اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 6
عوامل نفوذ درادراك : عواملي كه در مكانيزم ادراكي تأثير دارند به سه دسته تقسيم مي شوند : ويژگي مشاهده گر (ادراك كننده ) ويژگي و اهداف مشاهده ويژگيهاي موقعيت ويژگيهاي مشاهده گر عوامل موقعيت ويژگي و هدف مشاهده ويژگيهاي مشاهده گر ( عوامل ورودي ) اين موضوع مربوط به ويژگيهاي شخصي /انفرادي ميگردد . 1-1 . نيازها و انگيزه ها : ادراك انفرادي اساساً نيازها و انگيزه هاي دروني ر امعين مي كند . آنها چيزهاي متفاوتي را بر طبق نيازها و انگيزه هاي متفاوتشان به دست مي آورند. نيازهاي متفاوت نتايج انگيزش ( تحريكات ) متفاوت مي باشد . تحريكات مردم از موارد گوناگوني ناشي مي شود كه به نيازها ي آنها بر ميگردد . بايد توجه داشت در تفكر آرزومندانه ( خوشايند ) به معني داشتن يك ID يا همان كارت شناسايي كه معرف خصوصيات ويژه فرد است ، براي كاهش روابط تيره تلاش مي كند . در چنين شرايطي مردم فقط چيزهايي را كه در مورد آن تفكر آرزومندانه دارند را مشاهده مي كنند . 2-1 . خود مفهومي : ديدگاه هاي متفاوت افراد ، تصميمات روشني كه در مورد جهان پيرامون خود مي گيرند و يا اينكه در مورد خود چگونه فكر مي كنند ( يا همان خود مفهومي افراد ) . اين موضوع بر پايه تركيب روانشناسي انفرادي پيچيده ، و درك از خود استوار است . شناخت خود يا همان خودشناسي بر شناخت ديگران كمك مي كند . 3-1 اعتقاد ( عقيده و ايمان ) : اعتقادات شخصي برخورد با ادراك را هدايت مي كند . اين خيلي مشكل است براي ادراك ، كه تفكر مافوق عقايدش داشته باشد . چون در بيشتر زمانها به سمت عقايدشان پيش مي روند و افراد به همين طريق ادراك مي كنند . بر طبق گفته هاي دانيل كاتز . *يك فرد سانسور مي كند محل ابلاغش را تا جايي كه عقيده اش را
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 4,032 تومان