اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
( -- قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 10
بازي» به هر گونه فعاليت جسمي يا ذهني هدفدار که به صورت فردي يا گروهي انجام پذيرد و موجب امتناع نيازهاي کودک شود، گفته مي شود. بازي وسيله طبيعي کودک براي اظهار و بيان «خود» است. «آلفردآدلر» روانشناس معروف مي گويد: «هرگز نبايد به بازي به عنوان روشي براي وقت کشي نگاه کرد» و «گري لندرث» اظهار مي دارد که: «بازي کردن براي کودک مساوي است با صحبت کردن براي يک بزرگسال، بازي و اسباب بازي، کلمات کودکان هستند.» بازي 5 ويژگي اساسي دارد: از درون برانگيخته مي شود، آزادانه انتخاب مي شود، لذت بخش است، واقعيت گريز است و بازيکنان به طور فعال در آن شرکت دارند. براي درک بيشتر دنياي کودکان مي بايد آنها را در هنگام مورد اشاره قرار داد. بازي براي کودکان همانند کلام براي بزرگسالان است. بازي وسيله اي است براي احساسات، برقراري روابط، توصيف تجربيات، آشکار کردن آرزوها و خود شکوفايي. فعاليت بازي در واقع تلاش کودک براي کنار آمدن با محيط است که از اين طريق او خود را مي يابد ودنيا را درک مي کند.«پياژه» روان شناس مشهور سوئيسي، بازي را تحت عنوان «يکي ساختن واقعيت با خود» تعريف مي کند. براي شناخت بازي کار انساني، پنج ضابطه بر شمرده است و اين ضابطه ها عبارتند از: 1- بازي فعاليتي است که هدفش در خود آن نهفته است، در حالي که هدف کار در خارج آن قرار دارد.2 - بازي فعاليتي است که انجام آن موجب خوشنودي و خوشحالي بازي کننده مي گردد، حال آنکه کار ضرورتا خوشايند نيست. 3- بازي فعاليتي است که فرد آن را اختيار مي کند، در حالي که کار خاصيتي اجباري و الزامي دارد. 4- بازي از قيد سازمان آزاد و رهاست، در حالي که کار معمولا با سازماندهي همراه است. 5- بازي از کشمکش و پرخاش به دور است، حال آنکه ماهيت کار
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 3,360 تومان