تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1226
  • بازدید دیروز : 2409
  • بازدید کل : 7851313

سه روش اصلی تولید خمیر 11 ص


فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد صفحه : 11
مقدمه بطور کلی سه روش اصلی تولید خمیر مورد استفاده قرار می گیرد که عبارتند از : 1- فرایند انفجاری مازونیت 2- فرایند جداسازی الیاف در دسیک ریفانفر فشار معمولی 3- فرایند جداسازی الیاف در دیسک ریفانفر تحت فشار درجه روانی خمیر یکی از موارد مهم فرایند تر تولید تخته فیبر جداسازی اب فرایند از خمیر است . بیشترین مقدار این اب تحت تاثیر نیروی نقل و از طریق سوراخ های توری که ورق تر الیاف بر ان شکل می گیرد جدا می گردد و مقدار اب بیشتری تحت تاثیر فشار اعمال شده در پرس تر جدا می شود . خمیری که اب خود را خیلی سریع از دست می دهد خمیر آزاد یا سریع نام دارد و خمیری که آب خود را به کندی از دست می دهد خمیر کند یا آبدوست می نامند. برای اندازه گیری درجه روانی خمیر دو نوع دستگاه وجود دارد: دستگاه اندازه گیری درجه روانی دیفابراتور برای درجه روانی در محدوده خمیر تخته فیبر طراحی شده است . درجه روانی یا زمان آبگیری یک خمیر شاخص کاملی برای نشان دادن خصوصیات خمیر نیست دوخمیر با درجه روانی یکسانی می توانند از خصوصیات تولید کاملا متفاوتی برخوردار باشند . 1- فرایند مازونیت : در فرایند مازونیت برای تولید خمیر از بخار اب برای نرم کردن اتصال طبیعی بین الیاف و به وجود امدن نیروی شکستن نهایی این اتصال استفاده می شود ولی در فرایندهای دیگر از نیروی مالشی ابزار مالش یا برش جدا استفاده می شود . تفنگ مازونیت تاثیر سیکل تفنگ بر خرده چوب 2-دیسک ریفانر ویژگی قابل توجه فرایند دیسک ریفانر عمل مکانیکی مالش ، بریدن ، فشردن و سائیدن خرده چوب هایی است که از طریق یک مسیر باریک در بین دو صفحه شیاردار فشرده می گردد روش ریفانر در مقایسه با روش اسیاب کردن امتیازاتی دارد که مهمترین انها می توان امکان استفاده از خرده چوب و ضایعات بجای چوب گرد ، استفاده از چوب پهن برگان و سهولت جابجایی و کارکردن با مواد اولیه را نام برد .

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 7,392 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 319

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت