تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 863
  • بازدید دیروز : 1120
  • بازدید کل : 7831871

مديريت‌ و برنامه‌ ريزي‌ در روابط‌ عمومي‌ 32ص


فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد صفحه : 33
موضوع: مديريت‌ و برنامه‌ ريزي‌ در روابط‌ عمومي‌ تهيه كننده: مهدي خاكپور مديريت‌ و برنامه‌ ريزي‌ در روابط‌ عمومي‌ مقدمه‌ روابط‌ عمومي‌ يكي‌ از مهمترين و اساسي‌ترين‌ بخشهاي‌ هر سازمان‌ است‌. واحدي‌ كه‌ پل‌ ارتباطي‌ ميان‌ مدير با كاركنان‌ سازمان‌ مربوطه‌ با مراجعين‌ و بالعكس‌ مي‌باشد. مديران‌ موفق‌ درصنعت‌ و بازرگاني‌ امروز به‌ روابط‌ عمومي‌ سازمان‌ خود اهميت‌ ويژه‌اي‌ مي‌ دهند.آنان‌ در جستجوي‌ برتري‌ خلاقيت‌ و ابتكار عمل‌ هستند و كارشناسان‌ ورزيده‌ و مبتكرروابط‌ عمومي‌ را به‌ كار مي‌گيرند تا ازكنش‌ها و واكنش‌هاي‌ جامعه‌ پيرامون‌ خود آگاهي‌ يابند انتقادات‌ را بشنوند و به‌ اصلاح‌ رفتارو توليد خود بپردازند و مزيت‌ هاوبرتري‌هاي‌ توليد و يا محصول‌ خود را به‌ گوش‌ جهانيان‌ برسانند و به‌ آنها بقبولاند كه‌ به‌ افكار عقايد سليقه‌ها و احساساتشان‌ احترام‌ مي‌گذارند. رهبران‌ هشيار سازمان‌ها امروزه‌ اين‌ را بديهي‌ مي‌ دانند كه‌ پايبندي‌ به‌ اصول‌ روابط‌ عمومي‌ تنها راه‌ ممكن‌ براي‌ بقاي‌ نظام‌ آن‌ هاست‌ و هر چيزي‌ غير اين‌، كهنه‌، قديمي‌ و از ميان‌ رفتني‌ است‌. يك‌ مدير به‌ ويژه‌ در سطح‌ عالي‌ سازمان‌ نياز به‌ شناخت‌ مخاطبان‌ سازمان‌ و رقبااز يك‌ طرف‌ و مجموعه‌ امكانات‌ انساني‌ و مادي‌ خود از طرف‌ ديگر دارد. توجه‌ به‌ روابط‌ انساني‌ و مهارت‌هاي‌ اووعلاقه‌مندي‌ به‌ حقوق انساني‌ راهي‌ ممكن‌ براي‌ گشودن‌ دريچه‌هاي‌ درياي‌ بيكران‌ استعدادهاي‌ نهفته‌ اودر بروز خلاقيت‌ و نوآوري‌ محسوب‌ مي‌شود و صاحبان‌ چنين‌ انديشه‌اي‌ روابط‌ عمومي‌ رابه‌ عنوان‌ واحدي‌ ضروري‌ و لازم‌ در سازمان‌ خود مي‌ دانند و تمايلات‌ خود به‌ اعمال‌ رويه‌هاي‌ روابط‌ عمومي‌ را در شخص‌ خود و سازمان‌ شان‌ مي‌پرورانند چراكه‌ بالندگي‌ و شكوفايي‌ روابط‌ عمومي‌ را موجب‌ بقاي‌ مديريت‌ و سازمان‌ خود مي‌دانند. تعاريف‌ روابط‌ عمومي‌ فرهنگ‌ و بستر (چاپ‌ سوم) روابط‌ عمومي‌ را چنين‌ تعريف‌ مي‌ كند: 1- ترويج‌ حسن‌ رابطه‌ وايجاد‌ بر حسن‌ نيت‌ بين‌ يك‌ شخص‌ يا يك‌ موسسه‌ بازرگاني‌ يا يك‌ سازمان‌ از يك‌ طرف‌ با اشخاص‌ و گروه‌هاي‌ ديگر يا با تمام‌ مردم‌

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 22,176 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 230

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت