تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 375
  • بازدید دیروز : 609
  • بازدید کل : 7786368

تعاونی ها 18 ص


>p>فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

 

( -- قابل ویرایش 

 

تعداد صفحه : 18
مقدمه : اكنون عصر اطلاعات و دانش و دانايي است و براي بقاي درست در اين زمان نياز مبرم به دانش ها و اطلاعات ويژه‌اي است حال اين دانش نيز روزبه‌روز تغييرات و نو شدن دارد پس بايد براي حيات در اين زمان بايد همراه با رشد اطلاعات و دانش رشد داشته باشيم. بسياري از بنگاههاي اقتصادي در دنيا به روش‌هاي مختلف با اين رشد همراه مي‌شوند اما براي شركت‌ها و اتحاديه‌هاي تعاوني كه در عين رقابت اقتصادي بايستي اصول و ارزش‌هاي انساني تعاون مانند عدالت، صداقت، انصاف، همبستگي و مشاركت اعضاء را رعايت نمايند وضعيتي بس دشوارتر فراهم مي‌شود. لذا در چنين زماني ضرورت كسب دانش و مهارت‌هاي چندگانه مديران و كاركنان تعاوني‌ها براي گسترش عدالت اجتماعي در بين قدرت‌هاي اقتصادي دولتي و خصوصي دشوارتر و لازم‌تر ديده مي‌شود. اهداف كلي : 1- آشنايي با مفهوم تعاون و اصول و ارزش‌ها آن، سير تحول تعاون در ايران و جهان و انواع شركت‌هاي تعاوني 2- آشنايي با جايگاه و نقش عضو در شركت‌ها و اتحاديه‌هاي تعاوني، نحوه پذيرش و لغو عضويت و حقوق و تكاليف اعضاء تعاوني 3- آشنايي با سرمايه و شيوه تأمين آن، سود و نحوه تقسيم سود خالص و ساير مقررات مربوط به امور مالي تعاوني‌ها 4- آشنايي با اركان تعاوني و حدود وظايف و اختيارات هر يك از ركن‌هاي مربوط به تصميم‌گيري، اجراء و نظارت تعاوني 5- آشنايي با اتحاديه تعاوني و اهداف، وظايف و نحوه تشكيل آنها. همچنين حدود وظايف و اختيارات اركان اتحاديه 6- آشنايي با شرايط و نحوه ادغام، انحلال و تصفيه شركت‌ها و اتحاديه تعاوني 7- آشنايي با سازمان‌هاي تعاوني و حدود وظايف و اختيارات هر يك از آنها فصل اول معني و مفهوم تعاون و تعاوني : A ) مفهوم عام تعاون تعاون Cooperation 1- تعاون در مفهوم عام به معناي همكاري، مساعدت، ياريگري، رعايت منافع جمعي، دستگيري از ديگران و ... است.

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 6,048 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 252

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت