تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1180
  • بازدید دیروز : 1404
  • بازدید کل : 7841459

آموزش عالی موتور اصلی محرک توسعه کارآفرینی در ایران


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 40
آموزش عالی موتور اصلی محرک توسعه کارآفرینی در ایران چراهای موفقيت * چرا يک مدير از مدير ديگر موفق تر است؟ * چـرا يـک شـرکـت از شرکـت ديـگرعملـکـرد بهتردارد؟ * چرا يک سـازمان از سـازمان ديگر عملکرد بهتر دارد؟ * چــرا يـک کشــور از يـک کشـور ديگــر بـهتــر اسـت؟ کشوری توسعه يافته می باشد اقتصاد موفق شرکتهای موفق چگونه می توان شرکتهای موفق را ايجاد کرد؟ 1) خالقين ايــن شرکتها چـه کسـانی هستند؟ 2) چگونه اين شرکتها با تغييرات محيط بين الملل خود را وفق می دهند؟ آیا توسعه کارآفرینی منجر به تغییر نظام پرورشی آموزش عالی می گردد؟ کلید واژه ها: آموزش عالی : دانشجو - استاد - خانواده مدیریت آموزش عالی موتور محرک : Driving Force توسعه: رشد کمی و کیفی متغیر ها - چگونگی جبران عقب افتادگی- پرکردن شکاف ها کارآفرینی: کسب و کار- نوآوری- رشد سازمان - شرکت – کسب و کار الکاسب حبیب الله انواع کسب و کار : Business کسب و کار خانوادگی Business Home کسب و کار اینترنتی E-Business کسب وکار فامیلی Family Business کسب و کار کوچک ومتوسط SME اصول توسعه کسب و کار کسب و کار = دلالی , آقا زاده بودن, راحت طلب، ثروت باد آورده، سرمایه دار، زالوصفت نمی باشد. پیامبر گرامی می فرماید: ا لکا سب و حبیب الله توسعه فرهنگ کسب و کار: فرآیند آشنایی از کودکی درخانواده تا ورود به نهادهای کسب و کار کسب و کار : آشنایی با نام شرکتها آشنایی با نام محصول نگاه کسب و کارانه: حساس شدن نسبت به محیط اطراف خود در زمینه کسب و کار انواع کسب وکار و محیط اطراف دو عنصر مهم تغييرات عصر حاضر 1- جامعه صنعتی جامعه اطلاعاتی 2- اقتصاد ملی اقتصاد جهانی Web Economy Three revolutions Entrepreneurial Revolution 10 Internet Revolution Digital Revolution EID’s are transforming the economy with creative destruction Government Government 17 Economy Education جامعه اطلاعاتی چه تأثیری در استراتژیهای فرد سازمان کشور دارد؟ تأثیر در فرد مهارتهای کسب و کار: پنج مهارت آینده ساز شهروند عضو جامعه اطلاعاتی مهارت 1: زبان انگلیسی مهارت 2: IT:اینترنت+ کامپیوتر+ E-Commerce مهارت 3: مدیریت : توان سرپرستی و اداره واحدها مهارت 4: بازاریابی : خرید و فروش و e-Marketing مهارت 5: اقتصادی مالی: هزینه منفعت کردن هرفعالیت تأثیر در سازمان ورود به عرصه جامعه اطلاعاتی 1- اتوماسیون بیشتر اداری و ساختارهای سازمانی. 2- اتوماسیون در خط تولید. 3- تغییر جهت های استراتژیک و نوع بازی رقابتی. تأثیر در کشور ورود به عرصه جامعه اطلاعاتی 1- استراتژی توسعه کشورها 2- استراتژی توسعه استانها 3- استراتژی توسعه دولت 4- استراتژی توسعه دانشگاهها 5- استراتژی توسعه آموزش و پرورش خانواده رویکرد کارآفرینانه رویکرد کسب و کارگرایانه رویکرد فنی و حرفه ای و کار و دانش رویکرد و دانش و * مدار علاوه بر سه مسیر قبلی دانش گرایی توأم با عمل عمل گرا و فنی بودن دانش و تئوری مورد - نوآوری و خلاقیت گرایی همراه با اصول اصل است. تأکید قرار می گیرد. - رشد کسب و کار. - عزم اراده کارآفرینی چرا در شاخه - استقلال کار و دانش - توفیق طلبی اصل است رویکرد کارآفرینانه رشد کسب و کار نوآوری خلاقیت مالی کارودانش عزم اراده بازاریابی مستفل و مدیریت عمل گرایی رویکرد دانش محور آقای خود بودن زبان انگلیسی تجربه محوری دانش رئیس خود بودن IT توفیق طلب کردن رئیس جمهور کارآفرین نهادهای مالی بنگاه کسب دانشگاه مدرسه خانواده دولت و مجلس پشتیبان و کار قوانینی - رسانه - احترام به ارزش کار - الگوی نقش - احترام به کسب و کار - تجربه والدین - درآمد ارزش است - قصه های کودکان - پول در آوردن خوب است -نقش مادر در رویاهای کودک - خرید و فروش - مدیریت - مدیریت اداره چند نفر - بازار - دانش و دانایی - زبان انگلیسی - رویایی کردن کسب وکار سطوح گوناگون اقدام به ایجاد بنگاه آشنایی تکمیلی ابتدایی – آشنایی مقدماتی سطح خانواده توسعه کسب و کار: فرآیند تلاش همه جانبه از قانون تا رهبر کارآفرین به منظور نهادینه کردن کسب و کار توسعه کارآفرینی: فرآیند تلاش همه جانبه از خانواده تا رهبر کارآفرینی به منظور نهادینه نمودن فرهنگ کارآفرینانه لکوموتیوران ایجاد بنگاه توسعه دانایی- It بازار حس رقابت تشویق توسعه محلی کارآفرینی کسب و کار تکنولوژیهای سرمایه گذاران کارآفرینی : تعریف (احمدپور 1999) کارآفرین فردی است دارای ایده و فکر جدید که از طریق ایجاد یک کسب و کار ( کسب و کار خانگی ، کسب و کار اینترنتی، کسب و کار فامیلی، کسب وکار کوچک و متوسط ....) با بسیج منابع که توأم با مخاطره مالی ، اجتماعی آبرویی و حیثیتی می باشد محصول و خدمت جدید به بازار ارائه می نماید. نکات مورد توجه در تعریف کارآفرینی: 1- ایده و فکر جدید = خلاقیت 2- ایجاد کسب و کار= چگونه طرح کسب وکار ( Bp ) و مراحل اجرا را طی کنیم. ( بسیج منابع و مخاطره یعنی چه) 3- محصول و قدمت جدید به بازار= نوآوری - بازار تفاوت با با کارآفرین چیست؟ آیا کارآفرین یک شغل است مدیر- کارگر- سرمایه گذار- متخصص - کارشناس کسی که در اطرافیان ما صاحب کارخانه باشد چه می نامیم؟ شغل او چیست؟ مالک- کارخانه دار- سرمایه دار- پولدار- زالوصفت اما کارآفرین نمی گوئیم. انواع كارآفرينان طبق نظروي كارآفرين نيروي محركه وموتور توسعه اقتصادي مي باشد . وي مشخصه كارآفرين رانوآوري مي داندوفرايندكارآفريني را“تخريب خلاق“(Creative Destrucyion) مي نامد . بعبارت ديگر ويژگي تعيين كننده در كارآفريني همانا انجام كارهاي جديد و يا ابداع روشهاي نوين در انجام كارهاي جاري است . روش نوين همان “ تخريب خلاق “ مي باشد . از نظر وي نوآوري در هر يك از زمينه هاي ذيل كارآفريني محسوب مي شود . - ارائه كالاي جديد - ارائه روشي جديد در فرايند توليد - گشايش بازاري تازه - يافتن منابع جديد - ايجاد هرگونه تشكيلات جديد در صنعت - عامل ايجاد و توزيع ثروت ؛ برانگيزنده توسعه اقتصادي جامعه يا به عبارتي موتور رشد و توسعه اقتصادي . - عامل اشتغال زايي . - عامل انتقال تكنولوژي . - عامل ترغيب و تشويق سرمايه گذاري . - عامل شناخت ؛ ايجاد و گسترش بازارهاي جديد . - عامل تعادل در اقتصاد پويا . عامل تحول وتجديدحيات ملي ومحلي ( كارآفريني فراتر از شغل و حرفه است يك- شيوه زندگي است ) - عامل كاهش بوروكراسي اداري ( كاهش پشت ميزنشيني و مشوق عمل گرايي و … ) - عامل نوآوري و روان كننده تغيير . - به عنوان يكي از عوامل توليدمثل زمين ؛ سرمايه ؛ انسان و … - عامل تحريك و تشويق حس رقابت . - عامل تحريك ؛ تركيب و مهيا كردن عوامل توليد . - عامل ساماندهي منابع و استفاده اثربخش از آنها . - عامل يكپارچگي و ارتباط بازارها . - عامل رفع خلل ؛ شكافها و تنگناهاي بازار و اجتماع . 7 اصل موفقيت کارآفرينی

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 21,840 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 357

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت