تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 896
  • بازدید دیروز : 2037
  • بازدید کل : 7825300

سرطان سینه


فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد صفحه : 6
سرطان پستان   ساختمان پستان : پستان از سطح جلويي قفسه سينه معلق بوده از دنده دوم تا ششم امتداد دارد . حد داخلي آنرا حاشيه جانبي جناغ سينه و حاشيه خارجي آن تا خط زيربغلي جلويي کشيده مي شود .   عمل پستان : حدوداً از روز هشتم سيکل قادعدگي پستان تدريجاً اندازه اش بزرگ مي شود و درست در مرحله قبل از قادعدگي حجم آن تقريباً ۵۰٪ افزايش مي يابد . دو يا سه روز بعد از زايمان گلبولهايي در سلولهاي مجاري شير ظاهر مي شود اين گلبولها به طرف سينوسهاي شير فشار آورده و اندازه شان بزرگ مي شود . سلولهاي مجاري شير مملو از شير مي شوند و اين دوره تا زمانيکه شيردادن ادامه دارد همچنان تکرار مي شود .   شرح بيماري : سرطان پستان توده سفتي است که از مجاري پستان شروع شده و بافت جلويي را مورد تهاجم قرار مي دهد و در ۷۰٪ بيماران حجم آن هر۲- ۹ ماه دو برابر مي شود . ظهور توده درشت در غدد لنفاوي زيربغلي نشانه اي از شکست مقاومت ميزبان است و ديگر اين که چنين گرفتاري غددي بالا بودن خطر بيماري بدخيمي منتشر را نشان مي دهد . همچنان که توده اندازه اش بزرگتر مي شود و به بافت غددي دوروبر هجوم مي برد فرورفتگي پوستي مشخصي را بوجود مي آورد .   عوامل ايجاد بيماري : سن بيمار مهم است سرطان پستان در زن در دوره قبل از بلوغ تقريباً وجود ندارد و در زير 20 سالگي نادر است بيشتر در سنين ۴۵ تا ۵۵ سالگي شيوع يکنواختي دارد . عوامل ژنتيکي و ارثي نيز مهم است به طوريکه در زنانيکه مادر يا خواهر آنها به سرطان پستان مبتلا بوده اند احتمال ابتلاء ۲ برابر افزايش پيدا مي کند . از نظر شيردادن زناني که کمتر به نوزادان خود شير مي دهند بيشتر به سرطان پستان دچار مي شوند . از نظر رژيم غذايي مصرف بيشتر چربيهاي حيواني و پروتئين حيواني امکان مبتلا شدن به سرطان پستان را افزايش مي دهد .  علايم بيماري :

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 3,024 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 406

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت