تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1394
  • بازدید دیروز : 1675
  • بازدید کل : 7836612

نمايه سازي


>p>فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

 

( -- قابل ویرایش 

 

تعداد صفحه : 6
نمايه سازي[1] نشريات ادواري   نوشته: پيتر فرايدي ترجمه: زهره آقاميري   امروزه بعلت كثرت نشريات ادواري، مسئله نمايه سازي آنها بيش از هر زمان ديگر احساس ميشود. نشريه The Newspaper Press Directory بيش از 5500 نشريه ادواري را نام ميبرد كه در بريتانياي كبير منتشر ميشوند. بر طبق آمار Ayer’s Directory for Periodicals متجاوز از 20000 نشريه ادواري در ايالات متحده و كانادا منتشر شده است كه به هيچوجه نمايه ندارند، حال آنكه تعداد كثيري از آنها بايستي حداقل داراي يك نمايه ساليانه باشند.[2] داشتن نمايه، بخصوص براي مجلاتي كه حاوي گزارش انجمن هاي پژوهشي هستند بسيار ضروري است و اينگونه نشريات بدون داشتن نمايه بزحمت ميتوانند مورد استفاده محققين قرار بگيرند. هدف از تهيه نمايه براي نشريات ادواري اين است كه بتوان بوسيله آنها محل مواد خاص را تعيين نمود. (با وجود اينكه اكثرا استفاده كنندگان نمايه مجلات مايل نيستند كه براي يافتن مطلب مورد نياز خود به بررسي كامل نمايه و يا تجزيه و تحليل دقيق آن بپردازند، نياز برخي از مجلات بيك نمايه جامع را نميتوان ناديده گرفت.) اين نياز بخصوص در مورد مجلاتي كه چكيده قسمت مهمي از آنها را تشكيل ميدهد و يا آنهائيكه در يك زمينه خاص منبع اطلاعاتي مهمي بشمار ميآيند، احساس ميشود.   انواع نشريات ادواري نمايه نشريات ادواري بر حسب نوع نشريات تفاوت مي يابد. عواملي چند كه در تهيه نمايه نشريات ادواري موثرند، عبارتند از: موضوع نشريات و برخي از جنبه هاي خاص آنها، سطح معلومات افرادي كه نشريه براي آنها نوشته ميشود، حجم مجله و بالاخره نوع افرادي كه از مجله استفاده ميكنند. بطور كلي نشريات ادواري را ميتوان براساس جنبه هاي خاص آنها به گروههاي زير تقسيم بندي نمود؛ 1) مجلات خبري، 2) مجلات داستاني كه اغلب احتياج به نمايه شدن ندارند، 3) مجلات انجمن هاي تحقيقي، 4) مجلات علمي و فني، 5) مجلات فني و تجاري، 6) چكيده

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 3,024 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 277

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت