تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 859
  • بازدید دیروز : 1685
  • بازدید کل : 7828169

موانع تجارت الكترونيك 20 ص


>p>فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

 

( -- قابل ویرایش 

 

تعداد صفحه : 20
شناسايي موانع بكارگيري تجارت الكترونيكي (EC) در ايران سيد رحيم صفوي ميرمحله * تجارت الكترونيكي/ موانع/ ايران چكيده: بحث EC بحث روز اقتصاد جهاني است و هر كشوري كه توجه لازم را به EC (تجارت الكترونيك) نداشته باشد از گردونة رقابت جهاني عقب مي افتد. يكي از مراحل اصلي برنامه ريزي EC، شناخت موانع آن مي باشد. در اين راستا در اين مقاله و پژوهش به شناسايي موانع تجارت الكترونيك در ايران پرداخته مي شود. داده هاي لازم براي شناسايي موانع از جامعه آماري متخصصان دست اندر كار در اين زمينه در ايران از طريق پرسشنامه جمع آوري گرديد. نتايج تحقيق نشان مي دهد كه موانع بكارگيري EC در ايران به ترتيب اولويت عبارتند از: مشكلات و موانع بازرگاني و گمركي، مشكلات مربوط به پرداختهاي اينترنتي و الكترونيكي، مشكلات و موانع آموزشي و فرهنگي و رفتاري، مشكل اينترنت، مشكلات حقوقي و قانوني و امنيتي،مشكلات و موانع فني و زير ساختاري و سخت افزاري، مشكلات مالي و نرم افزاري. مقدمه پيشرفت فناوري اطلاعات مبتني بر كامپيوتر موجب تغييرات بزرگي در كسب و كارهاي مختلف شده و در حال متحول ساختن اقتصاد مي باشد. تجارت الكترونيك، بازار كارآمدي را كه در حالت رقابت كامل پيش مي آيد را ايجاد مي كند، و براي موفقيت در تجارت الكترونيكي مهمترين اقدام شناخت موانع تجارت الكترونيكي مي‌باشد. (شهريار عزيزي، سيد حميد خداداد حسيني، شعبان الهي ، 1384) براي بكارگيري تجارت الكترونيكي زير ساختارهاي لازم نظير فرهنگ سازي در دولت و مردم، تدوين قوانين و مقررات و زيرساختهاي اطلاعاتي و ارتباطي و اعتمادسازي در جامعه، نرم افزار، سخت افزار، آموزش الكترونيك، امنيت و خدمات و سرويسهاي اطلاعاتي و ارتباطي نظير اينترنت و پرداختهاي الكترونيكي و استقرار اقتصاد الكترونيكي لازم است. در اين مقاله سعي خواهد شد موانع بكارگيري EC در ايران شناسايي و در ادامه بعضي از راهكارهاي اجرايي نيز براي رفع آنها ارائه گردد. 1- مباني نظري تحقيق

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 6,720 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 307

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت