تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 730
  • بازدید دیروز : 1150
  • بازدید کل : 7787873

تحليل مخاطب در بسيج های اطلاع رسانی آموزشی


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 12
تحليل مخاطب در بسيج های اطلاع رسانی آموزشی اصل مخاطب محوری در بسيج های اطلاع رسانی آموزشی بدون شناسايي نيازها، ديدگاه ها، باورها و ارزش های حاکم بر گروه مخاطب اثربخشی مداخله پايين خواهد بود. توصيفی جامع و پژوهش محور از ويژگی های مخاطب شامل متغيرهای دموگرافيک، نيازها، ارزش ها، نگرش ها و رفتارها به شمار می رود. دسته بندی مخاطب دسته بندی گروه مخاطب کلی برنامه بسيج به گروه های کوچک و همگون تر باعث می شود تا اثربخشی برنامه افزايش يابد. براساس موضوع بسيج از اين متغيرها استفاده می شود: ويژگی های دموگرافيک: سن، جنس، نژاد، قوميت، زبان، وضعيت تاهل، تعداد فرزندان و سطح سواد ويژگی های جغرافيايي: محل زندگی، روستايي يا شهری بودن، بزرگی شهر يا کشور، اقليم، امکانات حمل و نقل عوامل اقتصادی اجتماعی: درآمد، آموزش، وضعيت شغلی برنامه کشوری هدا همسان سازی دوره های آموزش بهداشت و ارتقای سلامت دسته بندی مخاطب نگرش ها، باورها، ارزش ها و ديدگاه های مخاطبان نسبت به موضوع بسيج به ويژه موانع بر سر راه اتخاذ رفتار هدف ويژگی های فرهنگی و سبک زندگی: ارزش های فرهنگی، باورهای مذهبی، ديدگاه نسبت به بيماری و سلامتی، ديدگاه رسانه ای، کانال های رسانه ای ترجيح وضعيت رفتاری به ويژه رفتارهای مخاطره آميز عوامل جسمی و پزشکی: وضعيت سلامت فعلی، سابقه پزشکی، عوامل خطر فردی يا گروهی برنامه کشوری هدا همسان سازی دوره های آموزش بهداشت و ارتقای سلامت انواع مخاطب در يک برنامه بسيج مخاطبانی که اطلاع کافی درباره موضوع برنامه ندارند مخاطبانی که درباره موضوع برنامه می دانند ولی موانع قابل توجهی بر سر راه پذيرش پيام احساس می کنند مخاطبانی که درباره موضوع برنامه می داند، موانع جدی در برابر خود نمی بيند ولی منفعت قابل توجهی نيز احساس نمی کنند مخاطبانی که درباره موضوع برنامه می داند، موانعی در برابر خود نمی بيند، منافع انجام رفتار را احساس می کنند ولی با اين حال رفتار مورد نظر را انجام نمی دهند مراحل تحليل مخاطب در برنامه بسيج اطلاع رسانی آموزشی مخاطبان اوليه و ثانويه Primary and Secondary Audiences نمونه مخاطبان ثانويه جدول شناسایی تصمیم گیرندگان ، شرکاومخالفان برنامه: کار گروهی 1 کارگروهي 2

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 5,460 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 264

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت