اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد اسلاید : 15
شبكههاي اجتماعی شبكههاي اجتماعی نگاهي به قلمروهاي پايهاي يك پديده 12 اسلايد بعدي قلمرو تاريخي قلمرو تمايزهاي رسانهاي قلمرو مفهومي قلمرو عملي قلمرو تكنولوژي و طبقهبندي قلمرو امكانات و كنترل قلمرو مولفههاي سازنده نقطه تلاقي قلمرو چهارگانه (اينفوگراف) قلمرو نظريهها و مدلها قلمرو تفاوت رفتارها (اينفوگراف) برخي انتقادات برخي فرصتها قلمرو تاريخي تاريخ رسانههاي اجتماعي به سرويسهاي تلفني وويپ (Voice over IP) مثل دايل پد و غيره؛ برميگردد ولي هرچه جلوتر آمديم امكانات بيشتر شد: ژئوسيتيز (Geocities) (1994): خانهسازي در شهرهاي رايگان وب / ياهو آنرا خريد. وبلاگ (1997) و امتداد آنها تا ميكروبلاگ توئيتر دانشنامه آزاد ویکی پدیا (2001) همكاريجويي دستهجمعي براي توليد محتوا ماي اسپيس (Myspace) و اي او ال (AOL) و اورکات (Orkut) (2002) لينكداين (LinkedIn) (2003) حرفهايتر و تجاريتر (وبسايت شبكه اجتماعي) فيسبوك (Facebook) با يك ميليارد و 278 ميليون كاربر و فليكر (Flickr) (ژانر تصويري) (2004) ديگ (Digg) و توئيتر (Twitter) (2006) مدلهاي خبريتر اين رسانهها باز (Buzz) (2010) تجربه شكست خورده گوگل و بعد گوگل پلاس با دومين رتبه (2011) اينستاگرام (Instagram) نسخه آي او اس (2010)، اندرويد (2012) (ژانر تصويري) app.thefacesoffacebook.com قلمرو تمايزها قلمرو مفهومي هنوز فيل مولوي است در همه جا: “you-just-don’t-get-it” هنوز يك طيف معنايي است بين رسانه و اجتماع من بر اين باورم كه هم متخصصان عرصه مطالعات رسانهاي و ارتباطات جمعي و هم جامعهشناسان و هم خيليهاي ديگر در اين معنا سازي ذيمدخل هستند و فقط بايد با حوصله به حرفهاي هم گوش كنند و به ديالوگ باور داشته باشند دو طيف هستند كه اصرار به تصويب فوري تعاريف منفي يا مثبت دارند تعريف زير ساختي مورد توافق: رسانه اجتماعي؛ فرمت است؛ اپليكيشن وبپايه است كه همه جا حاضر و هميشه در دسترس است و امكان دوسويهگي را براي تبادل ديتا - از نوع محتواي توليد شده توسط كاربر - بين افراد و جوامع از كوچك تا بزرگ فراهم ميسازد. دو اصطلاح همزاد رسانههاي اجتماعي: محتواي توليد شده توسط كاربر (UGC: user-generated content) رسانه توليد شده توسط مصرف كننده (CGM: consumer-generated media) قلمرو عملي قلمرو تكنولوژي و طبقهبندي قلمرو امكانات و كنترل قلمروي مولفههاي سازنده نقطه تلاقي قلمرو چهارگانه رسانههاي اجتماعي قلمرو نظريهها و مدلها قلمرو تفاوت رفتارها برخي انتقادات برخي فرصتها
قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 6,825 تومان