اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 7
علم بازاريابي در مورد ماده معدني تالك در مورد بازاريابي بايد بگويم كه اين فعاليت واقعاً يك علم محسوب مي شود علت اصلي آن هم اين است كه پروانة بهره برداري گرفتن و استخراج و طراحي و … در معدن يك طرف و بازاريابي هم يك طرف، زيرا حيات كاري يك معدن تا زماني است كه بازار آن نيز وجود داشته باشد. در اين علم نيز بايد با اطلاعات معتبر و به روز حركت كرد تا مشكلي بوجود نيايد يكي از مواردي كه بايد دامش آموختگان اين رشته توجه داشته باشند اين است كه در بازاريابي بايد براساس آناليزهاي ميانگين واقعي بازار مصرف پيدا كرد به عنوان مثال يك رگه را كه تغييرات آن زياد نيست (از نظر شيميايي) در نظر مي گيريم. براي فروش اين رگه بايد از جاهاي مختلف اين رگه نمونه برداري كرد. فرضاً 100 كيلوگرم سپس اين مقدار را پودر كرد و مخلوط كرد و در نهايت 4 كيلوگرم به عنوان نمونه متوسط برداشت و اين نمونه را براي X - R - F فرستاد. هر چقدر اين كار با خطاي كمتري صورت گيرد. در معاملات مي توان مطمئن عمل كرد. چون معامله كننده هم مي داند در آناليز متوسط درصدها تا چند دهم تغيير مي كند. و مصرف كننده هم از كاميونهاي ارسالي از معدن چند نمونه برمي دارد و پودر مي كند و آزمايش انجام مي دهد. كه اگر خطاي آزمايش مصرف كننده نيز كم باشد. جواب آزمايش توليد كننده و مصرف كننده نيز بسيار به هم نزديك خواهد بود. و مشكلي بوجود نخواهد آمد. يكي از مسائلي كه بايد به آن نيز توجه شود مسأله هزينه هاي كلي معدن است. زيرا در اين معدن براي چند مجتمع ماده فرستاده مي شود ولي براي بعضي كارخانه ها مثل سيمان ماده اي فرستاده نمي شود. (با وجود درخواست از طرف كارخانة سيمان) چون قيمت پيشنهادي اين كارخانه بسيار پايين است و اين كار براي معدن سود آور نمي باشد. و در اين زمينه هزينه هاي كلي معدن مطرح مي شود. براي
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 4,704 تومان