اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد اسلاید : 20
ترويج الگوي مصرف در رسانه در جوامعي که به دنبال اقتصاد درونزا (Endogenous Economy) و توسعه (Development) جامعه براساس ظرفيتهاي بومي خود هستند، انجام «اقدامات تعديلکننده و اصلاحگرا» در قبال تنوع عرضهاي که براي مصارف گوناگون از سوی رسانهها صورت ميگيرد، ضرورت دارد. ترويج الگوي مصرف در رسانه 2 : الف ـ افزايش سواد رسانهاي (Media Literacy) ب ـ هويت بخشي بومي (Identity Construction) وظايف رسانهها براي تعديل فرهنگ مصرف 3 : ارتقای سطح مهارت بهرهمندي از رسانه و ايجاد توان «تحليلگري و گزينشگري» مخاطبان در مواجهه با رسانه توسعه مهارتها و ارزشهاي «شناختي، عاطفي و رفتاري» مرتبط با محيط اجتماعي و فرهنگ کشور خود و کشورهاي ديگر توجه به «مداخله فعال» در واکنش به رسانهها و اصلاح آنها. سواد رسانهاي به معناي: 4 سازمان يافته و مستمر است. مبتني بر پژوهشهاي شناخته شده معتبر است. نتايج آن در طي زمان و با استفاده از آزمودنيها، مورد آزمون و ارزشيابي قرار گرفته است. قابليت الگوبرداري در نقاط ديگر را به دليل وسعت و ديدگاه وسيع نسبت به ارزشها و اشکال متکثر دارد. مواد چاپي و سمعي بصري مفصلي جهت پشتيباني از توسعه مفهومي آن فراهم شده است. ويژگيهاي برنامه سواد رسانهاي مؤثر 5 برنامهريزي با شرايط اقتصادي، اجتماعي وفرهنگي مبتني بر اهداف رسانه و تأمين نيازهاي واقعي مخاطبان و کسب رضايت آنان تناسب دارد. با دو رويکرد افزايش سواد رسانهاي و هويت بخشي بومي، مخاطبان به تجربه زيباشناختي و فرهنگي براي «خودانديشي» (self – reflection) دست مييابند. مهمترين پيامد خودانديشي مخاطبان مقابله با «خوداستعماري» است. در اين وضعيت ابزار فرهنگي براي غربي کردن همه جهان در چهارچوب منافع غرب و شرکتهاي فرامليتي «شيوهاي تهاجمي» نيست. بهترين ابزار خود استعماري «رسانههاي جمعي» است. در اين شرايط مردم کشورهاي مصرف کننده به معتاداني ميمانند که نميتوانند از مصرف محصولات ديگران چشم بپوشند و حاضرهستند به هر قيمت نظر فروشنده را تأمين کنند. کشورهاي توسعه يافته صنعتي در اين شرايط، فقـط به دنبال ايجاد نياز و تحريک مصرف کنندگان براي مصرف بيشتر هستند. فرهنگ زدايي ملي سبک زندگي مصرف گراي مادي : : : : نمودار 1- نظر پاسخگويان درباره «ميزان وجود مصرف بيرويه و اسراف در جامعه» (درصد) 80.9درصد از مردم «فرهنگ سازي» و 23.2درصد از «جريمه افراد پرمصرف» را بهترين روش براي جلوگيري از مصرف بيرويه دانستهاند. (نمودار2) بيشترين موارد اسراف در جامعه ما، به ترتيب در «نان» (77.2درصد)، «آب» (76.9درصد)، «برق» (72.2درصد)، «لوازم آرايش» (63.3 درصد) و «مواد غذايي» (62.7درصد) بوده است. (نمودار3) از نظر مردم تهران موارد مصرف بيرويه در «عروسيها» (92.2درصد)، «مهمانيها» (86.5درصد)، «مراسم ترحيم» (75.6 درصد) و «وليمههاي زيارتي» (73.6 درصد) است. (نمودار4) پایان
قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 9,100 تومان