تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 267
  • بازدید دیروز : 1675
  • بازدید کل : 7835485

کیفیت


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 40
کیفیت ابعاد كيفيت سروكوال(1985) - قابليت اطمينان (Reliability ) - پاسخ گويي (Responsivness ) - صلاحيت (Competence ) - دسترسي ( Access ) - ادب و نزاكت (Courtesy ) - ارتباطات (Communications ) - اعتبار (Credibilility ) - امنيت ( Security ) - درك و شناخت مشتري (Knowing the customer ) - ظاهر فيزيكي (Tangible ) یحیی دهقانی 5 بعد اصلاح شده سروكوال(1988) ظاهر فيزيكي (Tangible ) : همه آنچه كه ابعاد تصويري را فراهم ميكند . ظاهر كاركنان , ساختمان اداره , تجهيزات و لوازم كار قابليت اطمينان (Reliability ): توانائي اجراي خدمات وعده داده شده . كامل و قابل اعتماد , وفاي به عهد و سرعت در عمليات پاسخگويي (Responsivness ): تمايل به در خدمت مشتري بودن , خدمات سريع و مطمئن و سرعت پاسخگويي تضمين (Assurance ): پاسخگويي مشفقانه به مشتريان , شايستگي و توانائي كاركنان براي ايجاد حس اعتماد و اطمينان در مشتريان همدلي (Empathy): احترام به شخصيت مشتريان , درك مشتريان و انتظارات ايشان. كيفيت چيست ؟ ويژگيهايي كه رافع نيازها باشد( QS-9000) همخواني با مشخصات ( كرازبي – 1980s) مناسب براي استفاده و كاربرد( جوران – 1988) مطابقت با مشخصات با حداقل هزينه ( فيگنبام-1991) كيفيت الزامي, كيفيت داراي جذابيت ( كانو – 1984) درجه عالي ( Degree of Excellence)(گاروين-1984) - ميزان درجه تطبيق با استاندارد ( كلاسيكها ) بطور كلي - ميزان تطبيق با نياز مشتري ( مدرن ) نمودار چرخه دمنيگ تاريخچه كيفيت خدمات تفاوت كيفيت خدمات و كيفيت كالا مديريت كيفيت جامع(TQM) الگوهاي تعالي سازماني الگوي اصلاح شده مالكوم بالدريج الگوي EFQM انتظارات مشتريان دامنه قابل پذيرش انتظارات مشتري عوامل موثر بر انتظارات مشتري رضايت مشتري - مدل كانو مدل تامين رضايت مشتري كيفيت خدمات / رضايت مشتري رضايت مشتري و پيامدهاي آن ادامه رضايت مشتري و پيامدهاي آن ادامه رضايت مشتري و پيامدهاي آن ادامه رضايت مشتري و پيامدهاي آن رابطه رضايت و رفتار مشتري الگوي كيفيت خدمات مدل SERVQAL ادامه مدل SERVQAL ادامه مدل SERVQAL الگوي كيفيت تحويلي / ادراكي كيفيت خدمات تحويلي و درك شده الگوي مديريت انتظار چگونه مي توان بر انتظارات مشتريان تاثير گذاشت ؟ بطور خلاصه مدير شركت بايد: نقد و حمايت از نظريه سروكوال ماموريت آرمان- چشم انداز(1VISION سازمان به چه سمتي سوق داده مي شود؟ پيشروبودن، سرآمد بودن دركسب وكار، داراي ارزشهاي محوري،يكي از بزرگترين استراتژي / راهبرد سياستها POLICIES ابزاري است كه بوسيله آنها مي توان به اهداف دست يافت . ارتقاء دانش كاركنان ، تكريم مشتري

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 18,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 248

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت