تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1276
  • بازدید دیروز : 1685
  • بازدید کل : 7828586

کتاب کار نمای کلاسی انرژی


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 16
کتاب کار نمای کلاسی انرژی parsa انرژی می تواند چه چیز هایی را جا به جا کند؟ بچه ها بیاید در گروه های خود درباره نقش انرژی در جا به جای چیز ها فکر کنیم. بچه ها این مواد و وسایل لازم را از روی میز بردارید . مواد و وسایل لازم عبارتنداز: بادبزن دستی یا کاغذی ،پر مرغ کامیون یا ماشین اسباب بازی بادکنک ، کاغذ ، فرفره کاغذی ،شمع مداد ،مداد رنگی ومداد تراش کارت های تصویری parsa مرحله های اجرا فعالیت ها ابتدا معلم دانش آمورانش را راهنمایی می کند تا فعالیت ها ی زیر را انجام دهند. از بچه ها خواست با کاغذ یک موشک کاغذی درست کنند و آن را به طرف یکی از دوستانشان پرتاب نمایند. از بچه ها خواست برای خنک کردن دوست یا هم کلاسی خود راهی را پیشنهاد کنند .یکی گفت همین باد بزن های کاغذی که از روی میز برداشته ایم می توان استفاده کرد و آنها برای خنک کردن یکدیگر از بادبزن کاغذی استفاده کردند. کشیدن ماشین اسباب بازی روی زمین یا میز از بچه ها خواست با استفاده از مداد تراش ،سر مداد ها را تیز کنند. از بچه ها خواست بادکنک ها را از هوا پر کنند و بعد آنها را رها کنند . از بچه ها خواست با فوت کردن به پر مرغ آنها را از روی میز به حرکت در آورند یا با گذاشتن پر در کف دست به سمت هوا آنها را فوت کنند. از بچه ها خواست فرفره کاغذی بسازند و با استفاده از شمع روشن یا پنکه در آن حرکت ایجاد کنند. parsa parsa مرحله 2 کارت های تصویری را به ترتیب به دانش آموزانش نشان داد و پرسید : آیا در تصویر ها چیز ی حرکت می کند؟ چه چیزی آن را حرکت می دهد؟ از دانش آموزان خود خواست تا فهرستی از چیز هایی که حرکت می کنند ، تهیه کنند . نظر های خود را روی یک نمودار یاداشت کنند و نمودار را تفسیر نمایند . درباره شباهت ها و تفاوت های چیز های که حرکت می کنند و در فهرست از آنها نام برده اند با یکدیگر گفتگو کنند. او از دانش آموزان خود پرسید:«چه چیزی سبب حرکت آنها می شوند؟»هدف معلم از مطرح کردن این پرسش کمک به دانش آموزانش بود که آنها پی ببرند که اجسامی که حرکت می کنند و جا به جا می شوند ، نیرویی باعث حرکت و تغییر محل آنها می شود.

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 7,280 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 353

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت