اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد اسلاید : 49
1 برنامه ریزی استراتژیک شرکت سینره تحلیل عوامل درونی و بیرونی 2 3 تحلیل عوامل بیرونی 4 طبقه بندي بعضي از صاحب نظران به تحليل PEST مي پردازند بعضي از صاحب نظران به تحليل PEST عوامل رقابتي را اضافه ميكنند در بعضي از كتب مشتريان بروني يا Customers و فراهم آوردندگان و يا Suppliers ها را اضافه ميكنند Political Economical Social Technological 5 عوامل خارجي عوامل اقتصادي عوامل اجتماعي و فرهنگي عوامل سياسي ، قانوني و حاكميتي عوامل تكنولوژيكي عوامل رقابتي 6 عوامل خارجي سياستهاي بودجه اي و مالي نرخ تورم نرخ بيكاري ثبات اقتصادي ثبات بازار ديگر شرايط اقتصادي عوامل اقتصادي عوامل اجتماعي و فرهنگي عوامل سياسي ، قانوني و حاكميتي عوامل تكنولوژيكي عوامل رقابتي 7 عوامل خارجي نرخ رشد جمعيت هرم جمعيتي باورها و اعتقادات وضعيت آموزش رفتار مديران و جامعه شيوه زندگي مردم عوامل اقتصادي عوامل اجتماعي و فرهنگي عوامل سياسي ، قانوني و حاكميتي عوامل تكنولوژيكي عوامل رقابتي 8 عوامل خارجي قانون نويسان و تهيه كنندگان دستورالعملها و بخشنامه ها ثبات قانوني جهت گيري هاي اصلي سياسي ارتباطات بين كشورهاي مختلف قوانين و مقررات واردات و صادرات عوامل اقتصادي عوامل اجتماعي و فرهنگي عوامل سياسي ، قانوني و حاكميتي عوامل تكنولوژيكي عوامل رقابتي 9 عوامل خارجي تكنولوژيهاي نوين پزشكي نظام هاي اطلاعاتي و فن آوري اطلاعات شبكه هاي كامپيوتري شبكه هاي ماهواره اي روباتهاي پزشكي عوامل اقتصادي عوامل اجتماعي و فرهنگي عوامل سياسي ، قانوني و حاكميتي عوامل تكنولوژيكي عوامل رقابتي عوامل خارجي عوامل خارجي عوامل خارجي عوامل خارجي تحليل عوامل دروني عوامل تحليلي سازماني عوامل تحليلي سازماني عوامل تحليلي سازماني عوامل تحليلي سازماني عوامل تحليلي سازماني عوامل تحليلي سازماني عوامل تحليلي سازماني عوامل تحليلي سازماني عوامل تحليلي سازماني عوامل تحليلي سازماني عوامل تحليلي سازماني عوامل تحليلي سازماني شرکت سینره تاریخچه شرکت: شرکت طبیعت زنده در سال 1376 با هدف تولید محصولات مراقبت از پوست و مو بنیان نهاده شد هرچند که سالها قبل از آن ایده ایجاد شرکت با هدف تولید محصولات با کیفیت مراقبت از پوست و مو با مواد موثره طبیعی جهت منفعت مصرف کنندگان پدید آمده بود. از تولیدات شرکت محصولاتی از قبیل لوسیون تقویت مو , لوسیون ضد چربی , لوسیون ضد شوره , ژل ضد جوش,کرم ضد جوش می توان نام برد. هم اکنون تولیدات شرکت تحت نام تجاری سینره شامل انواع شامپو , محصولات تخصصی- درمانی مراقبت از مو , حالت دهنده , کرمهای محافظت از پوست از قبیل کرم ضد آفتاب , کرم دست , لوسیون بدن , شیر پاک کن , کرم مرطوب کننده , کرم سفت کننده , کرم مغذی , کرم دور چشم , کرم روشن کننده , کرم ضد چروک , ماسکهای صورت و غیره می باشد.بر طبق اطلاعات مکتسبه در حال حاضر سینره حدود 60% بازارهای داخلی را جذب نموده و20% از کل محصولات خود را به کشور های دیگر صادر میکند. 30 31 32 33 34 35 تهدید: 1-شرکتهای رقیب معتبر داخلی 2-شرکتهای رقیب خارجی 3-تحریم اقتصادی فرصت: 1-امکان جذب سهم عمده بازار 2-ترجیح استفاده از محصولات سینره نسبت به محصولات خارجی 3-وجود تحقیقات وتبلیغات موثر مبنی بر تایید فواید مراقبت و حفاظت از پوست و مو 4-گرایش مردم نسبت به لوازم گیاهی بهداشتی آرایشی نقاط قوت سازمان: 1-استفاده از نیروی کارآمد داخلی 2-ورود در صحنه های علمی بین المللی 3-قدرت نوآوری سازمان 4-مدیریت موثر منابع 5-امکان جذب سرمایه های موجود در بازار به سمت شرکت نقاط ضعف سازمان: 1-عدم کارایی سیستم ها و روش ها 2-ضعف در آموزش اثربخش و مورد نیاز کارکنان(آموزش های ضمن خدمت) 3-عملکرد ضعیف گروههای تحقیق وپژوهش (R&D) 4-کمبود محصول نسبت به درخواستهای بازار(بطوریکه پاسخگوی تقاضای مشتریان نمی باشد) خط مشی شرکت: استراتژی شرکت سینره: 1-توسعه و گسترش شرکت از طریق جذب سرمایه های موجود در بازار های داحلی و خارجی 2-ایجاد گروه های گسترده تحقیق و پژوهشR&D 3-اختصاص دادن 20%از سرمایه شرکت به نوآوری به منظور دوام در بازارهای رقابتی 4-جذب تکنولوژی و کاهش هزینه های تولید گروه تحقیقات داخلی ماتریس صنعت ماتریس خلاصه تجزیه و تحلیل عوامل استراتژیک(SFAS) استراتژی چهار خانه ای پایان
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 26,754 تومان