژي عبارت از تعهداتي كه به عهده گرفته مي شود تا يكي پس از ديگري به اجرا در آيد. 1-تعهدات.2-بر عهده گرفتن Without a strategy the organization is like a ship without a rudder (1). Joel roses and Michael kami مشخصات تصميم‏هاي استراتژيك انتخاب و تدوين استراتژي (Strategy Formulation) راه‏كارهاي استراتژي‏هاي اصلي(Generic Strategy Alternatives) ◄فقط 40٪ سازمان ها بودجه خود را به استرا تژی اتصال میدهند ◄شکاف بین برنامه ریزی استرا تژیک و بودجه بندی در برخی از سازمان ها ◄ عده ای تصویرآینده را تصویر می کنندوعده ای برنامه سال آتی را می نویسند ◄ هیچ گونه تعاملی بین این دو گروه وجود ندارد ◄ اجرای استراتژی مستلزم اتصال فرایند بودجه بندی به برنامه ریزی جامع است ◄ 85٪ مدیران ارشد کمتر از یک ساعت از وقت خود را درماه به بحث پیرامون استرا تژی می پردازند ◄ اجرای استراتژی بدون حمایت همه جانبه مدیران ارشد ممکن نیست ◄ اجرای استراتژی باید دغدغه اصلی مدیران ارشد باشد ◄ فقط 25٪ مدیران منافع خود در پیوند با اجرای استراتژی می یابند ◄ همه کارکنان باید منافع و سرنوشت خود را در گرو اجرای استراتژی بدانند ◄ طراحی و اجرای نظام های جبران خدمت متصل به معیار های ارزیابی استراتژی ، سازوکار مناسبی برای ایجاد همسویی کارکنان با استراتژی می باشد ◄ فقط 5٪ کارکنان استرا تژی را می فهمند ◄ کارکنان یک سازمان باید استراتژی را درک کنند تا بتوانند آن را اجرا کنند ◄ کلید موفقییت اجرای استراتژی انتقال آن به همه افراد سازمان است ◄ فقط 5٪ کارکنان استرا تژی را می فهمند ◄ کارکنان یک سازمان باید استراتژی را درک کنند تا بتوانند آن را اجرا کنند ◄ کلید موفقییت اجرای استراتژی انتقال آن به همه افراد سازمان است اجرا و انجام استراتژي اجراي خوب استراتژي‌ها مستلزم ايجاد هماهنگي بين امور مختلف است . مهارت ها و امكانات مورد نياز مديريت كردن و اجراي استراتژي عبارتند از : توانمند سازي سازمان به منظور هدايت موفقيت‌آميز استراتژي تخصيص بهينه كليه منابع و استفاده از بهترين تجارب و برنامه ها تعيين سياست هاي پشتيباني و روش‌هاي عملياتي استراتژي جايگذاري به موقع استراتژي هاي برگزيده و جديد ايجاد سيستم‌هاي انگيزشي انساني و پاداش دادن به ميزان دستيابي به اهداف ايجاد فضا و فرهنگ كاري و سازماني مفيد جهت اجرا و انجام موفق استراتژي ايجاد سيستم‌هاي اطلاعاتي و ارتباطي و عملياتي توانمند به منظور هدايت اثربخش پرسنل تدوين برنامة عملياتي تعريف پيش‏بيني و تعيين مراحل و توالي فعّاليّت‏هاي لازم براي تأمين اهداف استراتژيك از طريق وسايل (تاكتيك‏ها)، به‏تفكيك زمان، هزينه، نيروي انساني لازم، برنامه‏ريزي عملياتي ‏ناميده مي‏شود انواع جاري (Standing): مربوط به اهداف تكراري و روزمره يك‏بار مصرف يا مداخله‏اي ( Single-Use or Interventional): مربوط به اهداف استثنايي، غيرتكراري، مانند طرح‏ها (Projects) مراحل برنامه‏ريزي عملياتي تجزيه و تحليل وضعيّت موجود منطقه تعيين اهداف برنامه اهميّت اهداف برنامه اهميّت اهداف برنامه نكاتي كه در تعيين اهداف مي‏بايستي رعايت شود خصوصيات اهداف اختصاصي(Specific Objectives) (Strategies) تعيين استراتژي‏ها (Activities) تعيين فعّاليّت‏ها شرح تفصيلي فعّاليّت‏ها (سازمان‏دهي فعّاليّت‏ها) جدول زمان‏بندي (Time Table) جدول گانت (Gantt Chart) ارزشيابي و كنترل (Evaluation & Control) پايش و ارزشيابي برنامه Input اجرا و انجام استراتژي اجراي خوب استراتژي‌ها مستلزم ايجاد هماهنگي بين امور مختلف است . مهارت ها و امكانات مورد نياز مديريت كردن و اجراي استراتژي عبارتند از : توانمند سازي سازمان به منظور هدايت موفقيت‌آميز استراتژي تخصيص بهينه كليه منابع و استفاده از بهترين تجارب و برنامه ها تعيين سياست هاي پشتيباني و روش‌هاي عملياتي استراتژي جايگذاري به موقع استراتژي هاي برگزيده و جديد ايجاد سيستم‌هاي انگيزشي انساني و پاداش دادن به ميزان دستيابي به اهداف ايجاد فضا و فرهنگ كاري و سازماني مفيد جهت اجرا و انجام موفق استراتژي ايجاد سيستم‌هاي اطلاعاتي و ارتباطي و عملياتي توانمند به منظور هدايت اثربخش پرسنل Why We Fail #1

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 9,555 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 231

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت