تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 982
  • بازدید دیروز : 1675
  • بازدید کل : 7836200

روش تدریس پیشرفته


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 263
بسم الله الرحمن الرحیم روش تدریس پیشرفته تدریس واقعی آموزش نحوه یادگیری به شاگردان است. مارشاویل آموزش: اشتغال علمی فراگیران با فرصتهای یادگیری طر حریزی شده. تدریس واقعی آموزش نحوه یادگیری به شاگردان است. مارشاویل تدریس: لوئیس ومیل معتقدند که تدریس یک کنش انسانی است که برای فرد دیگری انجام می شود. ” در مورد خودآموزی از طریق مواد برنامه ریزی شده، کتاب یا فیلم می توان صحبت کرد ولی نمی توان خود تدریسی را عنوان کرد) تدریس واقعی آموزش نحوه یادگیری به شاگردان است. مارشاویل تدریس(یاددهی) بر خط: تدریس بر خط زمانی صورت می گیرد که یادگیرنده برخط(حضوری یا غیرحضوری) با بقیه شرکت کنندگان در تقابل است. تدریس واقعی آموزش نحوه یادگیری به شاگردان است. مارشاویل تدریس بر خط، معرف تدریس مبتنی بر متن، در قالب عرضه چند رسانه ای از طریق نظام توزیع وب – محور می باشد. یاد گیری: اگر هدف از تدریس را، یادگیری فرا گیرندگان بدانیم. با توجه به دیدگاه جان دیوئی هدف و شیوه و روش های رسیدن به هدف را نمی توان از هم جدا کرد، و شیوه و هدف به صورت واحد در می آیند. در این حالت می توان کنش های یاددهی – یادگیری را یک فعل واحد دانست. یادگیری یادگیری، فرایندی است که طی آن فرد به بازنمائی های ذهنی خود بهبود می بخشد . یادگیری، فرایند ایجاد تغییرات نسبتا پایدار در رفتار یا توان رفتاری که حاصل تجربه است. یادگیری فعال، یادگیری که با حداقل دخالت عوامل خارجی صورت گیرد. عواملی مثل کتاب ،معلم و ... عوامل تسهیل کننده یادگیری می باشند. یادگیری در یادگیری فعال ، کنترل یادگیری در دست یادگیرنده است. اگر تجارب گیری و تعامل یادگیرندگان با این تجارب سبب رسیدن به سطوح بالای تفکر باشد یادگیری به شکل فعال در می آید. یادگیری وب محور: فراگیر – محور(یادگیرنده محور) و تجارب یادگیری چند بصری صورت می گیرد. یادگیری وب محور: تدریس یعنی کاوشگری ، کاوشگری، کاوشگری تدریس کاوش گری است نه فعالیت امیلی کالهون ویژگی های یادگیری فعال ویژگی های یادگیری فعال ویژگی های یادگیری فعال ویژگی های یادگیری فعال ویژگی های یادگیری فعال ویژگی های یادگیری فعال ویژگی های یادگیری فعال ویژگی های یادگیری فعال ویژگی های یادگیری فعال محورهای یادگیری در سالهای اخیر تغییرات قابل توجهی در فرایند یاددهی – یادگیری رخ داده است: در سالهای اخیر تغییرات قابل توجهی در فرایند یاددهی – یادگیری رخ داده است: در سالهای اخیر تغییرات قابل توجهی در فرایند یاددهی – یادگیری رخ داده است: در سالهای اخیر تغییرات قابل توجهی در فرایند یاددهی – یادگیری رخ داده است: در سالهای اخیر تغییرات قابل توجهی در فرایند یاددهی – یادگیری رخ داده است: مقایسه رویکردهای سنتی آموزش و رویکردهای نوین یادگیری آموزشی مقایسه رویکردهای سنتی آموزش و رویکردهای نوین یادگیری آموزشی مقایسه رویکردهای سنتی آموزش و رویکردهای نوین یادگیری آموزشی مقایسه رویکردهای سنتی آموزش و رویکردهای نوین یادگیری آموزشی مقایسه رویکردهای سنتی آموزش و رویکردهای نوین یادگیری آموزشی مقایسه رویکردهای سنتی آموزش و رویکردهای نوین یادگیری آموزشی مقایسه رویکردهای سنتی آموزش و رویکردهای نوین یادگیری آموزشی مقایسه رویکردهای سنتی آموزش و رویکردهای نوین یادگیری آموزشی مقایسه رویکردهای سنتی آموزش و رویکردهای نوین یادگیری آموزشی مقایسه رویکردهای سنتی آموزش و رویکردهای نوین یادگیری آموزشی مقایسه رویکردهای سنتی آموزش و رویکردهای نوین یادگیری آموزشی استراتژیهای یادگیری نوین تاکید بر یادگیری فعال دارند که شامل انواع زیر می باشد: استراتژیهای یادگیری نوین تاکید بر یادگیری فعال دارند که شامل انواع زیر می باشد: استراتژیهای یادگیری نوین تاکید بر یادگیری فعال دارند که شامل انواع زیر می باشد: استراتژیهای یادگیری نوین تاکید بر یادگیری فعال دارند که شامل انواع زیر می باشد: استراتژیهای یادگیری نوین تاکید بر یادگیری فعال دارند که شامل انواع زیر می باشد: استراتژیهای یادگیری نوین تاکید بر یادگیری فعال دارند که شامل انواع زیر می باشد: بارکر به عوامل اصلی و موثر در آموزش و طراحی آموزش اشاره می کند : بارکر به عوامل اصلی و موثر در آموزش و طراحی آموزش اشاره می کند : بارکر به عوامل اصلی و موثر در آموزش و طراحی آموزش اشاره می کند : بارکر به عوامل اصلی و موثر در آموزش و طراحی آموزش اشاره می کند : بارکر به عوامل اصلی و موثر در آموزش و طراحی آموزش اشاره می کند : * روش فعال در تدریس و یادگیری فرایند ی دوسویه میان یادگیرنده و تجارب یادگیرنده تلقی می شود. * * در این فرایند به چگونگی یادگیری، پرورش تفکر، استفاده از فعالیت های طبیعی توجه می شود * رویکرد اکتشافی رویکرد اکتشافی رویکرد اکتشافی یادگیری اکتشافی اهداف رویکرد اکتشافی اهداف رویکرد اکتشافی رویکرد اکتشافی سبب افزایش انگیزه های زیر می شود رویکرد اکتشافی سبب افزایش انگیزه های زیر می شود روش حل مسأله نه روش آموزش بلکه باید روش زندگی باشد در پژوهش هم فرایند و هم رسیدن به جواب مهم تلقی می شود ویژگیهای روش پژوهش ویژگیهای روش پژوهش ویژگیهای روش پژوهش رویکرد عرضه مطالب(دیوید آزوبل) رویکرد عرضه مطالب(دیوید آزوبل) رویکرد عرضه مطالب(دیوید آزوبل) منظور از پیش سازمان دهنده: مجموه پیچیده ای از مفاهیم و ایده هایی است که قبل از یادگیری مواد جدید به یادگیرنده ارائه می شود. پیش سازمان دهنده ها کلی تر و انتزاعی تر از مطالب درسی هستند و هدف اساسی آنها ایجاد یکپارچگی و وحدت میان مطالب قبلی و مطالب جدید در ذهن یادگیرنده است. از دیدگاه آزوبل فعال بودن مساوی است با ایجاد ارتباط میان مطالب جدید و مطالب موجود در ساخت شناختی خصوصیات پیش سازمان دهنده ها: خصوصیات پیش سازمان دهنده ها: خصوصیات پیش سازمان دهنده ها: خصوصیات پیش سازمان دهنده ها: الگوی طرح درس بحث گروهی : یک روش تعاملی است که در ارتباط با موضوع عرضه شده توسط مدرس ، تعامل افکار را امکان پذیر می کند. گام اصلی در بحث گروهی : مدرس باید از قبل خود را آماده سازد. موضوعی مورد بحث قرار گیرد که شرکت کنندگان دانش قبلی لازم را داشته باشند.جلسات بحث معمولا بعد از سخنرانی تشکیل می شود. گام اصلی در بحث گروهی : هدایت بحث : در اکثر مواقع به عهده مدرس است . خلاصه نمودن بحث : جهت روشن شدن آرای مورد بحث و دستیابی به توافق جمعی. 1. گروه های حل مسئله : هدف از بکارگیری روش تشکیل گروه های حل مسئله طرح مسائل زندگی روزمره با راهبرد مناسب است. در این روش شاگردان برای حل مسائل مختلف راه حل های گوناگونی را از طریق اکتشافی یافته ، برای انتخاب بهترین راه حل آن را آزموده ، و نتیجه گیری می نمایند. 1. گروه های حل مسئله : کوپر 1999 تشکیل گروه های حل مسئله باعث ایجاد : - تفکر منطقی - روحیه تعاون - کنجکاوی - جستجوگری 2. بررسی گروهی : مدرس شرکت کنندگان را به گروه های کوچک با علایق مشخص تقسیم می کند. فراگیران به گرد آوری و تحلیل اطلاعات پرداخته و نتایج بدست آمده را به صورت گزارش به کلاس ارائه می دهند. اصل اول : مبتنی بر تنوع نظرات است. تنوع نظرات آن بخش از مغز را که به خلاقیت مربوط است فعال کرده و موجب ارزیابی نسبت به مطالب مطرح شده است. بدین منظور بعد از جمع آوری پیشنهادات بررسی و ارزیابی صورت می گیرد. اصل دوم: کمیت که خود افزاینده کیفیت است یعنی هرچه تعداد پیشنهادات بیشتر شود احتمال رسیدن به یک راه حل بهتر افزایش می یابد. چهار قاعده اساسی بارش یا طوفان مغزی : انتقال ممنوع : این مهمترین قاعده است. بررسی و ارزیابی پیشنهاد به آخر جلسه موکول می شود. چهار قاعده اساسی بارش یا طوفان مغزی : تاکید بر کمیت : موفقیت اجرای این روش با تعداد پیشنهادات مطرح شده در جلسه رابطه مستقیم دارد. چهار قاعده اساسی بارش یا طوفان مغزی : اظهار نظر آزاد و بی واسطه : در یک جلسه تمام اعضا بدون ترس از ارزیابی و انتقاد جسارت و شهامت اظهار نظر را داشته باشند. تلفیق و بهبود پیشنهاد چهار قاعده اساسی بارش یا طوفان مغزی : انتقال ممنوع : این مهمترین قاعده است. بررسی و ارزیابی پیشنهاد به آخر جلسه موکول می شود. تاکید بر کمیت : موفقیت اجرای این روش با تعداد پیشنهادات مطرح شده در جلسه رابطه مستقیم دارد. اظهار نظر آزاد و بی واسطه : در یک جلسه تمام اعضا بدون ترس از ارزیابی و انتقاد جسارت و شهامت اظهار نظر را داشته باشند. تلفیق و بهبود پیشنهاد معایب روش بارش مغزی : گروه معمولا تحت فشار اکثریت قرار گرفته و با نظرات آنان موافقت می کند. اجرای موفقیت آمیز این روش مستلزم شناخت قبلی افراد از مسئله است. مزایای روش بارش مغزی : در مدت نسبتا کوتاه شمار زیادی پیشنهاد و در نتیجه راه حل حاصل می شود. با توجه به اصل هم افزایی موجب می شود خلاقیت گروهی موثر تر از خلاقیت فردی عمل کند. محاسن روش های مباحثه و اثر آن بر یاد دهی – یادگیری : گروه با راهنمایی مدرس به بیان افکار و ابراز نظرات گوناگون در مورد مقوله های مورد بحث می پردازد تا به درک جمعی برسد. محاسن روش های مباحثه و اثر آن بر یاد دهی – یادگیری : بحث گروهی بر رشد شناختی ، عاطفی ، اجتماعی کمک نموده و موجب رسیدن به سطوح بالای شناختی می گردد. محاسن روش های مباحثه و اثر آن بر یاد دهی – یادگیری : قرار گرفتن در معرض اندیشه های مختلف و افزایش توان فکری و پرورش تفکر انتقادی فراگیران. محاسن روش های مباحثه و اثر آن بر یاد دهی – یادگیری : افزایش روحیه تعاون و روحیه همکاری گروهی و اشتراک مساعی و تصمیم گیری دست جمعی فراگیران. محاسن روش های مباحثه و اثر آن بر یاد دهی – یادگیری : پذیرش عقاید مختلف و احترام به نظر دیگران. محاسن روش های مباحثه و اثر آن بر یاد دهی – یادگیری : افزایش تعامل میان معلم و یادگیرنده. یادگیرنده با شاگردان دیگر و با محتوا. روش پرسش گری ( پرسش و پاسخ ) روش پرسش گری شامل : روش مدرس محور روش فراگیر محور در پرسش گری پنج گام باید در نظر گرفته شود : گام اول) برنامه ریزی سوال ها : پرسش هایی باید مطرح شود که از غنای لازم برخوردار باشد. در پرسش گری پنج گام باید در نظر گرفته شود : گام اول) برنامه ریزی سوال ها : پرسش هایی که در جهت : - معرفی ، خلاصه کردن یا مرور یک صلاحیت باشد. در پرسش گری پنج گام باید در نظر گرفته شود : گام اول) برنامه ریزی سوال ها : پرسش هایی که در جهت : - روشنگر نکات مطرح شده قبلی باشد. در پرسش گری پنج گام باید در نظر گرفته شود : گام اول) برنامه ریزی سوال ها : پرسش هایی که در جهت : - درک را ارتقا دهد در پرسش گری پنج گام باید در نظر گرفته شود : گام اول) برنامه ریزی سوال ها : پرسش هایی که در جهت : - یاد گیرنده را کمک کند تا نظر و اندیشه های بیان شده را بکار برده و بخاطر سپرده و به مدرس درباره یادگیری شرکت کننده بازخورد عرضه کند. گام دوم) عرضه سوال ها: مدرس باید با یک مجموعه پرسش های برنامه ریزی شده مرتبط با هدف مرد نظر جلسه را آغاز کند همچنین طرح سوال ها باید از یک نظم منطقی برخوردار باشد. گام سوم) واکنش نسبت به پاسخ های درست یا نیمه درست : در پاسخ نیمه درست : برای قسمت های درست اعتبار قائل شده و با راهنمایی او را به پاسخ درست رهنمون سازد. در صورت پاسخ درست : با تشویق باعث افزایش مشارکت فراگیر شویم. گام چهارم) واکنش نسبت به واکنش های نادرست : با طرح سوال های دیگر شرکت کننده را به پاسخ صحیح رهنمون سازیم. گام پنچم) واکنش نسبت به نبود پاسخ : سوال را به زبان دیگر مطرح کرده دوباره مطالب را به طور ساده مطرح نماییم. گام دوم) عرضه سوال ها: مدرس باید با یک مجموعه پرسش های برنامه ریزی شده مرتبط با هدف مرد نظر جلسه را آغاز کند همچنین طرح سوال ها باید از یک نظم منطقی برخوردار باشد. گام سوم) واکنش نسبت به پاسخ های درست یا نیمه درست : در پاسخ نیمه درست : برای قسمت های درست اعتبار قائل شده و با راهنمایی او را به پاسخ درست رهنمون سازد. در صورت پاسخ درست : با تشویق باعث افزایش مشارکت فراگیر شویم. گام چهارم) واکنش نسبت به واکنش های نادرست : با طرح سوال های دیگر شرکت کننده را به پاسخ صحیح رهنمون سازیم. گام پنچم) واکنش نسبت به نبود پاسخ : سوال را به زبان دیگر مطرح کرده دوباره مطالب را به طور ساده مطرح نماییم. گام دوم) عرضه سوال ها: مدرس باید با یک مجموعه پرسش های برنامه ریزی شده مرتبط با هدف مرد نظر جلسه را آغاز کند همچنین طرح سوال ها باید از یک نظم منطقی برخوردار باشد. گام سوم) واکنش نسبت به پاسخ های درست یا نیمه درست : در پاسخ نیمه درست : برای قسمت های درست اعتبار قائل شده و با راهنمایی او را به پاسخ درست رهنمون سازد. در صورت پاسخ درست : با تشویق باعث افزایش مشارکت فراگیر شویم. گام چهارم) واکنش نسبت به واکنش های نادرست : با طرح سوال های دیگر شرکت کننده را به پاسخ صحیح رهنمون سازیم. گام پنچم) واکنش نسبت به نبود پاسخ : سوال را به زبان دیگر مطرح کرده دوباره مطالب را به طور ساده مطرح نماییم. محاسن روش پرسش گری و کنش آن بر یاد دهی – یادگیری با طرح سوالات دانش آموز به تفکر استدلالی مجهز شده و به سطوح بالای شناختی دست می یابد. محاسن روش پرسش گری و کنش آن بر یاد دهی – یادگیری افزایش مشارکت فراگیران و تعامل آنان با موضوع مورد بحث. محاسن روش پرسش گری و کنش آن بر یاد دهی – یادگیری این روش بر بکار گیری افکار به جای به خاطر سپردن آن ها تاکید کرد. محاسن روش پرسش گری و کنش آن بر یاد دهی – یادگیری طرح سوالات مناسب می تواند انگیزه لازم جهت یادگیری را در فراگیر افزایش دهد. محاسن روش پرسش گری و کنش آن بر یاد دهی – یادگیری این روش برای معرفی ، خلاصه کردن ، مرور با روشن ساختن یک موضوع مناسب است. محاسن روش پرسش گری و کنش آن بر یاد دهی – یادگیری با طرح سوالات دانش آموز به تفکر استدلالی مجهز شده و به سطوح بالای شناختی دست می یابد. افزایش مشارکت فراگیران و تعامل آنان با موضوع مورد بحث. این روش بر بکار گیری افکار به جای به خاطر سپردن آن ها تاکید کرد. طرح سوالات مناسب می تواند انگیزه لازم جهت یادگیری را در فراگیر افزایش دهد. این روش برای معرفی ، خلاصه کردن ، مرور با روشن ساختن یک موضوع مناسب است. روش فعال یاد دهی – یادگیری مبتنی بر IT و ICT : در اواخر قرن 20 رویکرد های نوینی از یادگیری استاندارد بیان شده است. آن اشاره دارد : همه مردم باید بدانند ، بفهمند و به یادگیری مستمر ادامه دهند. روش فعال یاد دهی – یادگیری مبتنی بر IT و ICT : ICT بر نقش معلم در فرایند یاد دهی – یادگیری تغییرات چشمگیری را ایجاد نموده که پاره ای از آن ها عبارتند از : تغییر نوع ارتباط با دانش آموز روش فعال یاد دهی – یادگیری مبتنی بر IT و ICT : ICT بر نقش معلم در فرایند یاد دهی – یادگیری تغییرات چشمگیری را ایجاد نموده که پاره ای از آن ها عبارتند از : تغییر نقش معلم به عنوان تسهیل کننده ، مدیر و پشتیبان یادگیری ، سازماندهی کار گروهی. روش فعال یاد دهی – یادگیری مبتنی بر IT و ICT : ICT بر نقش معلم در فرایند یاد دهی – یادگیری تغییرات چشمگیری را ایجاد نموده که پاره ای از آن ها عبارتند از : تغییر محتوا و فرصت های آموزش. روش فعال یاد دهی – یادگیری مبتنی بر IT و ICT : ICT بر نقش معلم در فرایند یاد دهی – یادگیری تغییرات چشمگیری را ایجاد نموده که پاره ای از آن ها عبارتند از : تغییر کانون و تمرکز کنترل از معلم به فراگیر. استفاده از ICT در آموزش منبعی برای تولید دانش ، بستری برای انتقال محتوا ، ابزاری برای تعامل و مباحثات یاد دهی – یادگیری می باشد. با استفاده از محیط یادگیری الکترونیکی فرد در کوتاه ترین زمان ممکن به منابع غنی دانش متصل شده و موانع زمانی و مکانی برای یادگیری برداشته می شود. تکنولوژی ارتباطات یادگیرنده را به ماوراء کلاس های سنتی می برد. استفاده از ICT در آموزش منبعی برای تولید دانش ، بستری برای انتقال محتوا ، ابزاری برای تعامل و مباحثات یاد دهی – یادگیری می باشد. با تغییرات سریع دانش فراگیران می توانند خود را با این تغییرات وفق داده و اطلاعات جدید را کسب نموده و تنها به یک منبع اکتفا ننمایند. استفاده از ICT در آموزش منبعی برای تولید دانش ، بستری برای انتقال محتوا ، ابزاری برای تعامل و مباحثات یاد دهی – یادگیری می باشد. مدرسین با معرفی سایت های مناسب فرصت تعامل فراگیران با محتوا را برای آنان فراهم می کند. استفاده از ICT در آموزش منبعی برای تولید دانش ، بستری برای انتقال محتوا ، ابزاری برای تعامل و مباحثات یاد دهی – یادگیری می باشد. ICT از طریق درگیر کردن فراگیر در کار جمعی مشترک یک کلاس درس را به محیط جامع تبدیل کرده و هر دانش آموز با هر میزان توانایی از آن بهره مند می شود. استفاده از ICT در آموزش منبعی برای تولید دانش ، بستری برای انتقال محتوا ، ابزاری برای تعامل و مباحثات یاد دهی – یادگیری می باشد. فراگیر در هنگام کار اغلب در گروه ها با هم مشارکت داشته که موجب رشد و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی و استفاده از تجارب دیگران می شود. استفاده از ICT در آموزش منبعی برای تولید دانش ، بستری برای انتقال محتوا ، ابزاری برای تعامل و مباحثات یاد دهی – یادگیری می باشد. با استفاده از محیط یادگیری الکترونیکی فرد در کوتاه ترین زمان ممکن به منابع غنی دانش متصل شده و موانع زمانی و مکانی برای یادگیری برداشته می شود. تکنولوژی ارتباطات دانش آموز را به ماوراء کلاس های سنتی می برد. با تغییرات سریع دانش فراگیران می توانند خود را با این تغییرات وفق داده و اطلاعات جدید را کسب نموده و تنها به یک منبع اکتفا ننمایند. مدرسین با معرفی سایت های مناسب فرصت تعامل فراگیران با محتوا را برای آنان فراهم می کند. ICT از طریق درگیر کردن فراگیر در کار جمعی مشترک یک کلاس درس را به محیط جامع تبدیل کرده و هر دانش آموز با هر میزان توانایی از آن بهره مند می شود. فراگیر در هنگام کار اغلب در گروه ها با هم مشارکت داشته که موجب رشد و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی و استفاده از تجارب دیگران می شود. مدارس هوشمند : مدرسه اي است كه براساس الگوها و روشهاي نوين آموزشي شكل مي گيرد و استفاده از فناوري اطلاعات و ارتباطات و سامانه هاي چند رسانه اي و شبكه جهاني اينترنت در فرآيند ياددهي – يادگيري در آن نقش اساسي دارد . جايگاه IT در آموزش و پرورش ايران جايگاه IT در آموزش و پرورش ايران جايگاه IT در آموزش و پرورش ايران 35 هزار رايانه روي ميز 6500 دبيرستان كشور در نتيجه طرح توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش است . استفاده از اينترنت در مدارس در مقايسه با ساير كشورها در موقعيت شروع كاراست 90-80% مدارس كشورهاي پيشرفته اي چون آمريكا و انگليس به تجهيزات رايانه اي مجهزند نقش معلم در مدارس هوشمند : نقش كاملا فراگير است . فرآيند يادگيري درست در سر كلاس درس و پشت ميز مدرسه اتفاق مي افتد در نتيجه اتفاقات كلاس درس بسيار مهم و مورد توجه قرار مي گيرند نقش فناوري اطلاعات در مدارس هوشمند فناوري اطلاعات در مدارس هوشمند به كمك فرآيند ياددهي – يادگيري آمده و تسهيل كننده فرآيند تدريس و يادگيري ميشود . نقش دانش آموز : به صورت عنصري فعال در تعامل با دانش آموزان ديگر و معلم قرار دارد . برنامه هاي مدرسه در مدارس هوشمند : تمامي فعاليتهاي آموزشي ، ورزشي ، بهداشتي و تفريحي بصورت گروهي صورت مي گيرد كه باعث ايجاد جو دوستانه و همراه با تعامل 100% ميشود . برنامه صبحگاه هر صبح با نظر دانش آموزان و توسط آنها به زبان انگليسي ارائه ميشود و مسئول پيگيري آنان با معلم زبان انگليسي است . برنامه هاي مناسبتي نيز با آراء و نظرات دانش آموزان به زبان انگليسي اجرا ميشود مثلا در روز 13 آبان دانش آموزان شعارهايي به زبان انگليسي مي دادند . تمامي معلمان موظف به كارگيري روش مشاركتي و توجه به شاگرد محوري در كلاس درس مي باشد. توجه به دو مقوله زبان انگليسي و رايانه در اين مدرسه بسيار زياد است . اجرای نقش یا ایفای نقش اجرای نقش یا ایفای نقش شبیه سازی شبیه سازی شبیه سازی منابع: برنامه ریزی درسی برای تدریس ویاد گیری بهتر(جی گالن سیلور/ویلیا م لکساندر/ ترجمه دکتر خوئ نزاد) چاپ ششم 1380 راهنمای تدریس در دانشگاهها( دبلیو ار میلر/ ماری میلر/ ترجمه دکتر ویدا امیری) 1380 به سوی یادگیری بر خط/ گذر از تدریس سنتیو راهبردهای ارتباطی آن( ای دبلیو بروور/ژ.ا.دوژونج/و.ژ.استوت/ ترجمه فریده مشایخ وعباس بازرگان) الگوی تدریس 2000 (بروس جویس/ماشاویل/امیلی کال هون/ ترجمه محمد رضا بهرنگی) روشها و فنون تدریس( دکتر داریوش نوروزی/دکتر احمد اقا زاده) 1374 پایگاه اطلاع رسانی گروه بهبود وکیفیت بخشی به فرایند یاددهی –یادگیری/محمد محمدی/علی منصور سمائی نظریه های یادگیری( هرگن هان و السون /ترجمه دکتر سیف 1382) سوال کردن( جرج براون و ای بی رگ / ترجمه فروزنده داور پناه) آموزش تفکر انتقادی ( جت مایریس /مترجم خدایار ابیلی 1380) راهبرد وفنون طراحی آموزش(سینتیا بیلیش/جولین پولاک) روان شناسی تربیتی(دکتر پروین کدیور 1381 جایگاه برنامه ریزی درسی( دکتر فتحی واجارگاه) www.walton.college.uark.edu/disted/challenges And opportunities in html. Susan,h.k(2005) challenge and opportunities in distance learning www.gseweb.harvard.edu/ngt/staff.htm/harward community college improving student learning and college teaching/by dr.james bell octobeber1998 Barner’r(1999).possitive teaching, positive learning. Rout ledge London www.irandoc.ir www.tasnim.ir

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 119,665 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 230

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت