تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1622
  • بازدید دیروز : 1675
  • بازدید کل : 7836840

تصميم‌گيري و خط مشي گذاري


>p>فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

 

( -- قابل ویرایش 

 

تعداد صفحه : 14
تصميم‌گيري و خط مشي گذاري (دولتي) فرآيند تصميم گيري تصميم‌گيري در قالب مجموعه‌اي از هشت مرحله نشان داده شده است كه با مرحله شناخت مسئله (مشكل) و معيار تصميم‌گيري شروع شده و با مراحل تعيين ارزش براي معيارها، مرحله ايجاد گزينه‌هاي مختلف، تجزيه و تحليل و انتخاب گزينه مناسب و اجراي آن كه مي‌تواند به حل مشكل بينجامد و ارزيابي اثربخشي تصميم‌گيري ادامه مي‌يابد. مرحله اول- شناخت كامل فرآيند تصميم‌گيري كه با پديد آمدن يك مشكل يا به طور دقيق‌تر، با مشاهده تفاوت بين شرايط موجود و شرايط مطلوب ، آغاز مي‌شود. ممكن است وضعيتي كه براي يك مدير مشكل ساز است براي مدير ديگر رضايت بخش باشد. شناسايي مشكل موضوعي ذهني است. علاوه بر اين مديري كه اشتباه يك مشكل مجازي را حل مي‌كند، شبيه مديري است كه در شناسايي مشكل واقعي اشتباه مي‌كند و هيچ كاري انجام نمي‌دهد. شناسايي مشكل نه يك اقدام ساده و نه بي‌اهميت، در فرآيند تصميم‌گيري است. قبل از اين كه چيزي به عنوان مشكل شناخته شود، مديران مجبور هستند از تناقضات و مشكلات آگاه باشند. چه بسا آنها براي انجام اقدام‌هاي ضروري تحت فشار باشند و بايد منابع كافي براي اجراي آن اقدام را نيز داشته باشند. چگونه مديران از وجود يك تضاد يا اختلاف آگاه مي‌شوند؟آنان مجبور هستند وضعيت موجود و استانداردهاي تبيين شده را با يكديگر مقايسه كنند. اين استانداردها چيست؟ استاندارد مي‌تواند عملكرد گذشته، اهداف از پيش تعيين شده يا عملكرد برخي واحدها در سازمان‌هاي ديگر باشد. اما تناقض و اختلافي كه فشار و اجباري به همراه نداشته باشد، به مسئله‌اي تبديل مي‌شود كه مي‌توان آن را به تعويق انداخت. فشار بايد شامل، خط مشي‌هاي سازماني، ضرب الاجل، بحران‌هاي مالي، توقعاتي كه مدير دارد، يا ارزيابي قريب الوقوع از عملكرد، باشد. همچنين مديران اگر احساس كنند اختيار، بودجه و اطلاعات يا ديگر منابع مورد نيازرا در اختيار ندارند از اعلام مسئله‌اي به عنوان يك مشكل طفره مي‌روند

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 11,760 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 351

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت