تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1067
  • بازدید دیروز : 1349
  • بازدید کل : 7834610

کلید های طلایی مدیریت منابع انسانی


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 10
کلید های طلایی مدیریت منابع انسانی شنیدن با گوش دادن فرق دارد شنیدن فقط گرفتن ارتشعات صوتی نیست. گوش دادن معنابخش به شنیده هاست. گوش دادن موثرکاری فعال است تا منفعل. حقیقت سی و ششم 1- ارتباط چشمی برقرار کنید. 2- با تکان دادن سر نشان دادن جلوه های مناسب صورت ، سخنان گوینده را تایید کنید. 3- از رفتارها و قیافه های حاکی از حواس پرتی خود خودداری کنید. 4-پرسش هایی را مطرح کنید. 5-نقل بیان کنید. 6-از قطع کردن سخنان گوینده بپرهیزید. 7- همزمان صحبت نکنید. 8-نقش گویندگی و شنوندگی خود را به آرامی و روانی تغییر دهید. چنانچه خواهان بهبود بخشیدن به مهارتهای گوش دادن خود هستید رفتارهای 8گانه زیر را رعایت کنید: حقیقت 37 با یک مثال ساده آغاز کنیم: پاترسون در انتخاب کانال برقراری ارتباط مدیران خود دچار اشتباه شده است . به احتمال زیاد ، یک جلسه ی رو در ور کانال بهتری برابر ابلاغ چنین پیام احساساتی و حساسی می بود. چرا مردم یک کانال ارتباطی – برای مثال،یک مکالمه تلفنی را بر کانال ارتباطی دیگر مثلا جلسه رودر رو ترجیح می دهند ؟ و آیا نگرش و معیار کلی و جامعه ای وجود دارد که به ما در زمینه گزینش کانال ارتباطی کمک کند ؟ حقیقت 37 – کانال ارتباطی مناسب را انتخاب کنید شواهد حاکی از این است که کانالهای مختلف ارتباطی از نظر ظرفیت انتقال اطلاعاتی با هم متفاوت هستند. بعضی از این کانالها از نظر اینکه : 1-استفاده همزمان از روشهای مختلف ارتباطی را ممکن می سازند. 2-بازخورد فوری را تسهیل می کنند. 3- خیلی شخصی هستند کانالهای قدرتمندی به حساب می آیند . برخی دیگر از این نظر که امکان برخورداری کمتری از عوامل 3گانه ی بالا را بوجود می آورند ، کانالهای ضعیفی هستند . عامل اصلی تعیین کننده ی انتخاب یک کانال نسبت به کانال دیگر،عادی یا غیرعادی بودن پیام است . پیام های عادی معمولا سرراست تر بوده و دارای حداقل ابهام هستند . پیام های غیرعادی غالبا پیچیده اند و احتمال سوتفاهم در آنها وجود دارند . خصوصیات اصلی دهه ی گذشته ، تعطیلی تشکیلات سازمانی،بیکارسازی های گسترده کارکنان،نوسازی ساختاری،ارغام شرکتها درهم،یکپارچه سازی و سرعت فزآینده در معرفی محصولات و خدمات جدید و جایگزینی آنها با محصولات و خدمات قبلی،بوده است – که همه آنها پیام هایی غیرعادی و دارای ابهام زیاد و نیازمند انتقال مقدار زیادی اطلاعات بوده اند . بنابراین جای شگفتی نیست که می بینیم کار آمد ترین مدیران در حال افزایش استفاده ی خود از کانال های قدرتمندتر هستند . مهم نیست شما می گویید، مهم کاریست که می کنید ! اعمال شما با صدایی بلندتر از گفتارتان سخن می گویند زمانی که بین حرف و عمل تناقضی وجود داشته باشد ، توجه مردم عمدتا جذب کردارها می شود و به گفتارها توجه کمی مبذول می دارند . مدیرانی که خواهان برقراری جو اخلاقی قدرتمندی در محیط کار خود هستند،باید اطمینان حاصل کنند که کردار و گفتارشان با هم منطبق و سازگار باشد. دوگانگی ها و تناقضات بین کردارها و گفتارها می توانند بیش از هر عامل دیگری به تلاشهای یک مدیر برای اعتمادسازی با کارکنانش صدمه بزنند. یک مدیر قابل اعتماد کسی است که کارکنان او به عدم سو استفاده ی او از انسانها و موقعیت ها باور دارند . اطمینان کردن به مدیری که بین حرف و عملش تناقض وجود دارد برای کارکنان دشوار می باشد. خدایــــــــــا سرنوشت مرا خیر بنویس تقدیری مبارک. تا هرچه را که تو دیر می خواهی زود نخواهم.

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 4,550 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 293

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت