اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد اسلاید : 23
به نام خداوند طرح های توسعه ملی در چارچوب راهکارهای توسعه و گسترش نفوذ بیمه عمر در صنعت بیمۀ کشور چرا بیمه عمر مهم است؟ 2-1. بیمه عمر و جایگاه آن در اقتصاد کشورها بیمه عمر با توجه به ویژگیهای خاص آن می تواند در فعال نمودن بازار سرمایه نقش اساسی ایفاء نماید. ذخائر ریاضی تجمیع شده در شرکتهای بیمه عمر می توانند باعث فعالیتهای اقتصادی سودآور گردند. از آنجا که در بیمه عمر معمولاً فاصله زمانی قابل توجهی بین زمان دریافت حق بیمه توسط شرکتهای بیمه عمر و زمان پرداخت خسارت وجود دارد، ذخائر ریاضی قابل ملاحظه ای در رابطه با هر قرارداد تشکیل می شود که شرکت بیمه با استفاده بهینه از آنها می تواند بازار سرمایه را فعال نموده و نقش جدی تری در فعالیتهای سرمایه گذاری داشته باشد که به نوبه خود باعث افزایش اشتغال و رشد اقتصادی است. تأثیر رشد بیمه های عمر در اقتصاد بحدی است که بسیاری از تحقیقات کاربردی به یک رابطه یک به یک بین آن و توسعه و رشد اقتصادی با ضرایب معناداری بالا دست یافته اند. از طرفی دیگر وجود تخفیف های مالیاتی در سرمایه بیمه عمر در مقابل مالیاتهای نسبتاً بالا بر ارث و میراث می تواند مشوق خوبی برای خانوارها باشد تا با تخصیص بخشی از درآمد خود به تقاضای بیمه عمر، سرمایه قابل توجهی برای خانواده خود باقی بگذارند. بیمه های عمر آرامش اجتماعی را برای جامعه و امنیت اقتصادی و رونق بازارهای مالی را برای اقتصاد یک کشور به همراه دارند. در سطح جامعه، بیمه گذار بیمه عمر در مقابل پرداخت مبلغی به عنوان حق بیمه، دریافت مبلغی که سرمایه بیمه می باشد را در آینده تضمین می کند. شرکتهای بیمه با در دست داشتن منبع قابل توجهی از اندوخته ریاضی خود می توانند در بخش های مختلفی که به پویایی اقتصاد منجر می شود، سرمایه گذاری کنند. این بخش ها شامل پروژه های عمرانی و بازارهای مالی می باشند. ضریب نفوذ بیمه در کشور ما حدود 1.3 درصد است که سهم بیمه زندگی کمتر از 6.5 درصد کل بازار بیمه است. یعنی ضریب نفوذ بیمه عمر حدود 0.1 درصد می باشد. همچنین، حق بیمه سرانه بیمه عمر در جهان در سال 2008، حدود 370 دلار بوده که این رقم برای کشور ما کمتر از 4 دلار است. فصل دوم : بررسی تاثیر عوامل اقتصادی-اجتماعی و روانشناختی- جمعیتی روی تقاضای بیمه عمر در ایران مروری بر جامعه آماری و داده های تحقیق عوامل موثر بر تقاضای بیمه عمر، متغیرهای مربوط به این عوامل را دو گروه اصلی اقتصادی-اجتماعی (Socioeconomics) و روانشناختی (Psychographic) تقسیم بندی کرده ایم. اطلاعات عوامل موثر فوق الذکر بوسیله73 شاخص که بر مبنای عوامل اقتصادی-اجتماعی و روانشناختی طراحی گردیدهاند از طریق پرسشنامه مطالعه از نمونه جمعآوری گردیده است. متغیرهای جمعآوری شده بعد از پالایش و دسته بندی پرسشنامهها که اطلاعات 372 فقره از آنها که کامل بودند توسط نرم افزار آماری SPSS جهت آزمونهای آماری به کار گرفته شدهاند. نتایج MCA فصل سوم: بررسی دلایل عدم رشد بیمه عمر در کشور و ارائه راهکارهای توسعه آن عوامل ساختاری: عوامل اقتصادی: عوامل فرهنگی آموزشی و اجتماعی: عوامل مربوط به شرکتهای بیمه : عوامل مربوط به دولت و سياست گذاری: راهکارهای توسعه بيمه های عمر: عوامل ساختاری: عوامل اقتصادی: عوامل فرهنگی آموزشی و اجتماعی: عوامل مربوط به شرکتهای بیمه : عوامل مربوط به دولت و سياست گذاری: راهکارهای توسعه بيمه های عمر: راهکارهای توسعه بيمه های عمر: فصل چهارم: نتیجه گیری و تلخیص نتیجه با تشکر
قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 10,465 تومان