تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 990
  • بازدید دیروز : 1186
  • بازدید کل : 7833184

رويكردهای جلب حمايت همه جانبه و فنون ترغيب کننده


فرمت فایل:پاورپوینتتعداد اسلاید : 15
رويكردهای جلب حمايت همه جانبه و فنون ترغيب کننده درگير کردن رهبران (Leaders Involvement) کار با رسانه های جمعی ايجاد شراکت و ائتلاف (Partnership & Coalition) تحرک اجتماعي (Social Mobilization) ظرفيت سازي (Capacity Building) رويکردهاي کليدي جلب حمايت همه جانبه 2 برنامه کشوری هدا همسان سازی دوره های آموزش بهداشت و ارتقای سلامت رهبران جامعه، کسانی هستند که در تسهيل فرآيند تغيير در زمينه مشکلات سلامت جامعه تاثير مهمی دارند و مشارکت آنان در مراحل طراحي، اجرا و ارزشيابي برنامه هاي حوزه سلامت می تواند با کاستن از ميزان مخالفت های آنها با برنامه به جلب حمايت آنان منجر شود. رهبران را می توان به سه گروه تقسيم کرد: قانونگزاران که وظيفه وضع قوانين را بر عهده دارند سياستگزاران که سياست ها را شکل می دهند مديران اجراييکه وظيفه دارند که سياست ها را اجرا کنند. درگير کردن رهبران جامعه (Leaders Involvement) 3 برنامه کشوری هدا همسان سازی دوره های آموزش بهداشت و ارتقای سلامت محيط های رسمی (نشست ها، سمينارها و کنفرانس ها) محيط های غيررسمی (تجمع های عمومی، جشنواره ها و رخدادهای ورزشی، داخل منازل) روش های مستقيم (جلسات، نامه نگاری ها و رسانه ها) روش های غيرمستقيم (همکاران، دوستان و همسران آنها) نحوه درگيرکردن رهبران جامعه 4 برنامه کشوری هدا همسان سازی دوره های آموزش بهداشت و ارتقای سلامت برای رسيدن به اهداف همسو و مشترک، و نه لزوما يکسان، به يکديگر می پيوندند و با هم کار می کنند. شراکت می تواند رسمي يا غير رسمي، دائمی يا موقت باشند. هماهنگی (Coordination): هر کسی وظيفه خود را انجام می دهد و تلاش می شود اين وظايف تزاحم يا تضادی با هم نداشته باشند. همکاری (Cooperation): تقسيم وظايف صورت گرفته است تا کسی کار تکراری انجام ندهد و منابع درست مصرف شود. همدستی (Collaboration) يا ائتلاف (Coalition): همه تحت امر يک مديريت واحد هستند و تقسيم دقطق وظايف و منابع شده است و وظايف مکمل يکديگر هستند. محاسن: افزايش قدرت حمايت، امنيت تلاش های جلب حمايت، چند برابر کردن منابع موجود مالي و انساني، تقويت مشروعيت و تاثير تلاش ها، ايجاد رهبری جديد در برنامه ها و تشکيل شبکه های سازمانی معايب: بازماندن از ساير امور مربوط به گروه يا سازمان، به خطر افتادن احتمالی موقعيت افراد، تاثيرپذيری شراکت از سازمان های بزرگتر و در نهايت به خطر افتادن کليه فعاليت های جلب حمايت در صورت شکست خوردن شراکت قابل رويت کردن و شناساندن برنامه يا سازمان برای جامعه اطلاع رسانی به تصميم گيرندگان و جامعه درباره فعاليت ها تحريک کردن بحث در زمينه مشکل مورد نظر ايجاد حمايت عمومی از فعاليت ها و سازمان افزايش جلب منابع، عضويت و يا حاميان جنبش مورد نظر سرمايه گزاری روی برقراری ارتباطات رسانه ای حفظ ارتباط با کمک فنون و تکنولوژی های رسانه ای تسهيل دستيابی اصحاب رسانه ها به اطلاعات و داده ها رفتار همراه با احترام با دست اندرکاران رسانه ها توجه به 5F در ارتباطات رسانه ای: سريع، واقعی، صريح، منصفانه و دوستانه ايجاد کانالی برای ارتباط منظم با دروازه بان های رسانه ای قدردانی از خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه ها از طريق اعطای جوايز و دادن ساير انگيزه بخش ها) تبديل مردم و گروه ها از حالت منفعل به افراد مشارکت جو و فعال که می تواند: اعتبار، مشروعيت و قدرت اعمال نفوذ بر سياستگزاران را افزايش دهد اعتماد و کارايي و عزت نفس آحاد جامعه را بالا ببرد برنامه را از حالت متخصص محوري خارج کند. درگيرساختن رهبران جامعه، تاثيرگذاران و رهبران مذهبی شناسايی گروه های کليدی و شاخص موجود شناسايی کانال های اطلاع رسانی موجود در جامعه سازماندهی گروه ها شامل شناسايی اعضای گروه ها، رهبران آنها و وجوه مشخصه آنان بسيج گروه ها از طريق نشست های محلی، بحث های گروهی، رسانه های سنتی و مردمی، سرگرمی ايجاد زير ساخت هاي لازم برای اجرای برنامه ها شامل: ايجاد نظام رهبری و مديريت گسترش شبکه جلب کنندگان حمايت همه جانبه توانمندسازی و حفظ دانش و مهارت کافی در نيروی انسانی تخصيص منابع لازم برنامه ايجاد زمينه شراکت براي حمايت از تغييرات مورد نظر خلق دست اندرکاران متعدد تدوين نظام هاي اطلاعاتي براي تقويت نوآوري ها هماهنگي و مديريت برنامه هاي اجتماعي مورد نياز براي تغيير فنون ترغيب سازي 13 14 با توجه به نتايج کارهای گروهی پيشين خود و برای اجرای برنامه، درباره اجزای کليدی پيام جلب حمايت خود بحث کنيد: محتوای پيام زبان فرستنده يا منبع پيام فورمت يا رسانه زمان و مکان انتقال پيام کدام رويکردها و فنون را برای ترغيب مخاطبان خود به کار می بريد؟ استدلال های خود را ارائه کنيد.

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 6,825 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 176

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت