تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1151
  • بازدید دیروز : 1221
  • بازدید کل : 7826776

اصول و مفاهيم ارتباط


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 27
اصول و مفاهيم ارتباط تعاريف مختلف برای ارتباط تعريف ارتباط از دکتر محسنيان راد: فرآيند انتقال پيام از فرستنده به گيرنده، مشروط به آن که در گيرنده پيام، مشابهت معني با معني موردنظر فرستنده پيام ايجاد شود. ارتباط عبارت است از انتقال واشتراک معاني، عقايد، تصاوير و انديشه ها ارتباط عبارت است از انتقال واشتراک معاني، عقايد، تصاوير و انديشه ها انتقال معنی در ارتباط معنا در وجود انسان است پيام و به ويژه کلمات فاقد معنا است. معنا شخصی است و از فردی به فرد ديگر متفاوت است. معنا وابسته به کدهايي است که در ارتباط انتخاب می شود. در به کار گيری ابزارهای ارتباطی، مقاصد و نيت ها درون پيام به رمز درمی آيند و انتظار می رود تا مخاطب با دريافت و رمزگشايي از آنها به نيت های منبع ارتباط پی ببرد. خصوصيات معنا از ديدگاه برلو معنا در پيام نيست. معنا چيزی کشف کردنی نيست. معنا فقط در انسان هاست. معنا به وسيله انسان آموخته می شود. او بر آن می افزايد، کم می کند، عوض می کند و حتی نابود می سازد. زبان فاقد معناست و تنها مجموعه ای از نماد هاست. معنا قابل انتقال نيست و تنهاپيام است که منتقل می شود. کلمات يکسان، معنای يکسانی در انسان ها ايجاد نمی کند. معناها شخصی هستند و از فردی به فرد ديگر متفاوت است. ارتباط جمعی Mass Communication انتقال انديشه به تعداد فراوانی از افراد در آن واحد. رساندن اطلاعات، ايده ها و برداشت ها از طريق وسايل ارتباطی و دريافت اين اطلاعات توسط عده زيادی از افراد در يک زمان. ويژگی های يک ارتباط جمعی از ديدگاه تی کلاپر ويژگی های يک ارتباط جمعی از ديدگاه فريدسون مراحل ارتباط مرحله (1): دسترسي به گروه مخاطب مرحله(2): جلب توجه مخاطب مرحله(3): فهم يا درك پيام مرحله(4): قبول پيام و پذيرفتن آن مرحله(5): ايجاد يك تغيير در رفتار اجزاي فرآيند ارتباط منبع/ فرستنده/ منشاء اجزاي فرآيند ارتباط پيام/ محتوا اجزاي فرآيند ارتباط گيرنده اجزاي فرآيند ارتباط کانال ارتباطی اجزاي فرآيند ارتباط کانال ارتباطی بازخورد ( فيدبک) پارازيت ارتباط برای سلامت Health Communication ارتباط برای سلامت Health Communication اجزای کليدی در ارتباط برای سلامت ارتباط برای تغيير رفتار Behavior Change Communication

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 12,285 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 194

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت