تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 225
  • بازدید دیروز : 1186
  • بازدید کل : 7832419

برخرود با کودک در خانه و مدرسه


>p>فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

 

( -- قابل ویرایش 

 

تعداد صفحه : 4
برخرود با کودک در خانه و مدرسه هريك از شما خبرهاي تكان دهنده اي را در روزنامه هاو يا از ساير رسانه ها درباره ي مشكلات و مسايل كودكان و نوجوانان خوانده ياشنيده ايد . به نظرشما علت چيست ؟ o عدم آگاهي دست اندركاران تعليم و تربيت نسبت به نقش و وظايف خود ؟ o عدم توجه به روان شناسي كودك ؟‌ o تكراركوركورانه روش هاي تربيتي نادرست ؟ o عدم توجه به روش هاي برقراري رابطه انساني ؟ o و ... محيط مطلوب پس از زمينه ي مناسب وراثتي , مهمترين و ضروري ترين نياز براي رشد يك انسان محسوب مي شود. اگر ما در نقش ‍” معلم ـ مربي“ توانستيم خود را بسازيم و با كودك درست رفتار كنيم , كودك هم درست رفتار مي كند .( انعكاس رفتار)* دراين راستا ميان كودك و مربي بايد فضايي انساني , صميمانه و صادقانه بوجود آورد و سعي كرد به طور عملي و عيني يك الگو و سرمشق مطلوب براي كودك بود. آنچنان كه طبق ضرب المثل معروف : ” دوصدگفته چو نيم كردار نيست .“ ,‌كودك بيشترين اثر را از اعمال و كردار ما مي پذيرد تا گفتار ما . سخن از آموزش اصول برقراري ارتباط انساني ,‌بهداشت رواني ,‌پيشگيري و ساختن انسان ها است . با آغاز دوره ي آموزش رسمي , حساس ترين ايام يك دانش آموز در محيط آموزشگاه سپري مي شود . از اين رو قابل تعجب نيست كه ريشه ي اكثر مشكلات رفتاري و ناهنجاري هاي عاطفي ,‌اجتماعي و رواني را بايد در همين محيط جستجو كرد. خشونت و پرخاشگري ,‌ناسزاگويي ,‌فرار از مدرسه ,‌افت تحصيلي , ترك تحصيل ,‌اعتياد و نظاير آن جلوه هايي از عدم برقراري ارتباط درست با كودكان و نوجوانان است . زماني كه با يك پديده ـ ي رفتاري روبه رو مي شويم , شايسته است سه مرحله را طي كنيم : 1. شناسايي كامل و همه جانبه ي آن پديده ي رفتاري (‌جلوگيري از جزيي نگري ) 2.

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 245

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت