اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد اسلاید : 22
6/24/2018 1 نقش ارزیابی دربهبود کیفیت نظام آموزش مهندسی سوال های اساسی در باره نظام آموزش مهندسی ایران(ناما) آیا “ناما ” به نیازهای فرد و جامعه پاسخ می دهد؟ تا چه اندازه “ناما ” با تحولات فناورانه، جهان گرائی اقتصاد و نیز تغییرات ناشی از محیط پیرامونی( ازجمله زیست محیطی، انرژی،...)هماهنگ است؟ تا چه اندازه عملکرد فعالیت ها ی دانشگاه های صنعتی ، پردیس ها و دانشکدهای فنی ومهندسی از مطلوبیت برخودار است؟ نقش ارزیابی پاسخ دادن به این سوال ها و سوال های مشابه است. 6/24/2018 2 دو مشکل اساسی زیر نظام های آموزش عالی کشور عدم حساسیت نسبت به علائم هشدار دهنده کاهش کیفیت، کم توجهی نسبت به ارزیابی کیفیت ونتایج حاصل از آن . 6/24/2018 3 تعریف ارزیابی درنظامآموزش مهندسی 6/24/2018 4 ارزیابی: فرایند تعیین، تهیه و گرداوری داده ها و اطلاعات برای تصمیم گیری و قضاوت به منظور اقدام جهت بهبودی دروندادها، فرایندها و بروندادهای نظام آموزش مهندسی تحول مفهوم ارزیابی در نظام های آموزش عالی 6/24/2018 5 ارزیابی مترادف با: سنجش پایانی آموخته های دانشجویان از آغاز آموزش عالی درجهان ( در مرکز آموزش عالی مانند جندیشاپور، نظامیه های بغداد،...،دانشگاههای قد یمی و جدید اروپا) تا اواسط قرن بیستم ونیزدانشگاههای امریکا تا آخر قرن نوزدهم؛ سنجش دروندادها (پذیرش داوطلبان/ برنامه درسی/ هیات علمی/...)و فرایندها (تدریس-یادگیری/پژوهشی/ساختی-سازمانی/ خدمات علمی- تخصصی) از آغازقرن بیستم در امریکا و اواسط دهه 1980 میلادی در اروپا ؛ سنجش دروندادها، فرایندها وبروندادها (دستاوردهای دانش آموختگان ، آثار علمی تولید شده، خدمات تخصصی عرضه شده) از دهه 1990 میلادی در امریکا و بعدا“ در سایر کشورها. کیفیت : دغدغه اصلی سازمانها و نهادها ضرورت ارزیابی برای اطمینان ازکیفیت و بهبود مستمر آن رویدادهای ناشی از عدم اطمینان از کیفیت در تولیدات صنعتی و خدمات مربوط به آنها برچسب کیفیت در تولید کالا ضرورت ارزیابی ،و برچسب اطمینان ازکیفیت درفعالیت های تولیدی و خدماتی انتظارات از نظام آموزش مهندسی در قرن بیست و یکم رشد کمی آموزش مهندسی درایران و ضرورت ارزیابی کیفیت آیا نظام آموزش مهندسی ایران به انتظارات یادشده پاسخ می دهد؟ چگونه از کیفیت آموزش مهندسی اطمینان حاصل کنیم؟ برخی “برچسب” های کیفیت در اموزش مهندسی برخی سازمان های ملی در ارزیابی کیفیت آمو زش مهندسی ساختار سازی برای ارزیابی کیفیت نظام آموزش مهندسی در ایران ضرورت سیاستگذاری برای ارزیابی و بهبود کیفیت در آموزش علوم ،فناوری،مهندسی،و ریاضیات ضرورت سیاستگذاری برای ارزیابی و بهبود کیفیت در آموزش علوم ،فناوری،مهندسی،و ریاضیات(ادامه) ضرورت ارزیابی و اطمینان از کیفیت در آموزش STEM ضرورت گسترش فعالیت موسسه ارزشیابی آموزش مهندسی ایران به رشته ها ی آموزش علوم، آموزش فناوری و آموزش ریاضیات نتیجه گیری: کار کردهای حاصل از ارزیابی در نظام آموزش مهندسی
قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 10,010 تومان