تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 498
  • بازدید دیروز : 1685
  • بازدید کل : 7827808

شركت مديريت شبکه برق ایران


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 29
شركت مديريت شبکه برق ایران با راه‌اندازي بازار برق ساختار عمودي بين بخشهاي توليد، انتقال و توزيع (انحصار طبيعي) به ساختار افقي (رقابتي) تبديل مي‌گردد. شروع تجديد ساختار در ايران نيز با جدا سازی بين بخشهای توليد، انتقال و توزيع انجام پذيرفت. تجديد ساختار با راه‌اندازي بازار برق برخي از ويژگيها: 1-انحصاري بودن 2- الزام به ارائه خدمات 3- نرخهاي تنظيم شده 4- تعیین قیمت برق بر اساس هزینه تمام شده ساختار سنتي صنعت برق مشكلات سيستم سنتي 1. عدم کفايت منابع دولتی برای پوشش کل سرمايه گذاری مورد نياز در بخشهای توليد، انتقال و توزيع 2. بهره وري پائين بدليل عدم وجود رقابت 3. عدم کنترل هزينه ها بدليل تعيين نرخ برق بر اساس قيمت تمام شده عوامل و انگيزه هاي اصلي تجديد ساختار در صنعت برق 2. جبران كمبودهاي سرمايه گذاري توسط بخش غيردولتي 1. نتايج درخشان تجديد ساختار و ايجاد رقابت در صنايعي مانند هواپيمايي، مخابرات ، گاز و... 4. شفافيت هزينه ها در بخشهای توليد، انتقال و توزيع و امکان کنترل آن 3. افزايش بهره وري اقتصادی 5. ايجاد محيط رقابتی و جلوگيري از انحصار 8. الزام تبعيت از قوانين بين المللي و شرايط منطقه اي بمنظور تامين شرايط لازم براي پيوستن به پروتكلهاي منطقه اي (همچون برخي كشورهاي عضو اتحاديه اروپا). 6. كاهش تصدي گري دولت با حضور بخش خصوصی 7. مشتري مداری با ترويج رقابت منبع: گزارش بانک جهانی جريان تجديد ساختار در طول سالهای 1987 تا 2000 PJM (1998) Ontario (1998) Spain (1998) دلايل تجديد ساختار و راه اندازی بازار برق در ايران زمينه های تشکيل شرکت مديريت شبکه برق ايران الزامات قانوني برنامه سوم بند ب ماده 122 قانون برنامه سوم توسعه صدور مجوز لازم براي احداث نيروگاه و توليد برق از سوي وزارت نيرو ‌بند ژ، تبصره 12قانون بودجه سال 1383 بر اساس اساسنامه مصوب، اهداف شركت به شرح زير است : همچنين وظايف و ماموريت ها عبارتند از: 5 ـ خريد و فروش عمده برق در داخل و خارج از كشور و نظارت بر خريد و فروش عمده برق در داخل و خارج از كشور و ديگرعمليات در بازار برق كه توسط سايراشخاص حقيقي وحقوقي در چارچوب ضوابط يا مقررات بازار برق انجام مي شود. 9 ـ هماهنگي و مديريت سيستم هاي انتقال داده در شبكه برق كشور. بازار برق ايران آئين نامه ساختار بازار برق فروشندگان مدير بازار: واحدي به منظور ايجاد بستر مناسب براي انجام عمليات خريد و فروش ، ساماندهي تبادل اطلاعات و مبادلات مالي هيئت تنظيم بازار: هيئتي متشكل از 5 نفر به منظور هدايت و نظارت بر بازار برق عملکرد فروشنده مبلغ پرداختی به فروشندگان در هر ساعت تحت تاثير عوامل زير است: خريد از بازار نرخ انرژی مصرفی در هر ساعت متفاوت بوده و از رابطه زير محاسبه ميگردد: قدمهای بعدی

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 13,195 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 266

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت