امروز یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۴
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
( -- قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 42
عنوان پژوهش: چگونه ميتوان نظم و انضباط كيفي را در دبستان گسترش بخشيد؟ نام: بدرالملوك نام خانوادگي: برادران شماره پرسنلي: 11107475 نام پدر : حسنعلي محل خدمت: آموزش و پرورش منطقه : يازده – دبستان پسرانه مطهري مدرك تحصيلي : دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی آدرس: تهران. میدان جمهوری، خیابان ارومیه غربی، بين خيابان خوش و رودكي جنب دبستان شهید امامی پلاک 360 طبقه آخر تلفن تماس: 66907901 09126763626 فهرست مطالب عنوان صفحه مقدمه 1 هدف 2 روش 3 توصيف وضعيت موجود 3 جمعآوري اطلاعات (شواهد / يك ) 4 تجزيه و تحليل شواهد يك 12 انتخاب راه جديد موقتي يك 15 اجرا و ارزشيابي طرح 15 جمع آوري اطلاعات شواهد دو 16 تجزيه و تحليل اطلاعات شواهد دو 22 انتخاب راه جديدتر و ارزشيابي آن 23 حسن ختام 37 منابع 39 چكيده (كوتاه نوشت) 40 مقدمه: از خدا جوييم توفيق ادب هر كودكي نياز به يادگيري نظم و انضباط دارد. خانواده اولين مكاني است كه كودك در آنجا ياد مي گيرد كه چه رفتارهايي مورد قبول و پذيرش و چه رفتارهايي نا مطلوب است. كودكان بايد ياد بگيرند كه: كدام دسته از كارها خير و سالم است و كدام كارها ناسالم و شر هستند. چرا احترام به حقوق ديگران و حفظ حرمت افراد واجب است؟ و... معمولاً كودكاني لوس، بد رفتار،خودخواه و نا امن، ناميده ميشوند كه با انضباط ناچيزي پرورش يافته اند و تربيت كودكان با انضباط سخت، كودكاني ترسو را به بار مي آورد. بعد از خانواده مدرسه، مكاني است كه بصورت رسمي، مستقيم و غير مستقيم به پي ريزي مباني نظم و انضباط مي
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 14,112 تومان