اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 23
دانشگاه جامع علمي کاربردي واحد12 موضوع: تاريخ هنر چين استاد : سرکار خانم عبدالهيان گردآورنده: مهرزاد محمدي سال تحصيلي : زمستان 1386 فهرست مطالب عنوان صفحه مقدمه 1 صنايع دوره سنگي 4 هنر رسمي و عصر مفرغ 10 نقشه 21 مقدمه: چين، در سرتاسر تاريخ طولاني ثبت شدهاش، توانسته است مرزهايش را تقريباً بدون آنكه خود به تهاجمي دست زند حفظ كند. اين امر مسلم كه هر ادبيات و هم هنرها در چين در طي چندين هزاره وابستگي متقابل بسيار چشمگيري داشتهاند، خود مؤيد اين نظر است كه فرهنگ چين نيز به همين اندازه عاري از گسست بوده است. با اين همه، فرهنگ چيني كه تجلي آن را در هنرها و هنرهاي كاربردي مييابيم، سنتي ناب و خالص نبوده است. كنجكاوي و علاقه به نقشمايههاي خارجي كه از همسايگان شرقي و غربي وام گرفته ميشده به استادي در فن و گنجينهاي غني از سبكهاي مختلف شكل داده است، اما عشق به سنت، حفظ تجانس را تضمين كرده است. هرگاه نقشمايهها و سبكها جذب سنت چيني شدهاند، در طي قرون، هم سو با علاقه به كهنگرايي كه در بخش اعظم هنر چيني جاري است بارها از نو سربرداشتهاند. همين علاقه ما را به اين ديدگاه سوق ميدهد كه چين فرهنگ هنري كي پارچه و خود بسندهاي دارد. يكي از پرنفوذترين واردات پذيرش آيين بودايي و در قرن دوم قم بود كه فرهنگ ديني و فلسفي جديدي را با هنر و شمايلنگاري ملازم آن به چين آورد. در پي آن، سبكهاي جديد نقاشي فيگور و پيكرهسازي، و نيز الگوهاي جديد در طراحي معابد، اثاث و تزيينات آنها لازم افتاد؛ جذب اينها قرنها به طول انجاميد. بخش اعظم هنر بودايي از سنتهاي آسياي مركزي الهام ميگرفت كه خود ريشه در الگوي اصلي
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 15,456 تومان