اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد اسلاید : 23
”مديريت مشارکتی“ بهار 87 مقدمه: گذشته مدير = ارباب امروز مدير = کارگزار تعريف : مشاركت از لحاظ لغوي شركت دادن،با هم شريك شدن،سهيم شدن،انجام كار گروهي و نيز بهره برداري گروهي است. مشاركت را مي توان فرايند درگيري كاركنان در تصميم هاي استراتژيك / تاكتيكي سازمان به حساب آورد كه به صورت رسمي / غير رسمي در فرم مستقيم / غير مستقيم و با درجه، سطح و حدود مشخصي اتفاق مي افتد. مديريت عبارت است از هماهنگ كردن منابع انساني و مادي براي نيل به هدف. مديريت مشاركتي عبارت است از مجموعه گردش كار و عملياتي كه تمام كاركنان و زيردستان يك سازمان را،درروند تصميم گيريهاي مربوط به آن سازمان دخالت ميدهد و شريك ميسازد. اهداف مديريت مشارکتي ايجاد روحيه خود فرماني و خود كنترلي برقراري اعتماد به نفس فراهم آوردن زمينه هاي رشد و توسعه و ابتكار ايجاد روحيه تعاون ارتقاء سطح كيفي كاهش تعارضات ايجاد احساس رضايت سهیم کردن کارکنان در تصمیم گیری ايجاد تعلق ويژگي هاي مديريت مشارکتي ايجاد همدلي، همدردي و همسويي بين مديريت و كاركنان مداخله مشترك مديريت و كاركنان در امور سازمان شفاف سازي هدف و توسعه فرهنگ افزايش انگيزههاي پرسنل افزايش بهرهوري ارضاءشغلي بهبود ارتباطات افزايش مهارتهاي شغلي افزايش انعطافپذيري افزايش خلاقيت و . . . مزاياي مديريت مشارکتي ويژگي هاي سازمان مشارکت جو رقابت كامل و فشرده دسترسي مديران به دانش گسترده احترام به افراد كار گروهي روابط دائمي و بلند مدت كاركنان استقبال مديران از عامل تغيير معايب كار تيمي موانع اجرای نظام مشارکتي مفهوم سازي و بسترسازي فرهنگي حدود 90 درصد از عوامل موفقيت نظام مديريت مشاركت جو را در كشور ما تشكيل مي دهد.مديريت بر مبناي احترام انساني به جاي رفتار خشک و رئيس مآبانهباور و شکوفا کردن استعداد هاايجاد فضاي مناسبثبات مديريت و کارکنان نظام پيشنهاد ها نتيجه : منابع : منابع برای مطالعه بيشتر :مديريت مشارکت جو، اجرای سپردن اختيار نويسنده: لورن پلونکت و رابرت فورنيه- مترجم: محمد علی طوسی محل نشر: تهران- تاريخ نشر: 1383/02/30 قيمت : 14000 جلد: شوميز نوع اثر: افست- زبان کتاب: فارسی نوبت چاپ: 3 - تيراژ: 1500 شابک: 964-338-01-6 قطع: رقعي مشارکت و مديريت مشارکت جو گردآورنده: دکتر محمد علی طوسی ناشر: سازمان مديريت صنعتی محل نشر: تهران- تاريخ نشر: 1382/05/01 قيمت : 15000 جلد: مقوايي نوع اثر: گردآوري- زبان کتاب: فارسی نوبت چاپ: 2 - تيراژ: 3300 شابک: 964-6175-52-X - تعداد صفحه: 192 قطع: وزيري چکيده: يکی از راههای مديريت که هم اکنون به صورت تنها راه اداره کردن سازمانهای عمومی و خصوصی به شمار می آيد، شيوه مديريت مشارکت جو است. مديريت مشارکت جو، به همسويی انديشه ها و توانمندی کارکنان پرداخته و خرد جمعی گروهی را می پروراند و بدين ترتيب، مسئوليت و وظيفه شناسی را از فرد به گروه منتقل می کند. مديريت مشارکتپذير بر اساس نظام پيشنهادها گردآورنده: مجيد شيخ محمدی / محمدرضا توليت زوارهناشر: انستيتو ايز ايرانمحل نشر: تهران- تاريخ نشر: 1384/02/09 قيمت : 27000 جلد: شوميز نوع اثر: گردآوري- زبان کتاب: فارسی نوبت چاپ: 2 - تيراژ: 1500 شابک: 964-7249-48-9 - تعداد صفحه: 284 قطع: وزيري چکيده: در اين مجموعه، مطالبی درباره "مديريت مشارکتپذير "با اين موضوعات فراهم آمده است" :پيش نيازهای مديريت مشارکتی يا اهرمهای ضروری برای مشارکتپذير ساختن سازمان"، "مراحل اجرای نظام پيشنهادها در يک سازمان"، "آييننامه اجرايی مناسب برای نظام پيشنهادها"، "عوامل موفقيت يا اقتضائات نظام پيشنهادها "و "عوامل بازدارنده يا موانع ذهنی و عينی در اثر بخشی نظام پيشنهادها ."اين مطالب برگرفته از مصاحبههای مختلف با صاحب نظران، مقالات خارجی، و مقالات عرضه شده در همايشهای مرتبط با "نظام پيشنهادها "تدوين شده است . با تشکر از توجه شما پايان
قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 10,465 تومان