اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد اسلاید : 31
خصوصی سازی در ورزش ایران شاخههاي اصلي بحث: تعريف خصوصيسازي قانون اساسي و خصوصيسازي اهداف خصوصيسازي تجارب ساير كشورها خصوصيسازي در ورزش صنعت ورزش در جهان تعريف خصوصيسازي بيسلي(Beesly-1991)= وسيلهاي براي بهبود عملكرد فعاليتهاي اقتصادي از طريق افزايش نقش نيروهاي بازار است. شوارتز(Schwartz-1992)= خصوصيسازي به معني بوجودآوردن نظام اقتصادي جديد براساس بازار و در نتيجه، دگرگوني و تحول در ابعاد مختلف اقتصادي ميباشد. بس(Bos-1994)= خصوصيسازي را نشانه تعالي تفكر سرمايهداري و اعتماد به كارآيي بازار در مقابل عدم اطمينان به كارايي بخش عمومي بيان ميكند. D. تامپسون(Thampson-2000)= واژه خصوصيسازي روشهاي متعدد و مختلفي براي تغيير رابطه بين دولت و بخش خصوصي را شامل ميشود و شامل فروش داراييهاي متعلق به دولت، حذف ضوابط محدودكننده و واگذاري توليد و خدمات دولتي به بخش خصوصي ميگردد. E. در نهايت: خصوصيسازي حاكي از تغيير در تعادل بين دولت و بازار به نفع بازار است. F. در ورزش: خصوصيسازي ايجاد شرايط لازم در جهت تعميم و گسترش تربيت بدني در كشور با استفاده از سرمايهگذاريهاي بخش خصوصي ميباشد. 2- قانون اساسي و خصوصيسازي اصل 44 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران: دولتي سه بخش نظام اقتصادي جمهوري اسلامي ايران تعاوني خصوصي B. فرازهايي از فرمان مقام معظم رهبري 1385 راجع به خصوصيسازي و ابلاغ سياستهاي راهبردي بند ج اصل 44 قانون اساسي: تغيير نقش دولت از مالكيت و مديريت مستقيم به سياستگذاري، هدايت و نظارت آماده سازي بنگاههاي داخلي جهت مواجهه هوشمند با قواعد تجاري جهاني در يك فرايند تاريخي و هدفمند. توسعه سرمايه انساني، دانش پايه و متخصص در كشور توسعه و ارتقاي استانداردهاي ملي و انطباق نظامهاي ارزيابي كيفيت با استاندارهاي بينالمللي افزايش كارآيي و رقابتپذيري در عرصههاي داخلي و خارجي 3- اهداف خصوصيسازي 4- تجارب ساير كشورها جایگاه خصوصی سازی در ایران طبق سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در خرداد 1384 : 1/2 – صنایع بزرگ و صنایع مادر ( از جمله صنایع پایین دستی نفت و گاز ) و معادن بزرگ ( به استثنای نفت و گاز ) 2/2 – فعالیت بازرگانی خارجی در چهارچوب سیاستهای تجاری و ارزی کشور 3/2 – بانکداری توسط بنگاهها و نهادهای عمومی و دولتی و شرکتهای تعاونی سهامی عام 4/2 - بیمه 5/2 – تامین نیرو شامل تولید و واردات برق برای مصارف داخلی و صادرات 6/2 – کلیه امور پست و مخابرات به استثنای شبکه های مادر مخابراتی ، امور واگذاری فرکانس و شبکه های اصلی تجزیه و مدیریت خدمات پایه پستی 7/2 – راه و راه آهن الزامات واگذاری در اصل 44 قانون اساسی روند خصوصي سازي درگذشته ايران سهام عدالت چيست؟ خصوصيسازي در ورزش اهميت ورزش و تفريحات سالم در كشورهاي توسعهيافته از نظر اقتصادي صنعت ورزش در جهان اثرات اقتصادي ورزش در كشورهاي مختلف جهان 4- سهم ورزش در توليد ناخالص ملي كشورها سهم ورزش در توليد ناخالص ملي كشور 6- انواع سازمانهاي ورزشي خصوصي نقش خصوصی سازی در افزایش سرانه فضای ورزشی برنامه مالی احداث فضاهای ورزشی سازمان تربیت بدنی 7- قوانين مربوط به خصوصيسازي در ورزش ايران 8- الگوهاي جامع فعاليت بخش خصوصي در ورزش C. صنعت ورزشهاي همگاني الف: مراكز آمادگي جسماني و بدنسازي ب : مراكز تفريحي و سرگرمي ورزشي ج : گردشگري ورزشي D. صنايع و بخشهاي پشتيباني ورزشي الف : مديريت امكانات و تسهيلات ورزشي ب : مديريت رويدادها و مراسم ورزشي ج : توليد كالاهاي ورزشي 9- تقسيمبندي محصولات ورزشي ارتباط بين توليدكنندگان، توليدات و مصرفكنندگان در ورزش 10- سخن پاياني پایان
قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 16,926 تومان