تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 831
  • بازدید دیروز : 1150
  • بازدید کل : 7787974

فصد


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 42
فصد تعريف فصد: فصد استفراغي است کلي که در آن اخلاط اربعه به طريق تفريق اتصال معتدل عروق، در اثر نيشتر خارج مي گردند. دلائل برتري فصد بر ساير استفراغات : 1.فصد امري اختياري است و در هر زمان و از هر رگ يا عضو خاص و به هر مقدار که لازم باشد مي توانند خارج نمايند. 2.ميزان اخلاط خارج شده بر حسب ضرورت قابل تغيير است. 3.چون فصد قابل کنترل و اختياري است به راحتي مي توان آن را قطع کرد. چه کساني شايسته خروج خون مي باشند؟ کسانيکه مبتلا به امراض دمويه باشند که در اين صورت اخراج خون واجب و ضروري است. کسانيکه مستعد و آماده بروز امراض دمويه به دليل کثرت و يا تغيير خون باشند. کسانيکه از ترس ايجاد مرض و آفتي عظيم بدون کثرت خون و تغيير آن فصد مي شوند. انديکاسيون نسبي فصد : در غير از 3 گروه بالا در بقيه افراد اخراج خون ضروري نيست مگر هنگام ايجاد بعضي از بيماريها از جمله صرع و سکته و خناق و رمد و ذات الجنب و اختناق رحم و..... . کنترانديکاسيون فصد : سوء مزاج سرد در سرزمينهاي خيلي سرد درد شديد بعد از جماع بعد از حمام محلل افراد لاغر کم خون در سنين کهنسالي سن کمتر از چهارده سال افراد چاق شحمي (متخلخل-پف آلود) سفيد پوستان و زرد پوستان کم خون در بيماريهاي مزمن و طول کشيده در حالت سيري معده از غذا و يا روده ها از فضولات کسانيکه فم معده ذکي الحس و يا ضعيف دارند و يا افزايش صفرا در فم معده دارند در مسموميتها يا گزش حيوانات سمي چه کساني بايد قبل از فصد منضج دريافت کنند: انديکاسيون لزوم فصد در مرحله انحطاط بيماري (وقتي که بيماري رو به بهبود است): انديکاسيون فصد وسيع : انديکاسيون فصد ضيق : خصوصيات فصدي که هدف از آن بند آوردن خونريزي باشد : احکام تثنيه فصد : انديكاسيون تأخير در تثنيه فصد: انتخاب نوع برش در وريد: انتخاب نوع برش در شريان: انديکاسيون فصد در شب : زمان فصد: قوانين کلي فصد : احکام فصد بر حسب انواع تب (حمي) : نکاتي كه بايد قبل و بعد از فصد به آن توجه شود: وسائلي كه هنگام فصد بايد مهيا باشد : عروق قابل فصد در سر و گردن و حلق : عروق قابل فصد شكم : وريدهاي قابل فصد در دست : عروق قابل فصد پا : دلائل عدم انجام فصد شريان: شريانهاي قابل فصد سر: شريانهاي قابل فصد در دست: بتر: در لغت به معني قطع عرضي در عصب يا عروق است. سل: کتابهاي تخصصي فصد:

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 19,110 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 251

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت