اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد اسلاید : 44
* انگيزش و خشنودي شغلي * هدف از اين ارايه! مردم چرا و چطور و براي چه كار مي كنند؟ چرا بعضي ها از كارشان راضيند و چرا بعضي ها نه؟ ايا رضايت موضوعي مربوط به كار است يا شخصي؟ رضايت و نارضايتي چه شكلي دارد و چطور خود را نشان مي دهند؟ آيا رضايت و نارضايتي حد و ميزان دارد؟ اشتباهات رايج سازمانها/مديريتها در راضي نگاه داشتن كارمندانشان چيست توقعات پايه كاركنان براي راضي بودن چيست؟ مردم چرا و چطور و براي چه كار مي كنند؟ انگيزه نيازها اهداف رفتار راضي كننده ارزشها، نگرش مردم چرا و چطور و براي چه كار مي كنند؟ یافتن ترکیبی مناسب از: چه می توانند بکنند: (دانش و مهارت و قابلیت) چه باید بکنند (دستورالعمل ها و شرح وظایف) چه می خواهند بکنند: (نيازها، انگيزه . . . . ) چرا بعضي ها از كارشان راضيند و چرا بعضي ها نه؟ * شناخت و شفاف بودن در مورد نيازهاي واقعي خود * ارزشهاي مشترك با كار * تاثيرات مثبت و يا منفي محيط، جايگاه اجتماعي، نرخ موفقيت * تفاوتهاي فردي (جنسي، سني، تحصيلي، قومي، . . .) * ويژگي هاي شخصيتي سن و رضايتمندي از کار: گروه سني 20 عمومأ از كاركردن احساس خوبي ندارند – بیشتر به علت "شوك واقعيتها" در اواسط 30 سالگي عمومأ از كارشان راضي هستند - بیشتر به علت تعدیل نگرش ها و بعضي دستاوردها در دهه 40 افراد عمومأ رضايتمندي پائيني نشان مي دهند – بیشتر به علت بحرانهاي ميان سالي در دهه 50 عمومأ رضايت بالا است _ وابستگي به سازمان در اواخر 50 و دهه 60 سالگي عمومأ رضايت نزول ميکند. - احساس تمام شدن و در سراشيبي بودن تفاوت دیدگاه کارکنان قدیمی و جوان به کار – دوبرین 1994 تفاوت دیدگاه مدیران و کارکنان : بلانچارد 1992 ناخشنودي چطور نشان داده ميشود؟ راسبات و لوری 1996 ايا ميزان رضايت از كار را مي شود اندازه گيري كرد؟ رابطه بین انگیزه و بازدهی - فيشر (1988) منابع بروز نارضايتي ها شخص، روسا، محیط، کار، همكاران، فرهنگ، . . . . رایج ترین دلایل کاهش رضايت از كار چه هستند؟ رایج ترین دلایل کاهش رضايت از كار چه هستند؟ شماري از اشتباهات رايج سازمانها در رابطه با رضايتمندي كاركنان؟ من اين روزها تقريبأ بازنشسته شده ام، فقط هفته اي 50 ساعت كار مي كنم اسمت را براي يك سمينار دو روزه انگيزش نوشتم تا شايد كمكي باشد براي رسيدن به نتايجي قابل قبول تر و تعالي بهتر كاري كه مي كني. چك حقوق اين ماهم 50 ميليون تومنه ، فكر ميكني يه اشتباه حسابداريه يا اينكه شركت واقعأ متوجه شده كه ارزش من چقدره؟ از پرسنلي زنگ زدند و گفتند كه بايد كارت شناسائي خودتونو پس بفرستيد، عوضش كنند،چون بخاطر يك اشتباه كامپيوتري عكستان خيلي قشنگ افتاده. . . . تبريك ميگم، شما از يك ”كارمندخيلي معمولي“ به ”يك كارمند خيلي معمولي كه خيلي وقته اينجاست“ ارتقا مقام پيدا كرديد. ما 300 پرسنل داريم. ميتونيم با اخراج 100 نفر از كساني كه از كارشان ناراضي هستند ميزان نارضايتي را 30 درصد كاهش بدهيم ديگه كلافه ام كردي با اين هر روز آمدن و شكايت كردن ازاين كه اتاقت كوچيكه. متاسفم كه نميتونم استخدامتان كنم. شركت ما فقط افراد عقب افتاده و نالايق را استخدام مي كنه چون ميخواهد فقط مديران شركت با هوش و لايق جلوه كنند. من ميخام بيشتر اعتماد بنفس داشته باشي، خلاقيت بخرج بدي، كارها را به تنهايي جلو ببري، كار رو تو دستت بگيري، مسئوليت قبول كني . . . . اما قبل از هر كاري اول با من چك كن . . . .انتخاب شما را به عنوان كارمند نمونه تبريك ميگم و به اطلاعتان ميرسانم كه به عنوان پاداش مديريتي ميتوانيد يكي از همكارانتان را به انتخاب خودتان بيرون كنيد. ميدوني كه بودجه پاداش خيلي محدوده و من نميتونم چيزي بهت بدم اما ميتونم جاش بذارم كه با مشت محكم بزني تو شكمم شماري از توقعات پایه کارکنان براي راضي بودن از كارشان پايان سخن: موفق و شاد باشید قدم های بنیادی مدیران برای افزایش انگیزش در کارکنان قدم های بنیادی مدیران برای افزایش انگیزش:
قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 20,020 تومان