تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 218
  • بازدید دیروز : 1736
  • بازدید کل : 7860339

حادثه غدیر و فلسفه آن


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 45
بسم الله الرحمن الرحیم حادثه غدیر و فلسفه آن آغاز سفر از مدينه تا غدير ابلاغ دو مسئله اساسی : حج، ولايت و خلافت دوازده امام عليهم‏السلام . 120000 نفر در مکه در پنجم ذى الحجة. اميرالمؤمنين عليه‏السلام در یمن. علی برنامه حج با رسيدن ايام حج، پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله به عرفات و مشعر و منى رفتند، و اعمال حج را با تمام واجبات و مستحبات آن به مردم آموختند. در منى پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دو بار سخنرانى كردند، و زمينه را براى اعلام ولايت اميرالمؤمنين عليه‏السلام آماده فرمودند. همچنين آن‏حضرت به امرخداوند، ودايع انبياء عليهم‏السلام را به اميرالمؤمنين عليه‏السلام تحويل دادند. علی لقب " اميرالمؤمنين " جبرئيل از طرف خداوند لَقَب «اميرالمؤمنين» را به عنوان اختصاص آن به على بن ابى‏طالب عليه‏السلام آورد. اعلان عمومى براى حضور در غدير منادىِ پيامبر صلى‏الله‏عليه‏ واله . غدير خم . برنامه‏هاى قبل از خطابه تجمع بيش از صد و بيست هزار نفر . آماده کردن منبر و برنامه سخنرانی . كيفيت سخنرانى پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله سخنرانىِ تاريخى و آخرين خطابه رسمى خود . دو نفر در حال قیام بر فراز منبر . يازده بخش . حمدوثنای الهی در اولين بخش سخن، حضرت حمد و ثناى الهى به جا آورده، صفات قدرت و رحمت حق تعالى را ذكر فرمودند، و به بندگى خود در مقابل ذات الهى شهادت دادند. فرمان الهی برای مطلبی مهم در بخش دوم تصريح فرمودند كه بايد فرمان مهمى درباره على عليه‏السلام ابلاغ كنم، و گرنه رسالت الهى را نرسانده‏ام و ترس از عذاب خدا دارم. اعلان رسمی ولایت وامامت دوازده امام معرفی و بلند کردن اميرالمؤمنين عليه‏السلام به دست پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله تأکید بر توجه امت به مسئلئه امامت اشاره به کارشکنی های منافقین پیروان اهل بیت علیهم السلام ودشمنان ایشان حضرت مهدی عجل الله فرجه مطرح کردن بیعت حلال وحرام،واجبات و محرمات بیعت گرفتن رسمی دو اقدام عملى بر فراز منبر اول: بلند كردن و معرفى اميرالمؤمنين عليه‏السلام دوم: بيعت با قلبها و زبانها بيعت مردان بيعت زنان عمامه سحاب شعر غدير جبرئيل در غدير معجزه غدير پايان مراسم غدير اتمام حجت جهانى در غدير شياطين در غدير منافقين در غدير صحيفه ملعونه اول توطئه قتل پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله صحيفه ملعونه دوم نگرشى به اهداف خطبه غدير محور سخن در خطابه غدير آمارى از مطالب خطبه غدير الف . موضوعاتى كه در خطبه مد نظر است : الف . موضوعاتى كه در خطبه مد نظر است : ب . اسماء مباركى كه در خطبه به آنها تصريح شده است ج . آيات قرآنى كه در خطبه آمده است : د . نكات شاخص در خطبه غدير :

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 24,570 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 366

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت