اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 6
سلام به همه. نقش اتصالات در صنعت يك نقش انكار نشدني و حساس هست.در صنعت دو نوع اتصالات داريم. يكي دايم و جدانشدني مثل جوش كاري ها و ديگري غير دايم و جداشدني مثل پيچ و مهره . در اين تاپيك سعي ميشه تا با بررسي عملكرد پيچ و مهره و نوع طراحي و ساخت اون ها هم آشنا بشيم.علاوه بر اين با كاربردي كردن اطلاعاتي كه در آزمايشگاه ها و يا توسط رابطه ها و فرمول ها بدست ميان ٬ بتونيم ديد بهتري از پيچ و مهره نسبت به قبل پيدا كنيم. در آينده در تاپيك مجزا در باره اتصالات جدانشدني هم خواهم نوشت. اما در آغاز آشنايي با ساختمان پيچ و تعاريف و استاندارد هاي اون. در شكل زير شما گام دنده ٬ پخ و قطر بزرگ پيچ رو مشاهده مي كنيد: گام به معناي فاصله دو دنده متوالي هست .كه هم در چرخ دنده ها و هم در پيچ ها كار برد داره. اين گام برابر پيشروي فاصله اي هست كه به اندازه يك دور چرخيدن پيچ در جهت موازي با محور جا بجا ميشه. البته طراحي خود دنده ها هم يك بحث خيلي مفصل هست كه من چيز زيادي ازش سر در نياوردم در پيچ هاي متريك ما دو نوع گام ريز و گام درشت داريم.بطوري كه در دنده ريز ها در هر 2.5 سانتي متر 18 دنده و در دنده درشت ها در هر 2.5 سانتي متر 11 دنده داريم. ولي كاربرد دنده درشت ها عموما بيشتر هست. در سيستم متريك نوع پيچ رو اينطوري نشون ميدن:مثلا M12*1.75 M : يعني متريك 12: قطر بزرگ اسمي پيچ 1.75 : گام پيچ هست. در سيستم آمريكايي يا اينچي نحوه نام گذاري پيچ ها به اينصورت هست. دنده درشت ها با UNC و دنده ريز ها با UNF
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 4,032 تومان