اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد اسلاید : 40
کیفیت ابعاد كيفيت سروكوال(1985) - قابليت اطمينان (Reliability )- پاسخ گويي (Responsivness ) - صلاحيت (Competence ) - دسترسي ( Access ) - ادب و نزاكت (Courtesy )- ارتباطات (Communications )- اعتبار (Credibilility ) - امنيت ( Security ) - درك و شناخت مشتري (Knowing the customer )- ظاهر فيزيكي (Tangible ) یحیی دهقانی 5 بعد اصلاح شده سروكوال(1988) ظاهر فيزيكي (Tangible ) : همه آنچه كه ابعاد تصويري را فراهم ميكند . ظاهر كاركنان , ساختمان اداره , تجهيزات و لوازم كار قابليت اطمينان (Reliability ): توانائي اجراي خدمات وعده داده شده . كامل و قابل اعتماد , وفاي به عهد و سرعت در عمليات پاسخگويي (Responsivness ): تمايل به در خدمت مشتري بودن , خدمات سريع و مطمئن و سرعت پاسخگويي تضمين (Assurance ): پاسخگويي مشفقانه به مشتريان , شايستگي و توانائي كاركنان براي ايجاد حس اعتماد و اطمينان در مشتريان همدلي (Empathy): احترام به شخصيت مشتريان , درك مشتريان و انتظارات ايشان. كيفيت چيست ؟ ويژگيهايي كه رافع نيازها باشد( QS-9000) همخواني با مشخصات ( كرازبي – 1980s) مناسب براي استفاده و كاربرد( جوران – 1988) مطابقت با مشخصات با حداقل هزينه ( فيگنبام-1991) كيفيت الزامي, كيفيت داراي جذابيت ( كانو – 1984) درجه عالي ( Degree of Excellence)(گاروين-1984) - ميزان درجه تطبيق با استاندارد ( كلاسيكها ) بطور كلي - ميزان تطبيق با نياز مشتري ( مدرن ) نمودار چرخه دمنيگ تاريخچه كيفيت خدمات تفاوت كيفيت خدمات و كيفيت كالا مديريت كيفيت جامع(TQM) الگوهاي تعالي سازماني الگوي اصلاح شده مالكوم بالدريج الگوي EFQM انتظارات مشتريان دامنه قابل پذيرش انتظارات مشتري عوامل موثر بر انتظارات مشتري رضايت مشتري - مدل كانو مدل تامين رضايت مشتري كيفيت خدمات / رضايت مشتري رضايت مشتري و پيامدهاي آن ادامه رضايت مشتري و پيامدهاي آن ادامه رضايت مشتري و پيامدهاي آن ادامه رضايت مشتري و پيامدهاي آن رابطه رضايت و رفتار مشتري الگوي كيفيت خدمات مدل SERVQAL ادامه مدل SERVQAL ادامه مدل SERVQAL الگوي كيفيت تحويلي / ادراكي كيفيت خدمات تحويلي و درك شده الگوي مديريت انتظار چگونه مي توان بر انتظارات مشتريان تاثير گذاشت ؟ بطور خلاصه مدير شركت بايد: نقد و حمايت از نظريه سروكوال ماموريت آرمان- چشم انداز(1VISIONسازمان به چه سمتي سوق داده مي شود؟پيشروبودن، سرآمد بودن دركسب وكار، داراي ارزشهاي محوري،يكي از بزرگترين استراتژي / راهبرد سياستها POLICIESابزاري است كه بوسيله آنها مي توان به اهداف دست يافت . ارتقاء دانش كاركنان ، تكريم مشتري
قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 18,200 تومان