تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1350
  • بازدید دیروز : 1221
  • بازدید کل : 7826975

بانك رفاه


>p>فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

 

( -- قابل ویرایش 

 

تعداد صفحه : 26
متني از مقدمه بانك رفاه به عنوان تنها سازمان ايراني موفق شد گواهينامه تعهد به تعالي بنياد مديريت كيفيت (EFQM) را كسب نمايد. اين گواهينامه ويژه سازمان‌هايي است كه حركت به سمت تعالي را آغاز كرده‌اند و دريافت آن توسط بانك رفاه آغازگر جنبش سرآمدي كسب و كار، به عنوان ابزاري قدرتمند براي سنجش ميزان استرقرار سيستم سازمان‌هاي مختلف به كار برده مي‌شود. با به كارگيري اين مدل، ضمن اينكه يك سازمان ميزان موفقيت خود را در اجراي برنامه‌هاي بهبود در مقاطع مختلف زمان مورد ارزيابي قرار مي‌دهد. مي‌توان عملكرد خود را با ساير سازمان‌ها به ويژه با بهترين آنها نيز مقايسه كند و همچنين بانك رفاه در سال 1385 به عنوان تنها بانك ايراني در خاورميانه گواهينامه 9001002000 ISO را از موسسه DQS‌آلمان دريافت كند. كسب اين گواهينامه بانك رفاه را همطراز بانكهايي از قبيل ؟ مرز بانك و دريچه بانك آلمان خط مشي كيفيت بانك رفاه كيفيت از ديدگاه مديريت بانك امري فراگير و متاثر از يكايك اعضاي سازمان بوده و تحقق آن در گرو مشاركت تمامي كاركنان بانك مي‌باشد از اين رو خط مشي كيفيت بانك مشتمل بر موارد ذيل است: 1- پايبندي به اصول بانكداري بدون ربا، امانتداري و جلب اعتماد همه اقشار جامعه، مورد توجه تمامي كاركنان بانك مي‌باشد. 2- ارتقاي جايگاه بانك به عنوان يك بنگاه مستقل اقتصادي در راستاي تعالي مادي و معنوي كشور مورد تاكيد است. 3- تلاش در راستاي بهبود مستمر و ارتقاي كيفيت خدمات، اولين تعهد كاركنان بانك جهت تامين رضايت و خشنودي مشتريان است. 4- ارج نهادن به مقام انساني كاركنان به عنوان با ارزش‌ترين سرمايه بانك و الزام به اصل شايسته‌سالاري و ارتقاي كيفيت زندگي آن همواره مورد تاكيد است. رفاه كارت بانك رفاه در تداوم ارائه خدمات نوين بانكي همسو و همگام با شيوه‌ها نوين بانكداري و به منظور تسريع در ارائه خدمات و صرفه‌جويي در اوقات گرانبهاي مشتريان عزيز، با افتخار كارت را عرضه نموده است. رفاه كارت كارت پرداخت بانك رفاه از نوع مغناطيسي

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 8,736 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 302

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت