تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 363
  • بازدید دیروز : 1186
  • بازدید کل : 7832557

چندرسانه اي ها و انقلاب يادگيري 15 ص


فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد صفحه : 15
چندرسانه اي ها و انقلاب يادگيري  در مباحث يادگيري از راه چند رسانه ايهاي جديد، يك سلسله بحثهاي فرعي به ميان مي آيد . قبل از همه، بحث قديمي يادگيري به كمك كامپيوتر و شاخه هاي مربوط به آن مطرح مي شود. ابداع فناوري« فرامتن» كه بطور گسترده اي در دسترس همه قرار گرفت ، به چالشي دامن زد كه بر شالوده فناوري جديدي كه«نظامهاي مرورگر انعطاف پذير كاربر محور» را پشتيباني مي كرد، متكي بود و همين جريان اندكي بعد به حوزه فناوري چند رسانه ايها پيوست. فراواني و تنوع ابزارها و موادي كه در اختيار طراحان آموزشي بود به سرعت دگرگون شد. اين تحولات، خود بخشي از انقلاب گسترده تري بود و تحول در شكل فرهنگ و ارتباطات جامعه را نويد مي داد. نوشته حاضر بر سير تحولاتي كه در مباحث مربوط به طراحي محيطهاي يادگيري تعاملي رخ داده مي پردازد و اثر اين تحولات را بر نظامهاي يادگيري بررسي مي كند .   آموزش با كمك كامپيوتر فناوري يادگيري ( اصطلاحي كه اين روزها زياد شنيده مي شود) به زماني بر مي گردد كه نخستين كوششها براي دستيابي به نظامهاي تدريس متكي بر ماشين به عمل آمد و« اسكينر» از پيشگامان مكتب« رفتارگرا» آن را ابداع و پيشنهاد كرد. نقطه محوري نظريه رفتارگرا« ساده سازي» بيش از اندازه است .اين ساده سازي دو جنبه اصلي دارد :نخست مطالعه «علمي» روان شناسي را به سطح بررسي عيني رفتار قابل مشاهده تنزل مي دهد. يعني، شناخت را عارضه اي جانبي مي داند كه در توضيح رفتار نقش اصلي را بر عهده ندارد. از اين رو، توضيح رفتار را به مطالعه قواعد يادگيري محدود مي كند. دوم ، از نظر «اسكينر» مهمترين شكل يادگيري  « شرطي شدن عامل» است. موضوع بنيادي در شرطي شدن عامل، آن است كه رفتار را  نتايج رفتار شكل مي دهد. بنابراين،تحكيم و تثبيت رفتار ، نتيجه عمل و پاسخ و جايزه

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 10,080 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 224

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت