اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 11
نام و نام خانوادگي : حميد اكبري رشته تحصيلي : روانشناسي كودكان استثنايي نام استاد راهنما : دكتر محمد پور موضوع تحقيق : جايگاه برنامه ريزي درسي در سيستم آموزش و پرورش دانشگاه محل تحصيل : دانشگاه آزاد واحد قاينات كارشناسي ارشد پاييز 89 مقدمه : با ورود به هزاره سوم ميلادي ، دانش تجربي نو و پيشرفتهاي فن آوري اين امكان را فراهم ساخته است كه از يكسو باز نمايي ذهني انسان از كره زمين به ((دهكده جهاني ))و بزرگراههاي اطلاعاتي بهبود يابد ، و از سوي ديگر ، با وجود پيشرفتهاي حاصل چاره جويي درباره مسائل حاد اجتماعي – اقتصادي – فرهنگي و در مجموع بهزيستي و با هم زيستي ساكنان (( دهكده جهاني )) همچنان نايافتني بنمايد. كليد ورود به اين بازار جهاني را رقابت پذيري دانسته اند كه نبود آن انزوا يا وابستگي فرد ، سازمان يا كشور را در پي دارد. در اين بازار جهاني ،نه تنها كشورها بلكه كليه نهادها و افراد بايد قابليت رقابت پذيري و سازگاري خود را افزايش دهند. پنداره ((زگهواره تا گور دانش بجوي)) يا به عبارت ديگر يادگيري مداوم مصداق عملي يافته است يادگيري به معناي بهبود بخشيدن به تصويرگريهاي ذهني ، به سالهاي مدرسه محدود نمي شود . يادگيري حيات انسان را در بر مي گيرد و مي تواند بر اين چهار بعد استوار باشد : يادگيري براي دانستن ، يادگيري براي انجام دادن ، يادگيري براي بودن ، يادگيري براي باهم زيستن در دهه پاياني قرن بيستم ، درك نقش خطير نظام آموزشي – متشكل از آموزش قبل از دبستان ،ابتدايي ، متوسطه وعالي و يا به عبارت ديگر آموزشهاي رسمي و غير رسمي – در مسابقه براي رقابت پذيري و سازگاري در مجامع تخصصي و بين المللي توجه را به محتواي آموزش و برنامه هاي درسي معطوف كرده است . برنامه
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 7,392 تومان