تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 384
  • بازدید دیروز : 1404
  • بازدید کل : 7840663

شرايط ازدواج و عقد


فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد صفحه : 42
شرايط ازدواج و عقد و از نشانه هاي خدا بر شما اين است كه از جنس خودتان برايتان همسراني آفريد تا به واسطه آن آرامش يابيد . ((قران كريم )) به طور يقين شيرين ترين حادثه اي كه در زندگي همه اتفاق مي افتد ازدواج است و براي دختر و پسري كه با هم ازدواج مي كنند پرداختن به وظايف همسري و جلب رضايت همسر از مهمترين مسائل است . ما در مجموعه حاضر سعي داريم به صورت ساده و مختنصر به موضوعاتي نظير انتخاب همسر مناسب , گذر از دوران نامزدي و عقد و همچنين تداوم زندگي زناشوئي با موفقيت و كاميابي اشاره نمائيم . اكثر افراد جامعه در طول زندگي به خصوص اوايل زندگي با مشكلات زيادي روبرو مي شوند به خصوص مشكلات اقتصادي مثل نداشتن مسكن , مخارج زندگي , نداشتن شغل دائم و ... . اما با اين وجود بسياري از اختلافات زوج ها و حتي بسياري از طلاق ها به خاطر مسائل اقصادي نبوده است بلكه ندانستن راه و رسم زندگي و نشناختن همديگر باعث اين جداييها گرديده است . هدف ما اين است كه شما با ملاك هاي انتخاب همسر مناسب , نحوه گذر از دوران عقد و اصول زندگي مشترك اشنا شويد و فضاي زندگي را براي همديگر ارام بخش كنيد . با خواندن و بكار بردن اين اصول و كمك گرفتن از مشاوران مسائل خانوادگي مطمئن هستيم به موفقيت هايي در زندگي خواهيد رسيد و احساس خوبي از انتخاب همسر خود و از كنار هم بودن خواهيد داشت . ضمن اينكه به شما مي گوييم : مطالب اين جزوات با يك بار خواندن ممكن است فراموش شوند و يا مدت زيادي طول بكشد تا بتوانيد انها را بكار بگيريد پس اين مطالب را بارها بخوانيد تا فراموش نكنيد و همچنين صبور باشيد تا بتوانيد آنها را در زندگي بكار گيريد و اگر باز هم مشكل داشتيد با يك مشاوره يا روانشناس مسائل خود را در ميان بگذاريد . اميدواريم با بكار بستن مواردي كه توصيه خواهد شد هميشه زندگي شما با سعادت و شادكامي همراه باشد .

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 28,224 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 348

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت