تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 987
  • بازدید دیروز : 1685
  • بازدید کل : 7828297

برندسازی شخصی در ورزش بایدها و نبایدها


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 63
1 برندسازی شخصی در ورزش: بایدها و نبایدها 1000،0000،0000،000 ریال = ؟ 3 1000،0000،0000،000 ریال = یک اسم 4 5 6 احساس شما از شنیدن نام باشگاه فوتبال رئال مادرید چیست؟ اولین چیزی که به ذهن‌تان می‌رسد چه چیزی است؟ 7 8 9 برند برند در واقع جایگاهی است که شما در ذهن مشتریان دارید و هرچه این جایگاه قوی تر و مستحکم تر باشد موفقیت شما بیشتر خواهد بود. 10 برندسازی دانشی است که با برتری دادن به یک نام تجاری یا برند باعث افزایش اعتبار و شهرت آن در بازار رقابت میشود 11 انواع برندسازی در ورزش 12 برند یک مکان ورزشی 13 برند شهر و استان 14 برند یک باشگاه ورزشی 15 برند یک شرکت ورزشی 16 برند یک شخص 17 برند سازی شخصی چیست؟ 18 19 برند سازی شخصی چیست؟ برند شخصی افراد عبارت از ادراک ذهنی مخاطبان از ویژگی‌ها، تجربیات  و شایستگی های یک شخص است. 20 برند شخصی نشان دهنده ارزشها، توانایی ها و اقداماتی است که شما طرفدار آنها هستید 21 انواع برند شخصی مدیران ورزشی سیاسیون ورزشی اساتید علوم ورزشی دانشجویان علوم ورزشی مربیان داوران ورزشکاران حرفه ای 22 حقایقی در خصوص برند شخصی 23 برند شخصی ساختنی است 24 شما نسازید، می سازند 25 برندسازی شخصی، راهی طولانی می طلبد 26 در برندسازی شخصی موفق، ابتدا مردم به سمت شخص می‌آیند و نه اینکه شخص به سمت مردم برود. 27 شما همانند یک محصول می باشید 28 از بین بردن فاصله، میان آنچه ارائه می‌شود و آنچه در واقع هستیم‌ 29 برندسازی شخصی، با ایستادن کنار افراد صاحب نام و صاحب برند،‌ تفاوت دارد.  7 گام برای برند سازی شخصی برند ورزشکاران حرفه ای یک مدل یک تحقیق عوامل اثرگذار بر تصویر برند ورزشکاران حرفه ای عوامل داخل زمین عوامل داخل زمین عوامل داخل زمین عوامل داخل زمین عوامل خارج زمین عوامل خارج زمین عوامل خارج زمین عوامل خارج زمین عوامل خارج زمین ماحصل موضوع فرصتی برای برند سازی شخصی!!؟ پایان

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 34,398 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 378

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت